Nietus.quote:
Ik heb maar even Kore weggeklikt, gewoon rode plekken op mijn piemel van het fappen.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Fappen geblazen.
Godverdomme, ik ben denk ik al te hard van start gegaan op Kore. Kolere, wat een geil wijf.
Nee, de vorige was van een andere strekking.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is m dat nog niet dan? Zonde, heb je wat gemist.
Ja, veel bejaarden en gezinnetjes met kinderen enzo. Als je meer de kant van hoogvliet en Zalmplaat op gaat zit je in de ghettoquote:
Ja, dat is wel een probleem, hoor. Als ik te weinig vaseline gebruik, wordt het te pijnlijk door alle brandwonden, maar als ik teveel gebruikt voel ik niks. Problemen, problemen.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb maar even Kore weggeklikt, gewoon rode plekken op mijn piemel van het fappen.
Ik moet tegenwoordig op Slinge uit stappen, dat vind ik serieus al pauper. Het begint al voorbij Leuvehavenquote:Op zondag 6 mei 2012 23:39 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ja, veel bejaarden en gezinnetjes met kinderen enzo. Als je meer de kant van hoogvliet en Zalmplaat op gaat zit je in de ghetto
Marmeren Grieks beeld in de badkamer.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)boven/fotos/#foto-10
Ik wil deze want keuken
Vertel?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, de vorige was van een andere strekking.
¤ 1.690.000 slechts.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil deze want keuken
Slinge is inderdaad wel aardigquote:Op zondag 6 mei 2012 23:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moet tegenwoordig op Slinge uit stappen, dat vind ik serieus al pauper. Het begint al voorbij Leuvehaven
Fobo materieel!quote:Op zondag 6 mei 2012 23:40 schreef Snuf. het volgende:
Monopoly. Een lieve jongeman.
Monopoly. Hij is voor niemand bang.
Monopoly. Een hele goede gast.
Monopoly. Een man die altijd verrast.
Monopoly. Af en toe een dwaas.
Monopoly. Uiteindelijk toch een baas.
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, ik heb RSI gekregen van vandaag
Hmm pijnlijk of valt dat wel mee?quote:RSI, de afkorting van Repetitive Strain Injury, wordt nu al aangemerkt als de ziekte van de 21ste eeuw. Met de term RSI wordt chronisch letsel van spieren, pezen en zenuwen in de nek, schouders en armen aangeduid.
Dit letsel wordt veroorzaakt door overbelasting waarbij het voortdurend maken van een eenzijdige beweging, een verkeerde werkhouding, stress en het niet op tijd luisteren naar eigen lichaamssignalen belangrijke oorzaken zijn.
Herstel. Het begint na Wilhelminapleinquote:Op zondag 6 mei 2012 23:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moet tegenwoordig op Slinge uit stappen, dat vind ik serieus al pauper. Het begint al voorbij Leuvehaven
Ff sparen.quote:
Tussenwater hoort ook bij Hoogvliet geloof ik, ja.quote:
Hetgeen waar de vrouw zich het meest thuis moet voelen.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil deze want keuken
Staat er bijquote:
Komt wel weer goedquote:Op zondag 6 mei 2012 23:40 schreef plopkweker het volgende:
[..]
[..]
Hmm pijnlijk of valt dat wel mee?
4 ovens, 4 verschillende taarten tegelijk bakken.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Deze
http://www.funda.nl/koop/(...)9-iii/fotos/#foto-12
Als jij je grote bakkes eens een keer houdtquote:Op zondag 6 mei 2012 23:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hetgeen waar de vrouw zich het meest thuis moet voelen.
Oh, ik ben morgen weer in hoogvlietquote:Op zondag 6 mei 2012 23:41 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Tussenwater hoort ook bij Hoogvliet geloof ik, ja.
Hopelijk zit er een stoomoven bijquote:Op zondag 6 mei 2012 23:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
4 ovens, 4 verschillende taarten tegelijk bakken.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |