Mooi 18e eeuws Flintlock bij z'n geslachtsorgaan.quote:
Dat klinkt wel goed jaquote:Op maandag 7 mei 2012 01:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
zoek op facebook, misschien heb je geluk en heeft iemand het bij info staan, en stuur verder mailtjes facebook berichten en smsjes
Misschien is zn batterij gewoon leeg. Ik zou je niet zo ongerust makenquote:Op maandag 7 mei 2012 01:45 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed ja.. maar toch nog maar heel even afwachten voordat ik psycho acties ga doen
.
Ja... dat denk ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Misschien is zn batterij gewoon leeg. Ik zou je niet zo ongerust maken
We hebben het over meer dan 48 uur geen teken van levenquote:
Oh..quote:Op maandag 7 mei 2012 01:48 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
We hebben het over meer dan 48 uur geen teken van leven.
Niet stiekem koekjes en drank op je kamer?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik heb nog steeds niks te eten
Er liggen alleen maar yoghurt toetjes maar ik wil iets hartigs
Nopequote:Op maandag 7 mei 2012 01:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet stiekem koekjes en drank op je kamer?
Oh, deed ik ook nooit toen ik nog thuis woonde.quote:
vuigaardquote:Op maandag 7 mei 2012 01:57 schreef monkyyy het volgende:
The cock is further rotated from half-cock to full-cock, releasing the safety lock on the cock.
Ik moest giechelen.
Daarom moet je ook een big tasty nemen met baconquote:Op maandag 7 mei 2012 02:01 schreef monkyyy het volgende:
McDonalds is een prachtig bedrijf en loyaal voor hun aandeelhouders, maar mijn buikje raakt 3 dagen van streek als ik een big mac met nep cola naar binnen werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |