quote:GRONINGEN - De mooiste studentes moet je in Groningen zoeken. Dit blijkt uit een onderzoek van Studenten.nl. Dat werd gehouden onder meer dan 3600 studenten. Daarin behaalden de Groningse dames 25% van het aantal stemmen.
De studentes uit Groningen winnen in het onderzoek dus met grote voorsprong. Maar liefst 25% van de studenten vindt dat de mooiste studentes van Nederland in Groningen wonen. Studentes uit Drenthe, Flevoland en Zeeland worden door de ondervraagden als 'niet mooi' betiteld, slechts 1% van de studenten koos voor studentes uit deze provincies. Ook Overijssel en Friesland bungelen onderaan, slechts 4% en 5% van de studenten hebben hierop gestemd. Limburg en Gelderland zitten in de middenmoot, 7% van de studenten vindt dat de mooiste studentes in deze provincies wonen.
Daar loopt mooi spul rond inderdaad.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:58 schreef Flippiee het volgende:
Ik hoorde dat de mooiste chicks in het noorden gescout werden, dus.
ja nog 1,5 minuut ofzoquote:Op zondag 6 mei 2012 23:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Vol waarheden, deze man.
[..]
Ik kom eraan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andere mensen blijkbaar welquote:Op zondag 6 mei 2012 23:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
die zachte g is mij bij jou helemaal niet opgevallen
Ditquote:Op zondag 6 mei 2012 23:59 schreef aight1 het volgende:
nu gaan psv liedjes niet meer uit mn hoofd dankjewel
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben toch het leukste van allemaalIk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 2 mei 2011 23:14 schreef Biogarde het volgende:Steven heeft geen stress. Steven behoort tot een elite mannen die het systeem neuken.
Ik ben voor.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:00 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil een keer met Snuf en Spouwer en Lonaa blowen
Haha sowieso. Dat wordt een harde nachtquote:Op maandag 7 mei 2012 00:00 schreef Monopoly het volgende:
Klinkt zeer goed.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:00 schreef Monopoly het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |