Over hoe lief ik ben.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar zullen we het vandaag eens over hebben lieverds?
Je bent zeker zoooo lief als Jonah Falcon zijn pener lang is.quote:
Ik ga zo kwarktaart makenquote:Op maandag 7 mei 2012 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar zullen we het vandaag eens over hebben lieverds?
quote:Op maandag 7 mei 2012 18:41 schreef Myraela het volgende:
Mijn internet doet raar, soms doet die het even, soms alleen bepaalde websites.
Yes, ik heb fok weer terug!!!quote:Op maandag 7 mei 2012 18:41 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2012 18:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yes, ik heb fok weer terug!!!
Edit:Alleen doen veel plaatjes het niet?![]()
Edit2:Ja, ik heb dit probleem ook.
Edit3:Screw is master
quote:Op maandag 7 mei 2012 18:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yes, ik heb fok weer terug!!!
Edit:Alleen doen veel plaatjes het niet?![]()
Edit2:Ja, ik heb dit probleem ook.
Edit3:Screw is masterbator
Gelukkig is 't je internet maar.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:41 schreef Myraela het volgende:
Nee, met internet ben ik heel goed.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij er soms iets meer mee te maken, twi?
Gelukkig ik dacht dat al dat mijn computer dood wasquote:Op maandag 7 mei 2012 19:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Er is blijkbaar een landelijke storing bij UPC. Jammer alleen dat ik die pagina's niet kan lezen, alleen die kleine stukjes via google
1. Je klikt op start.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Er is blijkbaar een landelijke storing bij UPC. Jammer alleen dat ik die pagina's niet kan lezen, alleen die kleine stukjes via google
Tering daar zou ik nooit op komen zelf. Ik functioneel digibeetquote:Op maandag 7 mei 2012 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1. Je klikt op start.
2. In de zoekbalk voer je "Netwerkcentrum" in en dat open je.
3. In de linkerbalk aan de zijkant klik je op : Adapterinstellingen wijzigen.
4. Daar krijg je je netwerk te zien, je klikt er met je rechtermuisknop op en klikt op eigenschappen.
5. Je gaat naar de tab "netwerken"
6. Je selecteert Internet protocol versie 4 (TCP/IPV4)
7. Je klikt dan op eigenschappen.
8. Je vinkt de volgende DNS-serveradressen gebruiken:
9. Je vult in 8.8.8.8
En dan kan je weer internetten
Haha netjesquote:Op maandag 7 mei 2012 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1. Je klikt op start.
4. Daar krijg je je netwerk te zien, je klikt er met je rechtermuisknop op en klikt op eigenschappen.
9. Je vult in 8.8.8.8
Nerd!quote:Op maandag 7 mei 2012 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1. Je klikt op start.
9. Je vult in 8.8.8.8
Smakelijk je mag mijn portie ook welquote:
ik wel vlees rawrrrrquote:Op maandag 7 mei 2012 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Smakelijk je mag mijn portie ook welben niet zo carnivorisch
Ook mensenvlees?quote:
OW MOGEN WE WEER LIEDJES REQUESTEN?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:19 schreef twi het volgende:
MARBASNARFC_A, DEZE WIL IK GVD GESPEELD HEBBEN IN DE VOLGENDE SHOW WANT ANDERS MAAK IK JULLIE DOOOOOOOOOOOD.
Maar dan versie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In dat geval kijk ik C_A en Snarf heel lief aan.
Mag ik deze aanvragen?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Is er nog een waarom achter juist dit nummer?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, anders had ik die wel aangevraagd.
Nee, ik vond het jaren geleden een prachtig nummer. Meer zeer veel gevoel gebracht. Daarnaast voel je de spanning langzaam, zeer langzaam opbouwen.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is er nog een waarom achter juist dit nummer?
En is het waar wat ze zeggen dat het beetje lijkt op varken of kip?quote:
het lijkt meer op chemische troep..quote:Op maandag 7 mei 2012 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En is het waar wat ze zeggen dat het beetje lijkt op varken of kip?
Wat voor vlees is wel lekker?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:59 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
het lijkt meer op chemische troep..
Wat vind je van vis?quote:
Hoe waren de spareribs?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:14 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
mwah maar dan rauw gerookt of in blik,behalve haring
Mooiquote:
Maaltijd salade. rivierkreeftjes met sla, rauwkost. Lekkerquote:Op maandag 7 mei 2012 21:22 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik plof man
wat heb jij gegeten?
gezondquote:Op maandag 7 mei 2012 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maaltijd salade. rivierkreeftjes met sla, rauwkost. Lekker![]()
Had geen zin om te koken en moest toch naar de supermarkt. GVD was het brood op. Kut Jumbo. Zo ik heb ook weer geklaagd vandaag
Ja ik leef best gezondquote:
Niet doen joh. Het is hier wel leuk.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:40 schreef strawberry_hill het volgende:
jullie hadden allemaal gelijk ! de hele wereld ik pas idd nergens happy topic ik verwijder binnenkort mijn account
-x-
Niet, overigens waarom dit nu weer opeens?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:45 schreef strawberry_hill het volgende:
hoe verwijder je een FOK account in hemelsnaam?
wachtwoord mailen naar een niet bestaand emailadresquote:Op maandag 7 mei 2012 21:45 schreef strawberry_hill het volgende:
Daarmee maak je hem slechts onbruikbaar.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
wachtwoord mailen naar een niet bestaand emailadres
Je kunt ook gewoon niet meer inloggen. Misschien bedenk je je later nog eens strawquote:Op maandag 7 mei 2012 21:45 schreef strawberry_hill het volgende:
Dat is toch wat ze wil.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarmee maak je hem slechts onbruikbaar.
<Slachtofferrol alert>quote:Op maandag 7 mei 2012 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zag een knap meisje in de supermarkt vandaag. Ik wilde met haar flirten (zoals verteld door Mono) en probeerde oogcontact te maken.
Dit lukte niet en toen ging ik zielig naar huis om te krassen.
Whut?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:40 schreef strawberry_hill het volgende:
jullie hadden allemaal gelijk ! de hele wereld ik pas idd nergens happy topic ik verwijder binnenkort mijn account of ik val jullie niet meer lastig 1 van die 2..
veel plezier en succes
-x-
Mwah, lange dag gehad qua college. Net even mijn les voorbereid voor morgen. Hopelijk loopt het een beetje soepeltjes.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon een doordeweekse dag.... niet bijzonder verder.
En met u?
Mensen die moeten werken.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:52 schreef Myraela het volgende:
Mensen die vandaag geen toffe dag gehad hebben.
Mensen die morgen niet door WA en Maxima worden gesandwichedquote:Op maandag 7 mei 2012 23:32 schreef twi het volgende:
Mensen die vandaag niet door Brad Pitt gesandwiched zijn
whut whut whut?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:32 schreef twi het volgende:
Mensen die vandaag niet door Brad Pitt gesandwiched zijn
Het is ook 1 van mijn favoriete nummersquote:Op maandag 7 mei 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik vond het jaren geleden een prachtig nummer. Meer zeer veel gevoel gebracht. Daarnaast voel je de spanning langzaam, zeer langzaam opbouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |