Dat was ik ook van plan eigenlijk, maar in juni komt ze terug naar NL....en ik weet niet of ik haar moet gaan opzoeken, want ik ben eigenlijk best boos dat ze zo niks meer van zich heeft laten horen en dat ze me zo rot heeft behandeld in het bijzijn van anderen.quote:Op maandag 7 mei 2012 02:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die gaat vanzelf op d'r bek, gewoon tijdje afstand nemen.
Negeren en op een afstand houden.quote:Op maandag 7 mei 2012 02:59 schreef OrganicBeauty het volgende:
[..]
Dat was ik ook van plan eigenlijk, maar in juni komt ze terug naar NL....en ik weet niet of ik haar moet gaan opzoeken, want ik ben eigenlijk best boos dat ze zo niks meer van zich heeft laten horen en dat ze me zo rot heeft behandeld in het bijzijn van anderen.
Op welke manier zou zij op haar bek gaan volgens jou? Als ze ziet dat ik afstand heb genomen?
Nee het gaat hier niet over oppervlakkige meiden geneuzel over wie de knapste is of de mooiste kleding heeft en blablablaquote:Op maandag 7 mei 2012 02:56 schreef mrazura het volgende:
Wat ik me afvraag he jullie zijn zoals je aangeeft beste vriendinnen. Gaan jullie vaak op de foto enzo?
Het heeft wel een beetje wat weg van narcisme volgens mij. Jammer dat het haar zo kenmerkt en er is niks wat jij er aan kan doen. Leer ermee leven en zet het van je af want haar verander je niet ben ik bang.quote:Op maandag 7 mei 2012 03:01 schreef OrganicBeauty het volgende:
[..]
Nee het gaat hier niet over oppervlakkige meiden geneuzel over wie de knapste is of de mooiste kleding heeft en blablabla
Maar gewoon echt concurrentie in de zin van wie de beste cijfers haalt, de beste baan heeft, de beste kansen in het leven qua carriere etc
Je meet je eigenwaarde af aan zulke vriendschappen?quote:Op maandag 7 mei 2012 03:05 schreef OrganicBeauty het volgende:
Wat bijvoorbeeld wel opvalt...zij had in NL los van haar vriend, ik en 3 vage vrienden die haar niet eens zo goed behandelden niet echt vrienden. Nu heeft ze dus in de VS nieuwe NL'se vrienden gemaakt en gedraagt opeens heel anders...heel afstandelijk...
Ik snap dat niet, want ik had naast mijn vriendschap met haar altijd veel vrienden en vriendinnen gehad en toch bleef zij en een andere vriendin voor mij op nummer 1 en dat wist de rest ook. Ik zou nooit mijn beste vrienden laten zitten, omdat ik nieuwe vrienden heb gemaakt...iedereen heeft zijn eigen plek.
Het was eigenlijk al veel eerder begonnen maar sinds dat ze daar zit is het erger geworden.quote:Op maandag 7 mei 2012 03:09 schreef El_Matador het volgende:
Ik snap het wel. Zodra je hebt gezien dat er een hele wereld buiten ons kouwe kikkerlandje is, komt het meeste geneuzel nogal provinciaal over. Bij de provincialen wordt dat snel als arrogant gezien, maar het is wat je zelf al zegt; een ander leven
Ik vind het gewoon jammer dat het zo moet gaan en ben compleet verbaasd want zoiets zag ik echt niet aankomenquote:Op maandag 7 mei 2012 03:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je meet je eigenwaarde af aan zulke vriendschappen?
Misschien wilt ze dat je haar accepteert als een gelijke en heeft ze momenteel niet het gevoel dat dit het geval is. Haar als een tegenstander zienhoeft per definitie niet slecht te zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 03:09 schreef OrganicBeauty het volgende:
Ik las hier ergens dat iemand zei dat zij zich te goed voor mij voelt...ik denk dat het eigenlijk meer door onzekerheid komt en waardoor ze steeds meer de behoefte heeft om zich te bewijzen. Maar dan denk ik bij mezelf, waarom toch? Vrienden moeten elkaar toch alles kunnen gunnen, waarom zou je je vriendin als een tegenstander zien?
Vriendschappen komen en gaan, doe gewoon je eigen ding en laat anderen dat ook doen.quote:Op maandag 7 mei 2012 03:14 schreef OrganicBeauty het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer dat het zo moet gaan en ben compleet verbaasd want zoiets zag ik echt niet aankomen
Je kan (zelfs mag) mensen niet verwijten te veranderen door een buitenlandervaring.quote:Op maandag 7 mei 2012 03:13 schreef OrganicBeauty het volgende:
[..]
Het was eigenlijk al veel eerder begonnen maar sinds dat ze daar zit is het erger geworden.
Ik vind het eigenlijk heel vreemd dat mensen zich zo erg kunnen "verliezen" als ze een tijdje in het buitenland zijn geweest...
Ik bedoel ik heb al 15 jaar "buitenland ervaring"en ik ben niet vergeten wie ik ben en waar ik vandaan kom.
toen ze vorig jaar aangaf dat ze zich een "sukkel" voelde (haar woorden) dat ik mijn bachelor had en zij nog niet en dat ze het heel wat vond dat ik volgende jaar (dit jaar dus) zou afstuderen terwijl zij nog niet klaar is, steunde ik haar en gaf ik aan dat het allemaal no big deal is en dat zij er ook het beste van zal maken en dat het allemaal goed komt. Ook adviseerde ik haar om na haar terugkomst uit VS een goede baan te zoeken wat goed staat op dr CV. En dit krijg ik ervoor terug.quote:Op maandag 7 mei 2012 03:14 schreef mrazura het volgende:
[..]
Misschien wilt ze dat je haar accepteert als een gelijke en heeft ze momenteel niet het gevoel dat dit het geval is. Haar als een tegenstander zienhoeft per definitie niet slecht te zijn.
Klopt maar dat betekent niet dat je je vriendin moet vernederen in het bijzijn van anderen of vanuit de hoogte doenquote:Op maandag 7 mei 2012 03:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je kan (zelfs mag) mensen niet verwijten te veranderen door een buitenlandervaring.
Welke landen ben jij in die 15 jaar geweest?
Van haar of van mij?quote:Op maandag 7 mei 2012 03:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is per definitie al een slecht uitgangspunt voor een echte vriendschap.
Ik snap die competitiedrang tussen vriendinnen sowieso niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 03:19 schreef OrganicBeauty het volgende:
[..]
Klopt maar dat betekent niet dat je je vriendin moet vernederen in het bijzijn van anderen of vanuit de hoogte doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |