International relations & international organisation heb ik me voor ingeschreven, maar moet nog maar zien of ik door die loting kom.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 00:19 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb maar 4,5 uur verplicht per week. En verplicht betekent 70% aanwezig
En anders?quote:Op maandag 7 mei 2012 00:19 schreef JApieman het volgende:
[..]
International relations & international organisation heb ik me voor ingeschreven, maar moet nog maar zien of ik door die loting kom.
En je 2e keus?quote:Op maandag 7 mei 2012 00:19 schreef JApieman het volgende:
[..]
International relations & international organisation heb ik me voor ingeschreven, maar moet nog maar zien of ik door die loting kom.
Allemaal nerdjes iddquote:
Gewoon Fiscale Economie. Slechts bazen daar.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:20 schreef JApieman het volgende:
[..]
Anders weet ik nog niet, economie ofzo.
SNEL STEEK EEN SIGARET OP!quote:Op maandag 7 mei 2012 00:20 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat ik al de hele dag niet gerookt heb. Wat is deze.
Ik ben slecht in wiskunde. 3,7 gemiddeld op wiskunde a.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Gewoon Fiscale Economie. Slechts bazen daar.
Gaat goedquote:Op maandag 7 mei 2012 00:20 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat ik al de hele dag niet gerookt heb. Wat is deze.
Op mijn hoofd want ik heb geen lenzen in, probleem?quote:Op maandag 7 mei 2012 00:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
HAHAHHAHAHA NERD WAAR IS JE BRIL HAHAHAHAHH EINZ!! !!!1!!!!1!11!
ik was om 16:00 pas me nest uitquote:Op maandag 7 mei 2012 00:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
waarom ga je altijd zo laat slapen dan
CIW: Human Aspects of Information Technologyquote:
Nee hoor hvjwjnmkquote:Op maandag 7 mei 2012 00:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Op mijn hoofd want ik heb geen lenzen in, probleem?
Maakt niet uit man, beetje oefenen en je haalt de wiskunde vakken wel. Je hoeft ook geen wiskunde topper te zijn voor Fiscaal.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ben slecht in wiskunde. 3,7 gemiddeld op wiskunde a.
quote:Op maandag 7 mei 2012 00:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
CIW: Human Aspects of Information Technology
[ afbeelding ]
in groningen zeggen ze sjekje pielenquote:Op maandag 7 mei 2012 00:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ga even shaggie draaien.
[..]
Ik stress al de hele dag, man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |