fuckie fuckiequote:Op zondag 20 mei 2012 22:00 schreef Starlie het volgende:
Wat heb je nou aan een vent die geen Engels spreekt...
erg zonde ja.quote:
het gaat niet om innerlijk het gaat om de taal van de liefde bedrijvenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:00 schreef Starlie het volgende:
Wat heb je nou aan een vent die geen Engels spreekt...
Hij zit anders wel gezellig te praten zo te zienquote:Op zondag 20 mei 2012 22:04 schreef Frag_adder het volgende:
die familie laten ontmoeten is wel een leuke diss voor die italiaan en zijn familie.
Ja dat begrijp ik maar dit programma was toch bedoeld om die ene echte te vinden... Tot nu toe zijn alleen Sabbeau en Edmee afgegaan op het innerlijk... En Edmee was wel de laatste van wie ik dat verwacht had!quote:Op zondag 20 mei 2012 22:02 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
het gaat niet om innerlijk het gaat om de taal van de liefde bedrijven
Juist van steffi had ik beter verwacht, dat valt me vooral tegen van haarquote:Op zondag 20 mei 2012 22:04 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik maar dit programma was toch bedoeld om die ene echte te vinden... Tot nu toe zijn alleen Sabbeau en Edmee afgegaan op het innerlijk... En Edmee was wel de laatste van wie ik dat verwacht had!
Ja dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:05 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Juist van steffi had ik beter verwacht, dat valt me vooral tegen van haar
zou ze mee hebben gedaan aan de nieuwe K3?quote:
dit jaquote:Op zondag 20 mei 2012 22:07 schreef Adelante het volgende:
Het zou je eerste kennismaking met NL zijn, dan vlucht je weg toch
daarom blijft ze het ook proberenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:10 schreef Starlie het volgende:
Jezus Steffi hallo je ziet toch zelf ook wel dat die Italiaan niet goed is voor je, maar ja je wil gewoon ff lekker genomen worden!
Oegandese manierquote:Op zondag 20 mei 2012 22:12 schreef Craptacular het volgende:
Aparte strategie van die Oscar om haar te hosselen.
ik meen dat die donkere een kind hadquote:Op zondag 20 mei 2012 22:12 schreef Starlie het volgende:
Huh die Achille die heeft toch een zoon? En nu zegt die donkere dat hij geen kind heeft ....
Ja klopt maar ik dacht dat Achille net zei dat hij een goede relatie met zijn zoon wilde...quote:Op zondag 20 mei 2012 22:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik meen dat die donkere een kind had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |