Heb je nou geneukt of wat?quote:Op maandag 7 mei 2012 08:45 schreef Geester het volgende:
Deze man... heeft clam... gefixt..
ja
Ik was dus zo op t bevrijdinsfestival ogen gericht op een paar chicks en zodoende lekker door de modder..
Hmm wat rook ze lekker
Dus ik ging dr heen beetje aan de kont zitten en ik draaide dr om ze keek me aan en ik zei zo van jaaaaaa wat een modder he
ja inderdaad hihi zei ze
Dus toen 'smolten' we samen in een klisma welke 10 minuten duurde...
Lekker. Drukke week gehad en dit weekend eens fijn mijn huis helemaal opgeruimd en schoongemaakt en fijn rustig aan gedaan, voel me weer helemaal zenquote:Op maandag 7 mei 2012 08:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We zijn een voorbeeld voor werkend Nederland
Hoe was je weekend?
Ik herken dat wel van dat huis schoonmaken, maar het probleem is de moed opbrengen om er aan te beginnen omdat ik me tijdens het schoonmaken verre van zen voelquote:Op maandag 7 mei 2012 08:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
Lekker. Drukke week gehad en dit weekend eens fijn mijn huis helemaal opgeruimd en schoongemaakt en fijn rustig aan gedaan, voel me weer helemaal zen
Hoe was het uwe??
Nog lekker gegeten?quote:Op maandag 7 mei 2012 08:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
Lekker. Drukke week gehad en dit weekend eens fijn mijn huis helemaal opgeruimd en schoongemaakt en fijn rustig aan gedaan, voel me weer helemaal zen
Hoe was het uwe??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beginnen aan het poetsen is voor mij meestal drama, maar als ik het dan eenmaal op mijn heupen heb, dan gaat het wel snelquote:Op maandag 7 mei 2012 08:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik herken dat wel van dat huis schoonmaken, maar het probleem is de moed opbrengen om er aan te beginnen omdat ik me tijdens het schoonmaken verre van zen voel
Mijn weekend was goed! Date en ik vinden elkaar heel erg leukVerder het gebruikelijke gedaan, biertje in de kroeg, relaxen etc.
Is je date knap braquote:Op maandag 7 mei 2012 08:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik herken dat wel van dat huis schoonmaken, maar het probleem is de moed opbrengen om er aan te beginnen omdat ik me tijdens het schoonmaken verre van zen voel
Mijn weekend was goed! Date en ik vinden elkaar heel erg leukVerder het gebruikelijke gedaan, biertje in de kroeg, relaxen etc.
Nou ja, we zijn een soort van collega's en al twee weken 'aan elkaar geplakt' volgens de rest van de club en ze woont gewoon om de hoek. Maar aangezien ik haar heb uitgevraagd was ze toch een soort van datequote:
Ik vind haar heel knap, jammer van de vissenschubbenhuid en de tentakels. But nobody's perfect.quote:
Leukquote:Op maandag 7 mei 2012 08:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou ja, we zijn een soort van collega's en al twee weken 'aan elkaar geplakt' volgens de rest van de club en ze woont gewoon om de hoek. Maar aangezien ik haar heb uitgevraagd was ze toch een soort van date
Haten op tentakels.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind haar heel knap, jammer van de vissenschubbenhuid en de tentakels. But nobody's perfect.
quote:Op maandag 7 mei 2012 08:56 schreef Murdera het volgende:
Gvd wat heb ik een hekel aan de NS.
Vrijdag 4en half uur moeten reizen door een wisselstoring,
Zondag 5 uur onderweg geweest door een wisselstoring op hetzelfde traject.
Ze hadden 5 jaar geleden de wissels moeten vervangen, en daar ook een smak geld voor gekregen, maar dat hebben ze nooit gedaan.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:57 schreef MohMi het volgende:
[..]Afgelopen week was idd drama, van Utrecht naar Den Bosch stapvoets ivm dezelfde problemen.
Kom wel goed, schatje
We zijn met Koninginnedag en het weekend ervoor gewoon op stap geweest, afgelopen weekend vooral bij elkaar thuis gehangen.quote:
heb je nou geneukt ofwatquote:Op maandag 7 mei 2012 09:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We zijn met Koninginnedag en het weekend ervoor gewoon op stap geweest, afgelopen weekend vooral bij elkaar thuis gehangen.
Heel gezapig, maar wel erg leuk
/fixed.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We zijn met Koninginnedag en het weekend ervoor gewoon op stap geweest, afgelopen weekend vooral bij elkaar thuis gehangen.
Heel gezellig, maar wel erg leuk
Een echte kapitein....quote:Op maandag 7 mei 2012 09:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee bra, de clam was dit weekend rood en daar houd ik niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |