SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uhhhmm... Plan jij maar caniim.. Mij is alles okeequote:Op maandag 7 mei 2012 01:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
Turq, Askim... Wanneer is onze Dugun gepland?
Volgende week zaterdag.. Nodig jij maar iedereen uitquote:Op maandag 7 mei 2012 01:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
uhhhmm... Plan jij maar caniim.. Mij is alles okee
Waarom wil jij eigenlijk zo graag trouwen met een Turk?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
Turq, Askim... Wanneer is onze Dugun gepland?
Is toch hip?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waarom wil jij eigenlijk zo graag trouwen met een Turk?
Ula bekle kiiz, waz met jou..? Eerst nog hand vragen!!quote:Op maandag 7 mei 2012 01:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag.. Nodig jij maar iedereen uit![]()
Once you go Turk, you never go back.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waarom wil jij eigenlijk zo graag trouwen met een Turk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies genoeg dagen om alles achter elkaar te doen canimquote:Op maandag 7 mei 2012 01:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ula bekle kiiz, waz met jou..? Eerst nog hand vragen!!
Dan nog soz,
En daarna Nisan, dan kina dan pas trouwen
Ik snap het maar wat is jouw afkomst?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik val op Turken, en wil graag trouwen. Combineer dat en je hebt je antwoord
quote:Op maandag 7 mei 2012 01:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Once you go Turk, you never go back.Als je eenmaal een Turk hebt gehad leer je ervan en weet je doorgaans dat je niet meer met Turken moet gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 mei 2012 01:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Precies genoeg dagen om alles achter elkaar te doen canim
Even een weekje laten voor wat het is.. Heb je dat niet eens over voor je toekomstige vrouw?quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 01:08 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik snap het maar wat is jouw afkomst?
[..]
Als je eenmaal een Turk hebt gehad leer je ervan en weet je doorgaans dat je niet meer met Turken moet gaan.NLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Als je eenmaal een Turk hebt gehad leer je ervan en weet je doorgaans dat je niet meer met Turken moet gaan.Zolang de Turk maar de eerste was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, ama hoe wil je de trouwringen betalen en de zaal en alles er op en er aan..?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Even een weekje laten voor wat het is.. Heb je dat niet eens over voor je toekomstige vrouw?
[..]
Als je eenmaal een Turk hebt gehad leer je ervan en weet je doorgaans dat je niet meer met Turken moet gaan.Ja, dat zou je denken, maar ik vind het knap van Jaleesa dat ze nog open-minded is kunnen blijven tegenover Turken nadat ze zo'n negatieve ervaring heeft gehad met een Turk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben blutquote:Op maandag 7 mei 2012 01:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jawel, ama hoe wil je de trouwringen betalen en de zaal en alles er op en er aan..?
Betaal jij dan alles..?
Turkse bruiloften.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jawel, ama hoe wil je de trouwringen betalen en de zaal en alles er op en er aan..?
Betaal jij dan alles..?
Ik geef zijn afkomst niet de schuld van zijn debiele gedrag, dat ligt gewoon aan hem als persoonquote:Op maandag 7 mei 2012 01:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, dat zou je denken, maar ik vind het knap van Jaleesa dat ze nog open-minded is kunnen blijven tegenover Turken nadat ze zo'n negatieve ervaring heeft gehad met een Turk.
ayyy cook tatlii kücük oglan nasil oynuyor .... buarada elbiseede cook güzelmiss ..damat hankisi ?.... acaba nereliler? ... yüzde yüz karadenizliquote:
Dan zijn ze toch vaak niet serieus met je als je een relatie aangaat. Moeilijk.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 01:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zolang de Turk maar de eerste was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee welke ervaring zij heeft gehad met een Turk maar zal vast niet positief zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, dat zou je denken, maar ik vind het knap van Jaleesa dat ze nog open-minded is kunnen blijven tegenover Turken nadat ze zo'n negatieve ervaring heeft gehad met een Turk.
Genoeg knappe Nederlandse mannen.quote:![]()
Wat? Ik kan je niet horen. De muziek staat te hard.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ayyy cook tatlii kücük oglan nasil oynuyor .... buarada elbiseede cook güzelmiss ..damat hankisi ?.... acaba nereliler? ... yüzde yüz karadenizli
Ja ze kunnen best knap zijn, maar het trekt me gewoon niet aan.. Kan er niks aan doenquote:Op maandag 7 mei 2012 01:14 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dan zijn ze toch vaak niet serieus met je als je een relatie aangaat. Moeilijk.
[..]![]()
[..]
Geen idee welke ervaring zij heeft gehad met een Turk maar zal vast niet positief zijn.
[..]
Genoeg knappe Nederlandse mannen.
Olmaz iste o. Met Ask kun je niks kopen lieve schat..quote:Op maandag 7 mei 2012 01:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben blut![]()
Ik heb geen ring nodig johalleen jouw ask
Die bruidegomquote:Op maandag 7 mei 2012 01:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat? Ik kan je niet horen. De muziek staat te hard.
Waarom kom ik er niet op dan?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja.
Tevens: http://www.downforeveryoneorjustme.com/ellegirl.com.
Ik hoef niks te kopenquote:Op maandag 7 mei 2012 01:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Olmaz iste o. Met Ask kun je niks kopen lieve schat..
Maar ik wel, dus moet ik gaan werken..quote:
Ik wil nu amaaaquote:Op maandag 7 mei 2012 01:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Maar ik wel, dus moet ik gaan werken..
Anders jeweet zelf, waarom zou ik niet met je trouwen..
Ja, dat bedoelde ik dus. Familie van Ratelslangetje was bijvoorbeeld een stuk minder open-minded, naar wat ze ons heeft verteld.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik geef zijn afkomst niet de schuld van zijn debiele gedrag, dat ligt gewoon aan hem als persoon
Wat is er zo leuk aan een Turk?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja ze kunnen best knap zijn, maar het trekt me gewoon niet aan.. Kan er niks aan doen
quote:
Moet je eigenlijk doen bij een Nederlandse bruiloft.quote:Why are these people attaching money to the couple ? It seems as an interesting tradition... But a little bit confusing : ) Best of luck!
Zat/zit jij ook op het forum van ellegirl?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom kom ik er niet op dan?
Hey wacht, ik zei ellegirl.nl. Niet .com.
http://www.downforeveryoneorjustme.com/ellegirl.nl.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom kom ik er niet op dan?
Hey wacht, ik zei ellegirl.nl. Niet .com.
Ik ken heel Ratelslangetje niet, dus heb geen idee... Maarja zo hebben ik en mijn familie altijd in elkaar gezeten hoor..quote:Op maandag 7 mei 2012 01:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik dus. Familie van Ratelslangetje was bijvoorbeeld een stuk minder open-minded, naar wat ze ons heeft verteld.
quote:Op maandag 7 mei 2012 01:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Moet je eigenlijk doen bij een Nederlandse bruiloft.. Met een paar andere Turken geld hangen aan het colbert van de bruidegom.
Goede vraag, geen idee.. Alles?quote:
Dat is dan ook weer een heel extreem geval. Je kinderen hun afkomst ontkennen en een deel van hun identiteit proberen uit te wissen op zo'n agressieve manier is ook niet helemaal gezond. Ik bedoel, het kan best dat je na een negatieve ervaring met een bepaalde groep anders naar ze gaat kijken, maar ratelslangetje's moeder draaide wel erg door.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik dus. Familie van Ratelslangetje was bijvoorbeeld een stuk minder open-minded, naar wat ze ons heeft verteld.
Nee, ik volg alleen een topic daar. De 'what are you wearing today' topic.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zat/zit jij ook op het forum van ellegirl?
Weet ik. Ik heb het al gecheckt.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.downforeveryoneorjustme.com/ellegirl.nl.
Die is down. Ik kom er ook niet op (503 Service Unavailable).
Volg je het topic hier op FOK! ook?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik volg alleen een topic daar. De 'what are you wearing today' topic.
Is geen rare vraag toch? Ik vraag me oprecht af wat er zo leuk is aan de Turkse man. Evenals sommige mensen bijvoorbeeld een voorkeur hebben voor (ik noem maar wat) Nederlanders. Waarom?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat een rare vraag. Wat is er leuk aan mannen?
Oneens.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:23 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Turkse meiden zijn mooier dan Nederlandse
said it
Nee. Er moeten toch punten zijn wat de meeste Turkse mannen hebben en die jij fijn vindt? Anders zou je er niet op vallen.quote:
Ah okequote:Op maandag 7 mei 2012 01:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[..]
Weet ik. Ik heb het al gecheckt.
Heb jij de bruidegom in dat videootje zien lachen eigenlijk?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]![]()
Valt wel op dat ze steeds der borsten opzoeken om geld te prikken.
Nee, daarom had ik het ook over hem, keek zo depri, geforceerd en stijfjes, dat ik echt dacht van wtfquote:Op maandag 7 mei 2012 01:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb jij de bruidegom in dat videootje zien lachen eigenlijk?. De bruid heb ik dat een aantal keren zien doen. De bruidegom kijkt met een mix van
- en een
-hoofd rond zich. Hij zal wel moe zijn.
Ik zal eens een keer kijken. Voor nu volg ik alleen het kledingtopic en de blogs van een paar users daar.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ah okevond dat er vroeger wel vermakelijke topics waren maar in geen tijden meer geweest.
Kijk je ook naar 'Bugün ne giysem?' op Show TV?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk helemaal geen Turkse TV.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kijk je ook naar 'Bugün ne giysem?' op Show TV?
Hm.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Is geen rare vraag toch? Ik vraag me oprecht af wat er zo leuk is aan de Turkse man. Evenals sommige mensen bijvoorbeeld een voorkeur hebben voor (ik noem maar wat) Nederlanders. Waarom?
O okey.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nee ik weet het gewoon echt niet.. Ik val zowiezo alleen op donker haar/donkere ogen
Ook?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kijk je ook naar 'Bugün ne giysem?' op Show TV?
Wat heb je gemaakt? En gecmis olsun.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:30 schreef Ayca het volgende:
Had gisteren tijdens het koken m'n arm verbrand, het is helemaal paars nu (5 bij 3 cm ongeveer) en het doet nogsteeds pijn
+1quote:Op maandag 7 mei 2012 01:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb echt geen zin in mijn eigen toekomstige bruiloft. Ik haat het om in het centrum van de belangstelling te staan. En ik heb ook nog eens een grote familie, dus ik zal nog wat bekijks trekken.
Die apaci en halay danstrainingen worden te zwaar voor je?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb echt geen zin in mijn eigen toekomstige bruiloft. Ik haat het om in het centrum van de belangstelling te staan. En ik heb ook nog eens een grote familie, dus ik zal nog wat bekijks trekken.
Awwwquote:Op maandag 7 mei 2012 01:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Nou, heb ik niet echt eigenlijk. Hoewel ik Somaliërs qua hoofd echt niks vind.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm.
Welke mannen (van een bepaald volk) vind jij knap? Waarom?
Mij en zn kind achtergelaten.. Om het kort te houdenquote:Op maandag 7 mei 2012 01:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
O okey.En wat heeft die Turk jou aangedaan (als ik dat mag weten)?
Gel kaçirayim seni. Dügün masraflarindan da kurtulmus olurum.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
+1
Daarom zeg ik ook altijd dat ik geen bruiloft wil. Nikah alleen is genoeg.
Ik kan voor geen meter dansen, dus ben benieuwd hoe ik dat ga aanpakken.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die apaci en halay danstrainingen worden te zwaar voor je?
Maar...dan krijgen we ook geen geld/dugun cadeautjes.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gel kaçirayim seni. Dügün masraflarindan da kurtulmus olurum.
We houden ook meets en trainingen voor halay.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan voor geen meter dansen, dus ben benieuwd hoe ik dat ga aanpakken.
Same hier. Gewoon de handtekeningen zetten en daarna bellen om het door te geven. Klaar.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
+1
Daarom zeg ik ook altijd dat ik geen bruiloft wil. Nikah alleen is genoeg.
Fasulye, patates, salca etc je weet wel wat ik bedoel denk ik. Dankjequote:Op maandag 7 mei 2012 01:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat heb je gemaakt? En gecmis olsun.
Ga zo door, echt.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar...dan krijgen we ook geen geld/dugun cadeautjes.
quote:Op maandag 7 mei 2012 01:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Same hier. Gewoon de handtekeningen zetten en daarna bellen om het door te geven. Klaar.
Fasulyequote:Op maandag 7 mei 2012 01:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Fasulye, patates, salca etc je weet wel wat ik bedoel denk ik. Dankje
Kwam door het stoom niet eens door de pan ofzo
quote:Op maandag 7 mei 2012 01:36 schreef Hababam het volgende:
[..]
We houden ook meets en trainingen voor halay.
Elk volk heeft zo z'n mooierds. Nou ja, bijna elk volk. Want ik heb weinig met - niet racistisch bedoeld - echte zwarte Afrikanan. Pikdonker dus, doet me echt helemaal niets.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:34 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nou, heb ik niet echt eigenlijk. Hoewel ik Somaliërs qua hoofd echt niks vind.En de meeste Italianen wel ontzettend knap zijn. En jij?
Klein feestje voor naaste familieleden is genoeg.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar...dan krijgen we ook geen geld/dugun cadeautjes.
quote:Op maandag 7 mei 2012 01:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan voor geen meter dansen, dus ben benieuwd hoe ik dat ga aanpakken.
Wel pikzwarte Adamanese vrouwen?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Elk volk heeft zo z'n mooierds. Nou ja, bijna elk volk. Want ik heb weinig met - niet racistisch bedoeld - echte zwarte Afrikanan. Pikdonker dus, doet me echt helemaal niets.
Ik heb dat ook niet echt dus.
Bij ons in de regio doen ze toch niet aan halay, dus helaas.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:36 schreef Hababam het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 mei 2012 01:36 schreef Hababam het volgende:
[..]
Goed idee. Hoeft ook niemand 'Amcasinin oglundan 50 euro' door de mic te roepen.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klein feestje voor naaste familieleden is genoeg.
Ik moest 'Andamanees' opzoeken.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wel pikzwarte Adamanese vrouwen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn vast wel snelcursussen voor toekomstige bruidegommen met hetzelfde probleem. Hoop ik. Of thuis zelf oefenen voor de spiegel met muziek.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:40 schreef zarGon het volgende:
[..].
.
Ik heb hier ook weleens over nagedacht.
We zijn ook aanwezig voor speciale verzoeken.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij ons in de regio doen ze toch niet aan halay, dus helaas.
Anne, baba, biz evlendik.quote:
Niet best dus.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Mij en zn kind achtergelaten.. Om het kort te houden
Ik ook niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Elk volk heeft zo z'n mooierds. Nou ja, bijna elk volk. Want ik heb weinig met - niet racistisch bedoeld - echte zwarte Afrikanan. Pikdonker dus, doet me echt helemaal niets.
Ik heb dat ook niet echt dus.
Ik wilde net hetzelfde postenquote:Op maandag 7 mei 2012 01:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wel pikzwarte Adamanese vrouwen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij wilt gewoon het handvragen overslaan.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Anne, baba, biz evlendik.
Done. Voorkom je ook nog eens dat de bruid verandert in een bridezilla.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |