ik ben in de 20..quote:Op maandag 7 mei 2012 00:30 schreef Jellereppe het volgende:
Ga slapen jongedame. Moet je morgen niet naar school? Wel een mooi rijmpje.
heb je seks ?quote:
Ah, een leeftijdsgenoot. Je komt nooit in ONZ als ik je postgeschiedenis bekijk. Maar voor vannacht maak je een uitzondering.quote:
Ik snap niet wat er nou zo ironisch aan is.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:36 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
daarom ook dezesmiley
ironie enzo snap je?
fc twentequote:Op maandag 7 mei 2012 00:37 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er nou zo ironisch aan is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
Vertelquote:Op maandag 7 mei 2012 00:41 schreef Furdinand het volgende:
[..]
je moest eens wetenwat ik met jouw teddybeertjes gedaan heb, jongen.
dat is je geboorteverhaalquote:Op maandag 7 mei 2012 00:41 schreef Renesite het volgende:
Ik ben geboren in een ziekenhuis, ik ben daar snel te wereld gekomen en ben naar huis gegaan in een dorp naast de stad met het ziekenhuis waar ik snel te wereld ben gekomen waar ik vervolgens naar huis mocht (of althans mijn moeder die woonde ten tijde van mijn te wereld komen woonde in dat dorp naast de stad met het ziekenhuis waar ik snel te wereld ben gekomen waar zij vervolgens naar huis mocht.
Dat is het meest belangrijke in deze wereld. Dat ik geboren ben.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 00:41 schreef Furdinand het volgende:
[..]
je moest eens wetenwat ik met jouw teddybeertjes gedaan heb, jongen.
Jij moet je naam veranderen in Rijmpie! Hahahahahaa!!aHAHAHHA!!!!quote:Op maandag 7 mei 2012 00:47 schreef Rijpie het volgende:
ik mag graag reageren
met inhoud boordevol,
met vrijheid reageren
geleidt door alcohol,
toch voelt het soms als weerstand
wanneer mijn verhaal stuit,
op eikels zoals jullie
met olifantenhuid!
ik was gaan slapen ben nu weer wakker,slapen was verstandig geweestquote:Op maandag 7 mei 2012 06:36 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Waarom ben je niet gaan slapen ipv te vervelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |