Ik moest lachen.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:29 schreef Helpmefok het volgende:
Hou die club-topics toch eens schoon mensen
Amenquote:Op maandag 7 mei 2012 13:30 schreef Cara het volgende:
als die clubtopics schoonblijven is er toch geen ene moer aan
Ligt aan je insteek, he?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:30 schreef Cara het volgende:
Leuke discussie en een beetje trolling kan ook wel. Dit gaat meer over dingen als 'kk jood flikker op'quote:Op maandag 7 mei 2012 13:30 schreef Cara het volgende:
Dat.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik blijf erbij, mensen moeten eens in de vbl sc komen wanneer ze pissed zijn want daar gaan we wel normaal met elkaar om en is het bijna altijd wel gezellig
Een beetje eelt kweken, niet eens per se puur en alleen bij PSV'ers, dan komt het idd wel goed.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Er zijn nog meer factoren die meewegen. Als Feyenoord op z'n bek gaat dan blijf ik soms ook een dag weg van Fok!. Daar kies ik bewust voor. Ik weet dat die opmerkingen komen, ik wil ze niet lezen. Betekent niet dat ik vind dat anderen maar niks mogen zeggen.
PSV-ers hebben er een handje van om zich als Calimero te gedragen (een enkeling daargelaten), dat is algemeen bekend in VBL. Niet met 2 maten meten omdat ze janken. Bij de 10-0 kregen wij het ook te verduren.
The fuck...vorig jaar was een hel. Nu mogen ZIJ 40 miljoen investeren, falen ze openlijk, hebben spelers als Strootman op Twitter commentaar op andere teams en dan mogen WIJ er op onze beurt niks van zeggen? Zó bont maken we het nu toch ook weer niet?
And besides...ze staan fucking 3e. Zo erg is dat nu ook weer niet. Zij een beetje eelt, wij een beetje minder en dan komt 't wel goed denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |