Dat hoogtepunt was vanmorgen omstreeks 10:12 uur toen baas Domien over zijn weekend verteldequote:Op maandag 7 mei 2012 15:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je weet, Roel: zonder dieptepunten geen hoogtepunten!
Ik zit nog klem onder m'n bureau van die paar minuten pure poëzie.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat hoogtepunt was vanmorgen omstreeks 10:12 uur toen baas Domien over zijn weekend vertelde
Nu drijf je volgens mij toch een klein beetje over...quote:Op maandag 7 mei 2012 15:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit nog klem onder m'n bureau van die paar minuten pure poëzie.
Zeg maar gerust spuit over!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu drijf je volgens mij toch een klein beetje over...
Precies, het was interessant, maar zelfs een verhaal van Domien zet geen dooien aan de zeik!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu drijf je volgens mij toch een klein beetje over...
Ja, maar als ik dat tegen Roel zeg, dan wordt het gelijk weer zo erotisch getintquote:
Ik heb geen klootjes!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:26 schreef Sersjee het volgende:
Een naamtopic...![]()
* Sersjee gaat van de weeromstuit naast z'n schoenen lopen
"Dans voor mij, klootjesvolk!"
Helaas heb ik het gemist vanochtend, maar het zal ongetwijfeld weer fan-fucking-tastisch geweest zijn!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies, het was interessant, maar zelfs een verhaal van Domien zet geen dooien aan de zeik!
Ik luister altijd via internet terug! Een echte fan doet dat!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Helaas heb ik het gemist vanochtend, maar het zal ongetwijfeld weer fan-fucking-tastisch geweest zijn!
Meh, ik ben geen echte fan danquote:Op maandag 7 mei 2012 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik luister altijd via internet terug! Een echte fan doet dat!
Sorry mop!quote:
Topplaat!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry mop!![]()
99 problems but a bitch ain't one!
Waarheid
Ik heb het niet zo op rap, maar deze trek ik welquote:
Ja ik luister eigenlijk nooit Rabradio, en toen ik las dat Jay Z erop was was het ook alweer afgelopenquote:
Altijd terecht, net als Almere, al vind ik dat nieuwe centrum dan nog wel meevallen. Chinezen schijnen dat juist schitterend te vindenquote:
In die sporthal erachter (WRZV geloof ik...) ben ik mijn kruisband kwijtgeraakt. Niet dat die buurt er iets aan kan doen, maar tochquote:Op maandag 7 mei 2012 16:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met rijles wel een paar keer geweest, wat een buurt
Troosteloos idd, al ken ik Almere dan weer nietquote:Op maandag 7 mei 2012 16:32 schreef alors het volgende:
[..]
Altijd terecht, net als Almere, al vind ik dat nieuwe centrum dan nog wel meevallen. Chinezen schijnen dat juist schitterend te vinden
Ik dacht al, waar reed ik opeens overheen toen..quote:Op maandag 7 mei 2012 16:32 schreef minthy het volgende:
[..]
In die sporthal erachter (WRZV geloof ik...) ben ik mijn kruisband kwijtgeraakt. Niet dat die buurt er iets aan kan doen, maar toch
*hobbelbobbel*quote:Op maandag 7 mei 2012 16:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar reed ik opeens overheen toen..
Ken alleen Lelystad, vind ik ook genoegquote:Op maandag 7 mei 2012 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
Almere, Lelystad, De Meern, Ypenburg, Leidschenveen
Allemaal van dat troosteloze gebeuren
Kun je niet weer een account nemen op Twitter?quote:
ja, vind je het gek...jullie zijn een 2ling!quote:
Ik was zelf ook schuldig hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En terecht! Als het er niet zo raar uit zou zien op m'n werk zou ik elke 2 uur meedoen.
Klopt! Ik kwam er alleen een jaar later uit, olifantendrachtquote:Op maandag 7 mei 2012 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, vind je het gek...jullie zijn een 2ling!
vieze stinkdingen. GADVERDAMME
Kwestie van DNS aanpassen en je kan d'r weer op.quote:
Quelle Fuque!quote:
Jong, jij hier??quote:Op maandag 7 mei 2012 22:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Quelle Fuque!
Ik luister 's avonds nooit radio, ok dan maar ff op m'n iTunes die megaplaat![]()
Korn![]()
O_O
Ja ik zat voor de verandering me te vervelen achter m'n PC...quote:Op maandag 7 mei 2012 22:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Jong, jij hier??![]()
En zonde, Roos draait meestal topplaten
Ik las je "scratch", groot gelijkquote:Op maandag 7 mei 2012 22:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik zat voor de verandering me te vervelen achter m'n PC...
ja ik wacht op m'n zangeresje voor m'n nieuwe coverquote:Op maandag 7 mei 2012 22:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik las je "scratch", groot gelijk![]()
M'n pc, das de laatste plek waar ik me verveel, huiswerk voor morgen
Nee er komen 2 universums samenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:14 schreef wolfrolf het volgende:
SilentChaos in de avond op FOK.
De wereld gaat ontploffen
Heb je Domien al teruggeluisterd? want, WAT. EEN. WEEKEND!!!!quote:
Zo erg verveel ik me nog nietquote:Op maandag 7 mei 2012 22:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb je Domien al teruggeluisterd? want, WAT. EEN. WEEKEND!!!!
Gitariale verkrachtingen zijn de enige die ik goedkeurquote:Op maandag 7 mei 2012 22:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ja ik wacht op m'n zangeresje voor m'n nieuwe cover
Dus dat wordt dit weekend pas...
Maar zit nu de trompetten en saxofoon uit te pluizen (die ga ik vervangen/verkrachten door een gitaar)
nee, 3rdRock, of evt Rock, Rockie, Rocky, Rocker, Steen, Steentje of die 3 Einsteinfoto'squote:
Mag Shandysletje ookquote:Op maandag 7 mei 2012 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, 3rdRock, of evt Rock, Rockie, Rocky, Rocker, Steen, Steentje of die 3 Einsteinfoto's
quote:Op maandag 7 mei 2012 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, 3rdRock, of evt Rock, Rockie, Rocky, Rocker, Steen, Steentje of die 3 Einsteinfoto's
Hij wordt toch minder heftig (of eigenlijk gezegd: minder "metallica" achtig) dan in m'n hoofd zat, maar het wordt wel spectaculairquote:Op maandag 7 mei 2012 22:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Gitariale verkrachtingen zijn de enige die ik goedkeur
Ik ben benieuwd!!quote:Op maandag 7 mei 2012 22:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij wordt toch minder heftig (of eigenlijk gezegd: minder "metallica" achtig) dan in m'n hoofd zat, maar het wordt wel spectaculair
alleen als jij me daarna bruut uitwoont...quote:
oh ja, die mag ookquote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
he pino! wat vind je hiervan?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |