SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uhhhmm... Plan jij maar caniim.. Mij is alles okeequote:Op maandag 7 mei 2012 01:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
Turq, Askim... Wanneer is onze Dugun gepland?
Volgende week zaterdag.. Nodig jij maar iedereen uitquote:Op maandag 7 mei 2012 01:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
uhhhmm... Plan jij maar caniim.. Mij is alles okee
Waarom wil jij eigenlijk zo graag trouwen met een Turk?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
Turq, Askim... Wanneer is onze Dugun gepland?
Is toch hip?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waarom wil jij eigenlijk zo graag trouwen met een Turk?
Ula bekle kiiz, waz met jou..? Eerst nog hand vragen!!quote:Op maandag 7 mei 2012 01:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag.. Nodig jij maar iedereen uit![]()
Once you go Turk, you never go back.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waarom wil jij eigenlijk zo graag trouwen met een Turk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies genoeg dagen om alles achter elkaar te doen canimquote:Op maandag 7 mei 2012 01:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ula bekle kiiz, waz met jou..? Eerst nog hand vragen!!
Dan nog soz,
En daarna Nisan, dan kina dan pas trouwen
Ik snap het maar wat is jouw afkomst?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik val op Turken, en wil graag trouwen. Combineer dat en je hebt je antwoord
quote:Op maandag 7 mei 2012 01:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Once you go Turk, you never go back.Als je eenmaal een Turk hebt gehad leer je ervan en weet je doorgaans dat je niet meer met Turken moet gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 mei 2012 01:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Precies genoeg dagen om alles achter elkaar te doen canim
Even een weekje laten voor wat het is.. Heb je dat niet eens over voor je toekomstige vrouw?quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 01:08 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik snap het maar wat is jouw afkomst?
[..]
Als je eenmaal een Turk hebt gehad leer je ervan en weet je doorgaans dat je niet meer met Turken moet gaan.NLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Als je eenmaal een Turk hebt gehad leer je ervan en weet je doorgaans dat je niet meer met Turken moet gaan.Zolang de Turk maar de eerste was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, ama hoe wil je de trouwringen betalen en de zaal en alles er op en er aan..?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Even een weekje laten voor wat het is.. Heb je dat niet eens over voor je toekomstige vrouw?
[..]
Als je eenmaal een Turk hebt gehad leer je ervan en weet je doorgaans dat je niet meer met Turken moet gaan.Ja, dat zou je denken, maar ik vind het knap van Jaleesa dat ze nog open-minded is kunnen blijven tegenover Turken nadat ze zo'n negatieve ervaring heeft gehad met een Turk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben blutquote:Op maandag 7 mei 2012 01:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jawel, ama hoe wil je de trouwringen betalen en de zaal en alles er op en er aan..?
Betaal jij dan alles..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |