quote:Op maandag 7 mei 2012 11:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zou zeggen, later met die dame en verder gaan met je leven.
Bel je vrienden maar vast voor een bezigheidstherapie nadat je je vriendin aan de kant hebt gezet.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Ze is niet verliefd op je, nooit geweest en blijkbaar heeft ze zo nu en dan grote twijfels bij jullie relatie die zelfs voor 'een break' zorgt?
Ik zou zeggen, later met die dame en verder gaan met je leven.
Op die leeftijd zou ik daar nog niet teveel mee bezig zijn, dat houden van en zo.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:52 schreef Lilnappy het volgende:
Maar ik ben er echt overtuigd van dat zij mij wilt en veel van mij houd want we hebben namelijk veel doorstaan. en ik weet van me zelf dat ik onzeker/jaloers ben
als je er echt van overtuigd bent, waarom dan dit topic?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:52 schreef Lilnappy het volgende:
Maar ik ben er echt overtuigd van dat zij mij wilt en veel van mij houd want we hebben namelijk veel doorstaan. en ik weet van me zelf dat ik onzeker/jaloers ben
Een boterham met aardbeien etenquote:Wat te doen ????
Om jullie mening te horen, of het aan mij ligt of niet omdat ik erg onzeker en jaloers kan zijn / benquote:Op maandag 7 mei 2012 11:53 schreef DJ_Scuff het volgende:
[..]
als je er echt van overtuigd bent, waarom dan dit topic?
Nee, ze vindt je leuk genoeg om bij te blijven. Maar op het moment dat ze een leuker iemand vindt, waar ze wel verliefd op is, is ze zo bij je weg hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 11:52 schreef Lilnappy het volgende:
dan ben je er dus niet 'echt' van overtuigd en weet je zelf ook wel wat je moet doen, volg je hart....quote:Op maandag 7 mei 2012 11:54 schreef Lilnappy het volgende:
[..]
Om jullie mening te horen, of het aan mij ligt of niet omdat ik erg onzeker en jaloers kan zijn / ben
quote:
Ze liggen _as we speak_ op mijn bordquote:Op maandag 7 mei 2012 11:58 schreef mighty_myte het volgende:
[..]Maar ze zijn toch nog niet in het seizoen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |