Dat hoogtepunt was vanmorgen omstreeks 10:12 uur toen baas Domien over zijn weekend verteldequote:Op maandag 7 mei 2012 15:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je weet, Roel: zonder dieptepunten geen hoogtepunten!
Ik zit nog klem onder m'n bureau van die paar minuten pure poëzie.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat hoogtepunt was vanmorgen omstreeks 10:12 uur toen baas Domien over zijn weekend vertelde
Nu drijf je volgens mij toch een klein beetje over...quote:Op maandag 7 mei 2012 15:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit nog klem onder m'n bureau van die paar minuten pure poëzie.
Zeg maar gerust spuit over!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu drijf je volgens mij toch een klein beetje over...
Precies, het was interessant, maar zelfs een verhaal van Domien zet geen dooien aan de zeik!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu drijf je volgens mij toch een klein beetje over...
Ja, maar als ik dat tegen Roel zeg, dan wordt het gelijk weer zo erotisch getintquote:
Ik heb geen klootjes!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:26 schreef Sersjee het volgende:
Een naamtopic...![]()
* Sersjee gaat van de weeromstuit naast z'n schoenen lopen
"Dans voor mij, klootjesvolk!"
Helaas heb ik het gemist vanochtend, maar het zal ongetwijfeld weer fan-fucking-tastisch geweest zijn!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies, het was interessant, maar zelfs een verhaal van Domien zet geen dooien aan de zeik!
Ik luister altijd via internet terug! Een echte fan doet dat!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Helaas heb ik het gemist vanochtend, maar het zal ongetwijfeld weer fan-fucking-tastisch geweest zijn!
Meh, ik ben geen echte fan danquote:Op maandag 7 mei 2012 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik luister altijd via internet terug! Een echte fan doet dat!
Sorry mop!quote:
Topplaat!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry mop!![]()
99 problems but a bitch ain't one!
Waarheid
Ik heb het niet zo op rap, maar deze trek ik welquote:
Ja ik luister eigenlijk nooit Rabradio, en toen ik las dat Jay Z erop was was het ook alweer afgelopenquote:
Altijd terecht, net als Almere, al vind ik dat nieuwe centrum dan nog wel meevallen. Chinezen schijnen dat juist schitterend te vindenquote:
In die sporthal erachter (WRZV geloof ik...) ben ik mijn kruisband kwijtgeraakt. Niet dat die buurt er iets aan kan doen, maar tochquote:Op maandag 7 mei 2012 16:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met rijles wel een paar keer geweest, wat een buurt
Troosteloos idd, al ken ik Almere dan weer nietquote:Op maandag 7 mei 2012 16:32 schreef alors het volgende:
[..]
Altijd terecht, net als Almere, al vind ik dat nieuwe centrum dan nog wel meevallen. Chinezen schijnen dat juist schitterend te vinden
Ik dacht al, waar reed ik opeens overheen toen..quote:Op maandag 7 mei 2012 16:32 schreef minthy het volgende:
[..]
In die sporthal erachter (WRZV geloof ik...) ben ik mijn kruisband kwijtgeraakt. Niet dat die buurt er iets aan kan doen, maar toch
*hobbelbobbel*quote:Op maandag 7 mei 2012 16:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar reed ik opeens overheen toen..
Ken alleen Lelystad, vind ik ook genoegquote:Op maandag 7 mei 2012 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
Almere, Lelystad, De Meern, Ypenburg, Leidschenveen
Allemaal van dat troosteloze gebeuren
Kun je niet weer een account nemen op Twitter?quote:
ja, vind je het gek...jullie zijn een 2ling!quote:
Ik was zelf ook schuldig hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En terecht! Als het er niet zo raar uit zou zien op m'n werk zou ik elke 2 uur meedoen.
Klopt! Ik kwam er alleen een jaar later uit, olifantendrachtquote:Op maandag 7 mei 2012 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, vind je het gek...jullie zijn een 2ling!
vieze stinkdingen. GADVERDAMME
Kwestie van DNS aanpassen en je kan d'r weer op.quote:
Quelle Fuque!quote:
Jong, jij hier??quote:Op maandag 7 mei 2012 22:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Quelle Fuque!
Ik luister 's avonds nooit radio, ok dan maar ff op m'n iTunes die megaplaat![]()
Korn![]()
O_O
Ja ik zat voor de verandering me te vervelen achter m'n PC...quote:Op maandag 7 mei 2012 22:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Jong, jij hier??![]()
En zonde, Roos draait meestal topplaten
Ik las je "scratch", groot gelijkquote:Op maandag 7 mei 2012 22:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik zat voor de verandering me te vervelen achter m'n PC...
ja ik wacht op m'n zangeresje voor m'n nieuwe coverquote:Op maandag 7 mei 2012 22:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik las je "scratch", groot gelijk![]()
M'n pc, das de laatste plek waar ik me verveel, huiswerk voor morgen
Nee er komen 2 universums samenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:14 schreef wolfrolf het volgende:
SilentChaos in de avond op FOK.
De wereld gaat ontploffen
Heb je Domien al teruggeluisterd? want, WAT. EEN. WEEKEND!!!!quote:
Zo erg verveel ik me nog nietquote:Op maandag 7 mei 2012 22:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb je Domien al teruggeluisterd? want, WAT. EEN. WEEKEND!!!!
Gitariale verkrachtingen zijn de enige die ik goedkeurquote:Op maandag 7 mei 2012 22:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ja ik wacht op m'n zangeresje voor m'n nieuwe cover
Dus dat wordt dit weekend pas...
Maar zit nu de trompetten en saxofoon uit te pluizen (die ga ik vervangen/verkrachten door een gitaar)
nee, 3rdRock, of evt Rock, Rockie, Rocky, Rocker, Steen, Steentje of die 3 Einsteinfoto'squote:
Mag Shandysletje ookquote:Op maandag 7 mei 2012 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, 3rdRock, of evt Rock, Rockie, Rocky, Rocker, Steen, Steentje of die 3 Einsteinfoto's
quote:Op maandag 7 mei 2012 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, 3rdRock, of evt Rock, Rockie, Rocky, Rocker, Steen, Steentje of die 3 Einsteinfoto's
Hij wordt toch minder heftig (of eigenlijk gezegd: minder "metallica" achtig) dan in m'n hoofd zat, maar het wordt wel spectaculairquote:Op maandag 7 mei 2012 22:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Gitariale verkrachtingen zijn de enige die ik goedkeur
Ik ben benieuwd!!quote:Op maandag 7 mei 2012 22:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij wordt toch minder heftig (of eigenlijk gezegd: minder "metallica" achtig) dan in m'n hoofd zat, maar het wordt wel spectaculair
alleen als jij me daarna bruut uitwoont...quote:
oh ja, die mag ookquote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
he pino! wat vind je hiervan?
[ afbeelding ]
Maakt toch niet uit?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:19 schreef SilentChaos het volgende:
Het kan nog ff durenik ben niet zo snel, ben een enorme perfectionist totdat ik denk: fuck it...
quote:Op maandag 7 mei 2012 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, maar niet dat je denkt dat je volgende week wat geniaals te horen krijgtquote:
dat mag best. overschat ruimte LOTR is hetquote:Op maandag 7 mei 2012 22:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PS. Star Wars is heilig!!11EINZ mag je neit aankom0n!!!!!1111111111111111
Oh jawel hoor! Er zijn ook een paar geniale eps van Family Guy over Star Warsquote:Op maandag 7 mei 2012 22:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PS. Star Wars is heilig!!11EINZ mag je neit aankom0n!!!!!1111111111111111
Joh, ik ben megageduldig!quote:Op maandag 7 mei 2012 22:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, maar niet dat je denkt dat je volgende week wat geniaals te horen krijgt
Duurt nog zeker een maandje... En of het geniaal is, is een 2e... In mijn hoofd wel en daar gaat het om
Hee! Carly Rea dinges!quote:Op maandag 7 mei 2012 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
whut? dat is Darth Vader....quote:Op maandag 7 mei 2012 22:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hee! Carly Rea dinges!
Verder ken ik dat poppetje verder niet.
oh jee, raak je nou in paniek? rustig in t plastic zakje ademenquote:
quote:
LOTR zuigt apenballetjes!!!!quote:Op maandag 7 mei 2012 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat mag best. overschat ruimte LOTR is het
Correct!quote:
Ik heb nooit Star Wars gekeken dus ik ken het gewoon niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Correct!![]()
Is van Star Wars, iets wat mij eerlijk gezegd nog nooit geboeid heeft. Is meer een mannending, denk ik
Houden zo, scheelt je uren aan irrealistische ruimtegevechtenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb nooit Star Wars gekeken dus ik ken het gewoon niet.
ben ik niet met je eens. een apenvrouwtje zuigt apenballetjes, apenmannentjes wellicht ook, maar LOTR nietquote:Op maandag 7 mei 2012 22:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
LOTR zuigt apenballetjes!!!!
Ja, apenballetjes en niet apeballetjes... Want ze hebben er meer!
Maar zelfs dan moet je toegeven dat:quote:Op maandag 7 mei 2012 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Houden zo, scheelt je uren aan irrealistische ruimtegevechten
Star Trek heeft mij ook nooit geïnteresseerd, ik ben toch meer een vrouw dan ik dachtquote:Op maandag 7 mei 2012 22:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar zelfs dan moet je toegeven dat:
Star Wars > Star Trek....
Ophoeren met je Klingongs en whateverkansloze kutserie...
Spock is alleen maar goed in Fringe
's Avonds mag alles.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mocht dat ook niet schreeuwen vanmiddag!!
En ik minder man of eigenlijk minder "nerd" dan ik dachtquote:Op maandag 7 mei 2012 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Star Trek heeft mij ook nooit geïnteresseerd, ik ben toch meer een vrouw dan ik dacht
correct, maar Star Trek heeft mijn ooit getrokken. misschien dat ik de meest recente films van JJ Abrams nog wel wil zien, maar dat is meer omdat JJ meestal leuke dingen doetquote:Op maandag 7 mei 2012 22:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
over muziek gesproken...quote:
vergeet je niet nog ff een heroinespuit in je arm te zetten?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:36 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een gezelligheid
Ik pak er nog maar ff een biertje bij
Ik zit zo te luisteren naar alle details van de muziek van Amy Winehouse, daar hoort gewoon een biertje bij
Ik moet m'n heroinepas nog ophalenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vergeet je niet nog ff een heroinespuit in je arm te zetten?
ow, hier is dat gewoon zonder pas te krijgen. willekeurige puistenpuber en meer heroine dan je spuiten kanquote:Op maandag 7 mei 2012 22:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moet m'n heroinepas nog ophalen
Gemeentehuis is altijd dicht als ik om 5 uur van huis vertrek
Star Wars en Star Trekquote:Op maandag 7 mei 2012 22:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
The X-Filesquote:Op maandag 7 mei 2012 22:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Star Wars en Star Trek
De enige goede SciFi-serie is natuurlijk Babylon 5
Soapsquote:
ach, cool...cool......quote:
Ik ben niet van dat romantische, maar Notting Hill kon ik eigenlijk best waarderenquote:
.quote:
doe gewoon lekker alles uit en ga onder een koude douche staanquote:
Met jou kan ik pratenquote:
Nee, dan raak ik in shockquote:Op maandag 7 mei 2012 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doe gewoon lekker alles uit en ga onder een koude douche staan
oh, maar dan moet je minthy zo'n beetje vastbinden weet ik uit ervaringquote:Op maandag 7 mei 2012 22:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten
Alhoewel ik denk ik toch liever met Minthy een film kijk, maar we wachten de foto nog af![]()
Oppervlakkig hè?
Dan kun je ont-zet-tend lang wachtenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alhoewel ik denk ik toch liever met Minthy een film kijk, maar we wachten de foto nog af![]()
Oppervlakkig hè?
nja, begin dan met een lauwe douche en dan steeds kouder.quote:
Ik heb alle tijdquote:
zeker als je bierdrinkend Whinehouse zit te luisteren...quote:Op maandag 7 mei 2012 22:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb alle tijd
Alhoewel, ik zie mezelf als artiest en ben 27... Het eind van de tunnel komt dichterbij!
Nah, ik ga zo een lekkere warme nemen, vlak voordat ik ga slapenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, begin dan met een lauwe douche en dan steeds kouder.
Ondanks dat, geniale plaatquote:Op maandag 7 mei 2012 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zeker als je bierdrinkend Whinehouse zit te luisteren...
Dramaqueenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb alle tijd
Alhoewel, ik zie mezelf als artiest en ben 27... Het eind van de tunnel komt dichterbij!
heel goed idee van jequote:Op maandag 7 mei 2012 22:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, ik ga zo een lekkere warme nemen, vlak voordat ik ga slapen
haha. shandy!quote:Op maandag 7 mei 2012 22:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ondanks dat, geniale plaatIk cover hem niet voor niks
Maar ja, je krijgt wel zin in een biertje dan ja..
Maar dat krijg ik vreemd genoeg ook van jouw avatar... Zullen de kleuren wel zijn
Die van mij pakt gewoon de gordijnen erbij... Vliegt omhoog, dan weer naar beneden en binnen 5 tellen zit ze op de 2e verdiepingquote:Op maandag 7 mei 2012 22:55 schreef SilentChaos het volgende:
Ah mijn kat is weer de marathon aan het rennen in een huis van niet eens 10 meter breed
Mooi is ook als ik opeens deze deur dicht doe, dan loopt ze er gewoon tegenaan
idd, ik vind ze ook wel grappig hoorquote:
Ja, zo erg dat ik me maar afgezonderd heb met m'n achterstallige opruimadministratiequote:Op maandag 7 mei 2012 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh jee, raak je nou in paniek? rustig in t plastic zakje ademen
Ik heb 1 gordijn in m'n hele huis, ondertussen is het gewoon een doorkijkdoek gewordenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Die van mij pakt gewoon de gordijnen erbij... Vliegt omhoog, dan weer naar beneden en binnen 5 tellen zit ze op de 2e verdieping![]()
Katten
Vroeger ontzettend om in een deuk gelegen met m'n broerquote:Op maandag 7 mei 2012 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
idd, ik vind ze ook wel grappig hoormaar juweeltjes....
meid, jij moet wel heel erg van slag zijn!quote:Op maandag 7 mei 2012 22:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, zo erg dat ik me maar afgezonderd heb met m'n achterstallige opruimadministratie
nee, ik niet. voor mijn tijdquote:Op maandag 7 mei 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Vroeger ontzettend om in een deuk gelegen met m'n broer
Hier houden zelfs de vitrages hetquote:Op maandag 7 mei 2012 22:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb 1 gordijn in m'n hele huis, ondertussen is het gewoon een doorkijkdoek geworden
Vol met gaten JONGUH!
Tyfus Gammaquote:Op maandag 7 mei 2012 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier houden zelfs de vitrages het![]()
Kwaliteitsspul, die gordijnen van Leen Bakker
Ik ben weer helemaal zen nu, ik zat al minstens een jaar tegen wat schoolpapierwerk op te hikken en de administratie lag er ook al een tijdje, zag ik aan de datumsquote:Op maandag 7 mei 2012 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meid, jij moet wel heel erg van slag zijn!
In het vervolg naar Leen Bakker dus! Vaak acties, dan zetten ze ze ook nog gratis in elkaarquote:
ik ben trots op jequote:Op maandag 7 mei 2012 23:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben weer helemaal zen nu, ik zat al minstens een jaar tegen wat schoolpapierwerk op te hikken en de administratie lag er ook al een tijdje, zag ik aan de datumsNu is alles weer netjes opgeruimd
Slaap lekker!!quote:Op maandag 7 mei 2012 23:01 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga naar bed
Tot over een paar uur
Wat een prutsavond, kut trompettenwaar ben ik aan begonnen
trusten popje!quote:Op maandag 7 mei 2012 23:01 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga naar bed
Tot over een paar uur
Trustenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:01 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga naar bed
Tot over een paar uur
Dat mag je mooi zelf doenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben trots op jemag je morgen de mijne doen
Hee je kan te ver gaan hequote:Op maandag 7 mei 2012 22:29 schreef minthy het volgende:
Houden zo, scheelt je uren aan irrealistische ruimtegevechten
jamaar...gedeelde smart is halve smart dus heb ik halve smart. jij vind het leuk en gedeelde vreugd is dubbele vreugd dus hebben we samen vreugd!quote:
Ik vind het helemaal niet leuk, anders lag het niet zo lang, wijsneusquote:Op maandag 7 mei 2012 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jamaar...gedeelde smart is halve smart dus heb ik halve smart. jij vind het leuk en gedeelde vreugd is dubbele vreugd dus hebben we samen vreugd!
En zo is het werkelijk altijd! Dit topicquote:Op maandag 7 mei 2012 23:03 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een lief gebeuren zo 's avonds
Dank allen![]()
![]()
![]()
Trusten!quote:Op maandag 7 mei 2012 23:03 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een lief gebeuren zo 's avonds
Dank allen![]()
![]()
![]()
Star Wars is mijn allerfavorietste SFquote:
Leuk niet, maar ik vind het af en toe ontzettend fijn om met een versnipperaar alles weggewerkt te hebben!quote:Op maandag 7 mei 2012 23:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet leuk, anders lag het niet zo lang, wijsneus
nou begin je weer met naar doenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet leuk, anders lag het niet zo lang, wijsneus
Nja, ik was al op Twitter op zoek naar indicaties voor bewaartijden, want het puilt uit en de data die ik soms tegenkomquote:Op maandag 7 mei 2012 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Leuk niet, maar ik vind het af en toe ontzettend fijn om met een versnipperaar alles weggewerkt te hebben!
Overzicht
Het is ook meer een mannending, denk ikquote:Op maandag 7 mei 2012 23:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Star Wars is mijn allerfavorietste SF. Daarna komt inmiddels Fringe, dan X-Files en dan Star Trek.
[/boeiend]
Nou, jij houdt toch wel van een stevige lightsaber op z'n tijd?quote:
Jep, kan me zeker bekoren, vanavond net ep 7 gezien.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:06 schreef wolfrolf het volgende:
Oh hee Cin, dus GoT kan je wel bekoren?Hoe ver ben je?
een piemel is een mannending, SF nietquote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou, jij houdt toch wel van een stevige lightsaber op z'n tijd?
Alles wat online terug te vinden is, mik ik weg (bankafschriften/nutsbedrijven). Pensioen, jaaropgaven en belastingaangiften bewaar ik 5 jaarquote:Op maandag 7 mei 2012 23:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nja, ik was al op Twitter op zoek naar indicaties voor bewaartijden, want het puilt uit en de data die ik soms tegenkomBinnenkort maar eens voor gaan zitten dan.
je scheldt me uit voor wijsneusquote:
Gathering of Tweakers?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:06 schreef wolfrolf het volgende:
Oh hee Cin, dus GoT kan je wel bekoren?Hoe ver ben je?
Oh ja hoor, maar als 'ie licht geeft in het donker ben ik wegquote:Op maandag 7 mei 2012 23:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou, jij houdt toch wel van een stevige lightsaber op z'n tijd?
5 jaar is een beetje een veel terugkomend getal, had al zoiets in m'n hoofd. En alles waarvan ik geen lid/abonnee meer ben gaat ook maar eens weg. Kwam zelfs nog wat van T-Mobile tegen, daar ben ik al minstens jaren wegquote:Op maandag 7 mei 2012 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Alles wat online terug te vinden is, mik ik weg (bankafschriften/nutsbedrijven). Pensioen, jaaropgaven en belastingaangiften bewaar ik 5 jaar
Fluoriscerend glijmiddelquote:Op maandag 7 mei 2012 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja hoor, maar als 'ie licht geeft in het donker ben ik weg
Je bewaart vaak veel teveel... Ik ben nog steeds erg blij met m'n snipperapparaat, nog leuk om te doen ookquote:Op maandag 7 mei 2012 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
5 jaar is een beetje een veel terugkomend getal, had al zoiets in m'n hoofd. En alles waarvan ik geen lid/abonnee meer ben gaat ook maar eens weg. Kwam zelfs nog wat van T-Mobile tegen, daar ben ik al minstens jaren weg![]()
het schijnt in bepaalde homokringen tegenwoordig hip te zijn om je anus te kleuren me fluoriserend spul. een soort anusbleken maar dan anders.quote:
Ik heb niet zo'n ding, maar in een boze bui kan ik me vast ook vermaken met het maken van proppen en het verscheuren van papierenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Je bewaart vaak veel teveel... Ik ben nog steeds erg blij met m'n snipperapparaat, nog leuk om te doen ook
En jij weet dit, wantquote:Op maandag 7 mei 2012 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het schijnt in bepaalde homokringen tegenwoordig hip te zijn om je anus te kleuren me fluoriserend spul. een soort anusbleken maar dan anders.
ergens gelezen. heb er verder geen ervaring mee.quote:
Ja, of neem een puppy! Nog nooit zoveel papieren versnipperd gehad als toen ik net samenwoonde, een paar dagen nadat ik zei: "Schat, zullen we een hond nemen?? *puppyface*"quote:Op maandag 7 mei 2012 23:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n ding, maar in een boze bui kan ik me vast ook vermaken met het maken van proppen en het verscheuren van papieren
Zeker weer geen brood gekocht dan vanmorgenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ergens gelezen. heb er verder geen ervaring mee.
ja, ik lees soms rare dingen en veel van die troep sla ik op in een mentale lade waar eigenlijk belangrijke dingen herinnerd horen te worden.
op een studentenkamer. briljant plan! een pyreneese berghond ofzoquote:Op maandag 7 mei 2012 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of neem een puppy! Nog nooit zoveel papieren versnipperd gehad als toen ik net samenwoonde, een paar dagen nadat ik zei: "Schat, zullen we een hond nemen?? *puppyface*"
nope, ik had nog. heb vanmiddag wel nieuwe gekochtquote:Op maandag 7 mei 2012 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeker weer geen brood gekocht dan vanmorgen
Ik denk dat een puppy op een kamer van 16m2 met een gedeelde keuken en badkamer niet zo'n slim idee isquote:Op maandag 7 mei 2012 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of neem een puppy! Nog nooit zoveel papieren versnipperd gehad als toen ik net samenwoonde, een paar dagen nadat ik zei: "Schat, zullen we een hond nemen?? *puppyface*"
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik denk dat een puppy op een kamer van 16m2 met een gedeelde keuken en badkamer niet zo'n slim idee isTenzij iemand over een goede 3 maand per direct met me wil samenwonen (en de kosten dragen
).
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op een studentenkamer. briljant plan! een pyreneese berghond ofzo
[..]
Het was niet serieus bedoeld, ik zou nooit of te nimmer iemand een hond aanradenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik denk dat een puppy op een kamer van 16m2 met een gedeelde keuken en badkamer niet zo'n slim idee isTenzij iemand over een goede 3 maand per direct met me wil samenwonen (en de kosten dragen
).
pampersquote:Op maandag 7 mei 2012 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
Het is ideaal als je je hond zo kan africhten dat 'ie op de hondenbak gaat.
Uitlaten in de bittere kou is [ afbeelding ]
i know, ik was ook niet serieus. een pyreneese berghond is zelf al 16m2quote:Op maandag 7 mei 2012 23:15 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Het was niet serieus bedoeld, ik zou nooit of te nimmer iemand een hond aanraden
En toch mis ik het heel erg, zelfs het in de stromende regen staan wachten op een hond die niet wil kakken maar nog verder wil lopenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
Het is ideaal als je je hond zo kan africhten dat 'ie op de hondenbak gaat.
Uitlaten in de bittere kou is [ afbeelding ]
Ik ga ook niet serieus per direct over 3 maanden met iemand samenwonen natuurlijkquote:Op maandag 7 mei 2012 23:15 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Het was niet serieus bedoeld, ik zou nooit of te nimmer iemand een hond aanraden
Schat, je bent niet goed bij je bolletjequote:Op maandag 7 mei 2012 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
En toch mis ik het heel erg, zelfs het in de stromende regen staan wachten op een hond die niet wil kakken maar nog verder wil lopen
Strak plan!quote:Op maandag 7 mei 2012 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga ook niet serieus per direct over 3 maanden met iemand samenwonen natuurlijkBeen there, done that, got the t-shirt.
oh ja! of met een hond die dol is op door de sneeuw lopen, maar niet van harde sneeuw tussen z'n tenen...quote:Op maandag 7 mei 2012 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
En toch mis ik het heel erg, zelfs het in de stromende regen staan wachten op een hond die niet wil kakken maar nog verder wil lopen
dag popje!quote:Op maandag 7 mei 2012 23:17 schreef wolfrolf het volgende:
Goed. Jullie gaan me vast hard missen, maar ik ga nog ff een Fringe sjekken (aanrader Cindy) en pitten
Doei dag enzo
Slaap lekker liefjen!!quote:Op maandag 7 mei 2012 23:17 schreef wolfrolf het volgende:
Goed. Jullie gaan me vast hard missen, maar ik ga nog ff een Fringe sjekken (aanrader Cindy) en pitten
Doei dag enzo
Ik onthoud, maar ik heb nog heel veel op m'n to-see-list staanquote:Op maandag 7 mei 2012 23:17 schreef wolfrolf het volgende:
Doei dag enzo
ik 6maanden, maar he, ik was al 19quote:Op maandag 7 mei 2012 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Strak plan!![]()
ik heb er 3 jaar over gedaan, maar hey... Ik was pas 17
Ja dat!! En overdag niet vooruit te branden en tegen de nacht zo hyper als de pest!quote:Op maandag 7 mei 2012 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh ja! of met een hond die dol is op door de sneeuw lopen, maar niet van harde sneeuw tussen z'n tenen...
Ik was 19. En eigenlijk waren we huisgenoten, maar aangezien we de enige 2 waren, kon je 't net zo goed samenwonen noemen. En daarna ook nog ruim een jaar ongewenst met elkaar opgescheept zitten. Worst idea everquote:Op maandag 7 mei 2012 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Strak plan!![]()
ik heb er 3 jaar over gedaan, maar hey... Ik was pas 17
Dat heb ik ook nog een jaar gedaan, fuck woningnoodquote:Op maandag 7 mei 2012 23:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik was 19. En eigenlijk waren we huisgenoten, maar aangezien we de enige 2 waren, kon je 't net zo goed samenwonen noemen. En daarna ook nog ruim een jaar ongewenst met elkaar opgescheept zitten. Worst idea ever
nee, dat had die hond niet...maar ik heb het beest ook maar een jaar 2 meegemaakt. toen was ie al oud. de enige hond waar ik ooit een soort van band mee heb gehadquote:Op maandag 7 mei 2012 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja dat!! En overdag niet vooruit te branden en tegen de nacht zo hyper als de pest!
1 maand gedaan en ik vond het niks.....nu nog steeds met haar eigenaar van dat huis...quote:Op maandag 7 mei 2012 23:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik was 19. En eigenlijk waren we huisgenoten, maar aangezien we de enige 2 waren, kon je 't net zo goed samenwonen noemen. En daarna ook nog ruim een jaar ongewenst met elkaar opgescheept zitten. Worst idea ever
Het beest leek op mij, volledig aangepast aan mijn (toen al) vernaggelde ritmequote:Op maandag 7 mei 2012 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat had die hond niet...maar ik heb het beest ook maar een jaar 2 meegemaakt. toen was ie al oud. de enige hond waar ik ooit een soort van band mee heb gehad
Nog steeds? Jemig...quote:Op maandag 7 mei 2012 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
1 maand gedaan en ik vond het niks.....nu nog steeds met haar eigenaar van dat huis...
't Scheelde dat we alleen een keuken en badkamer delen. Maar ja, dat kale plekje op z'n achterhoofd hè, dat groeide steeds meer dicht en kon ik alle bende in m'n eentje schoonhouden. Ik ben er geen sodeflikker op vooruit gegaan met m'n nieuwe huisgenoot (nu ook alweer een jaar, geloof ik).quote:Op maandag 7 mei 2012 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog een jaar gedaan, fuck woningnood![]()
We konden toen wel beter met elkaar overweg dan de laatste jaren relatie
ja, probeer maar eens een huis te verkopen in de middle of fucking nowhere.quote:
Ik ga er vanuit dat ik er nooit eentje krijg.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:24 schreef CindieY het volgende:
Volgens mij is de wijze les van deze avond: exen, begin er niet aan.
ik heb daarom ook besloten nooit meer een ex te nemen......ja, dat kun je dubbelzinnig opvatten. been there, done that, got regretsquote:Op maandag 7 mei 2012 23:24 schreef CindieY het volgende:
Volgens mij is de wijze les van deze avond: exen, begin er niet aan.
Da's liefquote:Op maandag 7 mei 2012 23:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ik er nooit eentje krijg.
dat lijkt me het beste ja. als je daar nl wel vanuit gaat gebeurt het sowieso...quote:Op maandag 7 mei 2012 23:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon op zoek naar iemand die tot aan m'n dood bij me blijftquote:Op maandag 7 mei 2012 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb daarom ook besloten nooit meer een ex te nemen......ja, dat kun je dubbelzinnig opvatten. been there, done that, got regrets
Je bent er maar mooi klaar mee... En m'n ex was ook zo, ik draaide voor de bende opquote:Op maandag 7 mei 2012 23:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Scheelde dat we alleen een keuken en badkamer delen. Maar ja, dat kale plekje op z'n achterhoofd hè, dat groeide steeds meer dicht en kon ik alle bende in m'n eentje schoonhouden. Ik ben er geen sodeflikker op vooruit gegaan met m'n nieuwe huisgenoot (nu ook alweer een jaar, geloof ik).
dat kan geregeld worden. weet alleen niet hoe lang het duurtquote:Op maandag 7 mei 2012 23:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga gewoon op zoek naar iemand die tot aan m'n dood bij me blijft
Hoe lang wat duurt?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kan geregeld worden. weet alleen niet hoe lang het duurt
Ik hoop het ook, gun het jullie van harte!quote:Op maandag 7 mei 2012 23:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
je levenquote:
achteraf gezien had ik dat ook moeten doen. maar wat moet ik zonder rijbewijs in Usquert...googlemap het plaatsje en huivert...quote:Op maandag 7 mei 2012 23:28 schreef minthy het volgende:
Volgens mij heb ik ontzettend veel mazzel gehad dat ik hier kon blijven wonen
ow wacht, dat kan ook nog. maar wacht...die relatie is er niet eens!quote:
Ik ben er vorig jaar doorgereden, het is idd aan de kleine kantquote:Op maandag 7 mei 2012 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
achteraf gezien had ik dat ook moeten doen. maar wat moet ik zonder rijbewijs in Usquert...googlemap het plaatsje en huivert...
aan de kleine kant??? maar het had me wel een boel kopzorgen gescheeld...aan de andere kant had ik dan een jaar geleden ander werk moeten zoeken want ruim anderhalf uur reistijd heen en ook terug is me net iets teveel van t goede...quote:Op maandag 7 mei 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben er vorig jaar doorgereden, het is idd aan de kleine kant
Ik wil natuurlijk niet achterblijven als weduwe, 't moet wel iemand zijn die langer dan ik leeftquote:
Ik heb ook geen idee hoe lang m'n leven duurtquote:Op maandag 7 mei 2012 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je leven
[..]
achteraf gezien had ik dat ook moeten doen. maar wat moet ik zonder rijbewijs in Usquert...googlemap het plaatsje en huivert...
Oke, ieniemienie dan. Maar ik hou er wel van, dat kneuterigequote:Op maandag 7 mei 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
aan de kleine kant??? maar het had me wel een boel kopzorgen gescheeld...aan de andere kant had ik dan een jaar geleden ander werk moeten zoeken want ruim anderhalf uur reistijd heen en ook terug is me net iets teveel van t goede...
Heb je geen rijbewijs?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je leven
[..]
ik heb 30rijlessen gehad en mocht de snelweg niet op.....misschien was toen het verkeerde moment om te lessen. nu wil ik het geld er niet aan uitgeven, heb geen plaats voor een auto en woon middenin de stad.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk niet achterblijven als weduwe, 't moet wel iemand zijn die langer dan ik leeft
[..]
Ik heb ook geen idee hoe lang m'n leven duurt
Rijbewijs halen? Stad is nou ook weer niet zo ver weg vanaf daar.
lopend....ik heb niet eens een fiets.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je geen rijbewijs?
Hoe ga je naar je werk?
Dat absoluut!quote:Op maandag 7 mei 2012 23:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk niet achterblijven als weduwe, 't moet wel iemand zijn die langer dan ik leeft
[..]
Levensverwachtingen van vrouwen liggen hoger toch? Dan moet ik dus een jonkie zoekenquote:
Ja, klopt! Kijk maar in een gemiddeld bejaardenhuis; vaak maar 4 mannen op 96 vrouwenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Levensverwachtingen van vrouwen liggen hoger toch? Dan moet ik dus een jonkie zoeken
Hmmm, dan blijf ik nog wel een paar jaar alleen, gezien mannen ook wat minder snel volwassen wordenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, klopt! Kijk maar in een gemiddeld bejaardenhuis; vaak maar 4 mannen op 96 vrouwen
700meter ofzo...quote:
ik ben pas 12quote:Op maandag 7 mei 2012 23:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Levensverwachtingen van vrouwen liggen hoger toch? Dan moet ik dus een jonkie zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ow wacht, ik ben al wel volwassen.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hmmm, dan blijf ik nog wel een paar jaar alleen, gezien mannen ook wat minder snel volwassen worden
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow wacht, ik ben al wel volwassen.
ja, ik spreek mezelf tegen ja. dat zijn 1stRock en 2ndRock. 3rdRock houdt wijselijk zijn mond
Ja, jij zal gemiddeld rond de 17 moeten gaan zoekenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hmmm, dan blijf ik nog wel een paar jaar alleen, gezien mannen ook wat minder snel volwassen worden
Oei, dat zal niet eens legaal zijnquote:Op maandag 7 mei 2012 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, jij zal gemiddeld rond de 17 moeten gaan zoeken
DAGO!quote:Op maandag 7 mei 2012 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, jij zal gemiddeld rond de 17 moeten gaan zoeken
sprak de cougar uit ervaringquote:Op maandag 7 mei 2012 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Boven de 16 doen ze niet meer zo moeilijk
slaap lekker en tot morgenquote:
Geen bij papa-en-mama-woners meer voor mij. Been there, done that, got the t-shirtquote:
jij hebt wel veel tshirts he!quote:Op maandag 7 mei 2012 23:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen bij papa-en-mama-woners meer voor mij. Been there, done that, got the t-shirt
i know honeyquote:
haha, allemaal verschillende kleuren?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Uhu, krijg je een afwisselende garderobe van
Gelukkig, ik was al bang dat je m'n reputatie nog even wat verder te grabbel gooidequote:
welnee. als mensen het ooit aan mij vragen zal ik bevestigen dat u een eerbare dame zijtquote:Op maandag 7 mei 2012 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was al bang dat je m'n reputatie nog even wat verder te grabbel gooide
Tof!!quote:Op maandag 7 mei 2012 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welnee. als mensen het ooit aan mij vragen zal ik bevestigen dat u een eerbare dame zijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |