Heb heul geen relatie.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Leuk zo'n relatie met 4 uur reistijd!
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:02 schreef shifto het volgende:
Mensen die niet snappen dat ze nieuwe reeks moeten openen
quote:
Yupquote:Op maandag 7 mei 2012 14:04 schreef SicSicSics het volgende:
Het Klavertje? Bereikbaar!?!Is dat die shop met parkeerplaats waar je een 4x4 voor nodig hebt, achter die tiroler schnitzel schuur?
Die chick ging 4 uur voor je reizen?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb heul geen relatie.
@cue: was niet de eerste date, maar de 2,5e. Heb haar nu vier keer gezien in totaal.
Wij brengen de ballen, breng jij de baan?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:59 schreef MohMi het volgende:
@ SSS: mogen we ook bowlingkegels en -ballen meenemen?
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wij brengen de ballen, breng jij de baan?
Nee, maar je vindt haar leuheuk.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb heul geen relatie.
@cue: was niet de eerste date, maar de 2,5e. Heb haar nu vier keer gezien in totaal.
Heb daar laatst nog ff een zakkie wiet gehaald voor een maatje van me. Wat een drama!quote:Op maandag 7 mei 2012 14:05 schreef shifto het volgende:
Yup
Is vet man, net een belgische weg zoveel gaten
Ja, en terug.quote:
Dat weet ik niet, maar ze zit wel in mn kop nu.quote:
Dat is al een tekenquote:Op maandag 7 mei 2012 14:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ze zit wel in mn kop nu.
Ja kom er nooit meer en als ik er kwam was het nooit verder dan het loket bij de voordeurquote:Op maandag 7 mei 2012 14:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Heb daar laatst nog ff een zakkie wiet gehaald voor een maatje van me. Wat een drama!
Rookpauze!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |