zoek er 1 met dinquote:Op maandag 7 mei 2012 12:06 schreef Tommyknocker666 het volgende:
Het toetsenbord heeft een PS/2 aansluiting en ligt in Doetinchem. Te ruilen voor geld.:)
Dan moet je niet akkoord gaan met een eerder bod.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:48 schreef Tommyknocker666 het volgende:
Tja scheelt mij verzenden en hou er meer aan over.
TS gaat akkoord met een bod. Dan is het wel zo netjes dat hij zijn afspraken nakomt. Maar goed, jij bent dus ook zo'n aso die gewoon voor zijn beurt gaat pratenquote:Op maandag 7 mei 2012 20:51 schreef erikkll het volgende:
Ik weet hoe lullig het is, gebeurt mij ook regelmatig. Maar fok is geen ebay, TS mag akkoord gaan met elk bod dat hij wil
Heb mezelf ingelezen op Googlequote:Op maandag 7 mei 2012 21:05 schreef Tommyknocker666 het volgende:
Is persoonlijk, sommige vinden het super en andere niet.
Breng TS niet op het idee zegquote:Op maandag 7 mei 2012 21:30 schreef zoz het volgende:
Volgens mij zijn ze meer waard dan 40 euro. Ik zou hem op ebay gooien.
Wees er trots op jongen.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:46 schreef erikkll het volgende:
[..]
Dan wel bij mij?
Hij is alleen niet meer te koop
Als ik wat eerder was ging ie zeker naar mij!quote:Op maandag 7 mei 2012 22:46 schreef erikkll het volgende:
[..]
Dan wel bij mij?
Hij is alleen niet meer te koop
De 1 is ophalen, dus eigenlijk krijgt hij er 8.25 meer voor... Toch wel ietsjes meer dan die anderhalve euro. Maar alsnog, niet netjes van je OP!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:50 schreef Benelli het volgende:
Wat een treurige bedoeningEerst akkoord gaan en voor anderhalve euro meer een minuut later het ding verkopen aan een ander... Is er niet een soort zwarte lijst voor V&A? Dit soort verkopers heeft niemand wat aan
Triest dit. Die kerel kan er toch niets aan doen dat zijn bod geaccepteerd wordt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |