Ken de de film niet maar ga het wel opzoeken.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:44 schreef falling_away het volgende:
hmm klinkt als een mooi script voor een film..
oh wacht http://www.imdb.com/title/tt0758758/
je moet alles een keer ervaren tochquote:Lekker kakken in het bos. Ik wens je veel geluk daar.
Ik zou wel iets meer meenemen dan alleen een tent en een boek trouwen, maar goed het moet te doen zijn ^^quote:Als je moet sparen om een tent en een boek te kopen leef je al aardig aan de rand van onze maatschappij
Een goeie tent kost toch wel redelijk wat hoor en een goeie boek ben ik nog aan het zoeken uiteraard. Oud genoeg om dit bericht te plaatsenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:52 schreef CruellaDeVil het volgende:
Jij moet sparen om een tent en een boekje te kunnen kopen? Hoe oud ben je?
Ik mis hier een "like" knopquote:Op zondag 6 mei 2012 22:53 schreef Self-Catering het volgende:
Ga eerst hard werken in deze 'vervloekte' maatschappij. Koop een stuk land in NOR en wordt zelfvoorzienend.
Geen dank.
Dat moet wel fantastisch zijn. Daarom wil ik graag veel geld hebben zonder dat ik d'r iets voor hoef te doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:43 schreef aspirantspierbundel het volgende:
geen verplichtingen hebben.. moet mooi zijn
Zou ik zeker doen.. goede film en de hoofdrolspeler had soortgelijke redenen om naar de wildernis te vertrekken als jijquote:Op zondag 6 mei 2012 22:49 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
Ken de de film niet maar ga het wel opzoeken.
[..]
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:57 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat moet wel fantastisch zijn. Daarom wil ik graag veel geld hebben zonder dat ik d'r iets voor hoef te doen.
Mja, dat is zo. Het deed je in eerste instantie overkomen als een puber die de wildernis in wilt omdat hij van zijn ouders moet leren zodat hij later niet als vuilnisman eindigt. "Bekijk het maar met jullie maatschappij! (Waar ik amper nog wat van gezien heb op school en televisieprogramma's na.)"quote:Op zondag 6 mei 2012 22:54 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
Een goeie tent kost toch wel redelijk wat hoor en een goeie boek ben ik nog aan het zoeken uiteraard. Oud genoeg om dit bericht te plaatsen.
Je zult gezien jouw nood nar een boek de eerste winter daar niet zomaar overleven.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:54 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
Een goeie tent kost toch wel redelijk wat hoor en een goeie boek ben ik nog aan het zoeken uiteraard. Oud genoeg om dit bericht te plaatsen.
alsof Nederland echt Natuur heeftquote:Op zondag 6 mei 2012 23:02 schreef General-Aladeen het volgende:
Wildkamperen is in Nederland niet toegestaan dus spaar ook even goed door voor de aankomende boetes als jij dit plan gaat uitvoeren
Hoor een jeugdige klagen!quote:Op zondag 6 mei 2012 23:05 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
alsof Nederland echt Natuur heeftom maar snel te zeggen we gaan erop uit om te "kamperen"!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |