quote:*proost* ik ga het er even op wagen om naar buiten te gaan
Op maandag 05 augustus 2002 17:18 schreef Barb het volgende:
Hallo zeg, de laatste keer dat ik zo doorweekt was met kleren aan, was bij mijn afzwemmen 20 jaar geleden!*hatsjoe*
quote:Neem voor mij ff boodschappen mee dan
Op maandag 05 augustus 2002 17:24 schreef just me het volgende:*proost* ik ga het er even op wagen om naar buiten te gaan
quote:'k Zat net op mijn fiets toen het op het hoogtepunt was. Lekker hoor zo'n bui, maar het kán ook te ver gaan
Op maandag 05 augustus 2002 17:23 schreef r8ality het volgende:
ik zat net lekker vanachter me computer naar buiten te glurenging wel ff tekeer jah
* Barb gaat zo maar eens een poging wagen om de Appie te halen zonder (nog) nat(ter) te worden.
quote:*inkopper achterwege laat*
Op maandag 05 augustus 2002 17:35 schreef Barb het volgende:[..]
'k Zat net op mijn fiets toen het op het hoogtepunt was. Lekker hoor zo'n bui, maar het kán ook te ver gaan
* Barb gaat zo maar eens een poging wagen om de Appie te halen zonder (nog) nat(ter) te worden.
het regende echt heel hard.
ik moest wel, want ik was bang dat mijn huis zou overstromen...
dus ik heb wel ff gewacht tot het ergste over was, maar het water liep niet weg, dus ik ben op blote voeten naar mijn fiets gegaan, en toen door 10-30cm water gefietst. en als je dat niet voorzichtig doet, wordt je dus helemaal nat.
ik was dus helemaal nat.
morgen weer. ![]()
en gelukkig was mijn huis niet overstroomt. niet eens mijn hele balkon was nat.
quote:hmmz, is het niet juist de bedoeling dat je huis droogblijft
Op maandag 05 augustus 2002 18:07 schreef Hrun het volgende:
ik ben ook thuis.het regende echt heel hard.
ik moest wel, want ik was bang dat mijn huis zou overstromen...
dus ik heb wel ff gewacht tot het ergste over was, maar het water liep niet weg, dus ik ben op blote voeten naar mijn fiets gegaan, en toen door 10-30cm water gefietst. en als je dat niet voorzichtig doet, wordt je dus helemaal nat.
ik was dus helemaal nat.
morgen weer.
en gelukkig was mijn huis niet overstroomt. niet eens mijn hele balkon was nat.
quote:niet als de rand van je balkon hoger is dan de rand naar je huis, en de afvoer weleens niet zijn werk helemaal doet...
Op maandag 05 augustus 2002 18:08 schreef r8ality het volgende:[..]
hmmz, is het niet juist de bedoeling dat je huis droogblijft
ik heb al een keer om 1 uur 's nachts staan hozen.
quote:Nee ik heb echt niet hardop gelachen
Op maandag 05 augustus 2002 17:43 schreef Barb het volgende:
GVD, Erwin heeft allebei de paraplu's meegenomenBen ik een keer bereid om met zo'n achterlijk ding te lopen ...
quote:*proest*
Op maandag 05 augustus 2002 18:24 schreef just me het volgende:
Nee ik heb echt niet hardop gelachen
(hihihi)
Ben eindelijk beetje bijgekomen van mn vakantie
Was echt heel gaaf, (foto's doe ik morgen naar de fotograaf en komen wel een keertje hier) zaterdag t/m dinsdag superweer gehad, daarna mistig en af en toe wat sneeuw of hagel.
Maar ik heb me echt heel goed vermaakt en ga volgend jaar weer
Hier nog spannende dingen gebeurd? Vast niet
quote:Echt wel. Er was een pop van Park Hilaria (say what?) omgewaaid.
Op maandag 05 augustus 2002 19:49 schreef ikke_ook het volgende:
Hier nog spannende dingen gebeurd? Vast niet
quote:Nou, dat zegt genoeg, als dat het spannendste was
Op maandag 05 augustus 2002 19:51 schreef Barb het volgende:[..]
Echt wel. Er was een pop van Park Hilaria (say what?) omgewaaid.
* Barb heeft ook echt helemaal niks meegemaakt, dat de moeite van het vertellen waard is.
Ik heb wel pannenkoeken gegeten vandaag, is dat niet reuze spannend?
Nee Barb, dat is niet reuze spannend
-edit- typo
quote:ik heb ook pannekoeken gegeten.
Op maandag 05 augustus 2002 20:08 schreef Barb het volgende:
En niet zo'n beetje ook niet zeg!* Barb heeft ook echt helemaal niks meegemaakt, dat de moeite van het vertellen waard is.
-edit- typo
ik heb wel wat meegemaakt dit weekend. ook iets wat het vertellen waard is.
quote:Nou, vertel het maar eens dan. Heeft het te maken met een kilt en een uienveld?
Op maandag 05 augustus 2002 20:44 schreef Hrun het volgende:[..]
ik heb ook pannekoeken gegeten.
ik heb wel wat meegemaakt dit weekend. ook iets wat het vertellen waard is.
quote:ja.
Op maandag 05 augustus 2002 21:03 schreef Barb het volgende:[..]
Nou, vertel het maar eens dan. Heeft het te maken met een kilt en een uienveld?
ik doe even de korte versie.
ik zou donderdag naar den haag gaan, dus ik zeg tegen dewaasheid of ie zin had om vrijdag ff naar het strand te gaan. ja dus. maar wel naar vlissingen.
donderdag ging niet door, en voor vrijdag hadden we eigenlijk niets geregeld. phalanx zou ook mee, en die wilde de hele tijd weten hoe laat en wanneer. vrijdachochtend hadden we om 11:30 besloten om om 12:30 op de trein te stappen. en dan kom phalanx om 13:00 in tilburg erbij stappen.
dit wordt te lang. ![]()
we kwamen dus in vlissingen, redelijk weer, maar niet bijzonder, niet veel te doen, dus beetje hangen en kloten in het centrum. winkeltje gevonden met goth kleding, en kilts, dus dewaasheid en ik een kilt gekocht, 's avonds beetje alle kroegen aflopen naar een leuke, maar die konden we niet vinden. uiteindelijk een leuke gevonden waar het niet te druk was en wel leuke mensen waren. vlak voor sluitingstijd komen we twee meiden tegen die ons wel naar het strand zouden brengen, waar we konden slapen. uiteindelijk zijn we nog met ze mee naar huis gelopen, en zijn we daarna op zoek gegaan naar een plekje om te slapen. we vonden ergens een grasveldje waar we gingen liggen, en toen begon het te regenen. anderhalf uur later waren onze slaapzakken doorweekt, dus besloten we maar te gaan lopen.
we vonden een zwembad om 8:30, wat pas om 10:00 open ging. daarvoor zitten wachten, en dewaasheid en phalanx hebben zich gewassen daar. ik niet, want ik had geen schone onderbroek bij me, en in mijn naaktheid wilde ik niet onder de douche daar want het werd rete-druk. de rest van de dag beetje in middelburg gekloot, en
's avonds weer een slaapplekje gezocht. dat was dus op een uienveld.
zondag maar weer naar huis gegaan.
het was een mooi weekend. ![]()
en nu wil heel #fok met ons op mini-meet. ook dankzij de foto's natuurlijk. ![]()
quote:Ik heb ook wel wat te vertellen, maar om nou mn hele vakantie hier te gaan vertellen
Op maandag 05 augustus 2002 20:08 schreef Barb het volgende:
En niet zo'n beetje ook niet zeg!* Barb heeft ook echt helemaal niks meegemaakt, dat de moeite van het vertellen waard is.
-edit- typo
quote:En lag er ook zoveel sneeuw?
Op maandag 05 augustus 2002 22:27 schreef ikke_ook het volgende:
[afbeelding]Hier heb ik dus de afgelopen week vakantie gevierd
quote:Op die bergen daar links wel, maar die sneeuw links tegen de hut was grotendeels gesmolten.
Op maandag 05 augustus 2002 22:29 schreef Barb het volgende:[..]
En lag er ook zoveel sneeuw?
quote:Wow, dat is mooi!
Op maandag 05 augustus 2002 22:31 schreef ikke_ook het volgende:
onder andere deze berg beklommen (de linker)
quote:T was alleen mistig die dag dus we hadden totaal geen uitzicht
Op maandag 05 augustus 2002 22:34 schreef Barb het volgende:[..]
Wow, dat is mooi!
ik ben op zoek naar de andere bergen die ik beklommen heb maar er zijn niet zoveel plaatjes te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |