Lol ik vond die juist heel leuk staan vrijdag, maar ook wel een beetje heel erg duur (320 euro) maar het het idee dat mannen die niet mooi vindenquote:
ik heb maar een deel van de collectie hier geplaatstquote:Op maandag 7 mei 2012 00:06 schreef feeling_sinister het volgende:
Topic gelijk al genummerd? Zeer optimistisch voor een stel ontzettend lelijke laarzen.
Jij bent TS?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:50 schreef x-Lily het volgende:
Ik ben erover uit, ik ga deze kopen, bruin.
http://www.noltenschoenen(...)224_sendra-8850.html
Maar wel pas over minimaal 4 weken, als ik weer salaris heb. Dan koop ik ook meteen even een goede winterjas en ben ik klaar voor het minder mooie weer
Dat is nogal een saaie collectie die ze daar hebben.......... kijk eens bij www.silverado.nl of www.westernhouse.comquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:50 schreef x-Lily het volgende:
Ik ben erover uit, ik ga deze kopen, bruin.
http://www.noltenschoenen(...)224_sendra-8850.html
Maar wel pas over minimaal 4 weken, als ik weer salaris heb. Dan koop ik ook meteen even een goede winterjas en ben ik klaar voor het minder mooie weer
Dat zijn meestal modellen met slangenleer, en dat boycot ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:56 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Dat is nogal een saaie collectie die ze daar hebben.......... kijk eens bij www.silverado.nl of www.westernhouse.com
Nog veel meer interessantere modellen (in mijn ogen), en ook leuk voor onder de jeans
Ik vind het jammer dat dat meer van die standaard Nelson schoenen zijn, maar ze lopen vast geweldig en de kwaliteit is zeker ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:12 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Ik loop zelf ook al jaren op Senda, dat spul is niet af te krijgen. Een keertje nieuwe zolen eronder bij de schoenmaker en je hebt weer jaren plezier.
Mijn dagelijkse schoen/laars.
[ afbeelding ]
Mijn tweede paar voor de lange (bos)wandel:
[ afbeelding ]
Volgende paar wordt weer een stel Sendra's.
Euhm alsof jouw keuze niet gruwelijk standaard is?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:25 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat dat meer van die standaard Nelson schoenen zijn, maar ze lopen vast geweldig en de kwaliteit is zeker ookHoe duur waren ze?
Het loopt super en dat geld ook voor de kwaliteit. Aangezien ik veel loop/wandel en toch ook nog een beetje een mooie boot wilde, kwam ik bij Sendra uit. Omdat ik een man ben heb ik bewust voor een wat "plain" uitziende laars gekozen. Deze kun je namelijk perfect onder je spijkerbroek dragen, het lijken dan net normale schoenen. Scheelt weer vreemde reacties.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:25 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat dat meer van die standaard Nelson schoenen zijn, maar ze lopen vast geweldig en de kwaliteit is zeker ookHoe duur waren ze?
Heb je ook een aanfoto?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:23 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
[..]
Het loopt super en dat geld ook voor de kwaliteit. Aangezien ik veel loop/wandel en toch ook nog een beetje een mooie boot wilde, kwam ik bij Sendra uit. Omdat ik een man ben heb ik bewust voor een wat "plain" uitziende laars gekozen. Deze kun je namelijk perfect onder je spijkerbroek dragen, het lijken dan net normale schoenen. Scheelt weer vreemde reacties.Ze zijn wel vrij prijzig. Per paar heb ik toch wel zo'n 280 euro betaald.
Jij trekt je iets aan van die vreemde reacties,en laat iemand anders bepalen hoe jij iets draagt?Jij koopt dure laarzen om ze vervolgens onder je broek te verstoppen.Hoe gaat de emancipatie van de mannen naar de klote?Door bang te zijn voor reacties van andere.Laat die laarzen helemaal zien,we versaaien en houden al zo weinig over door die klote dames mode.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:23 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
[..]
Het loopt super en dat geld ook voor de kwaliteit. Aangezien ik veel loop/wandel en toch ook nog een beetje een mooie boot wilde, kwam ik bij Sendra uit. Omdat ik een man ben heb ik bewust voor een wat "plain" uitziende laars gekozen. Deze kun je namelijk perfect onder je spijkerbroek dragen, het lijken dan net normale schoenen. Scheelt weer vreemde reacties.Ze zijn wel vrij prijzig. Per paar heb ik toch wel zo'n 280 euro betaald.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:56 schreef inpakPiet het volgende:
[..]
Jij trekt je iets aan van die vreemde reacties,en laat iemand anders bepalen hoe jij iets draagt?Jij koopt dure laarzen om ze vervolgens onder je broek te verstoppen.Hoe gaat de emancipatie van de mannen naar de klote?Door bang te zijn voor reacties van andere.Laat die laarzen helemaal zien,we versaaien en houden al zo weinig over door die klote dames mode.
Dus eigenlijk zijn Sendra's de nieuwe Uggs?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:18 schreef x-Lily het volgende:
Bij mij op school draagt bijna niemand uggs, wel veel SendraHeerlijk, scheelt een hoop oogvervuiling.
Zijn Sendra's wel goed warm in de winter eigenlijk?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:18 schreef x-Lily het volgende:
Bij mij op school draagt bijna niemand uggs, wel veel SendraHeerlijk, scheelt een hoop oogvervuiling.
Zijn Sendra's wel goed warm in de winter eigenlijk?
uggs zijn pantoffels toch sendra laarsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn Sendra's de nieuwe Uggs?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:45 schreef M1stral het volgende:
[..]
Alsof Sendra's goed voor je ogen zijn. Meeste vind ik toch echt lelijk. Kitscherig op zijn best.
Ik bedoel eigenlijk dat iedereen elkaar als makke schapen naaapt, dat ze allemaal dezelfde laarzen kopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:19 schreef x-Lily het volgende:
[..]
uggs zijn pantoffels toch sendra laars
Nou tussen Sendra's zit opvallend meer variaties, bij Uggs koopt iedereen continue dezelfde modellenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat iedereen elkaar als makke schapen naaapt, dat ze allemaal dezelfde laarzen kopen.
Ik gok zomaar dat er ook een paar modellen van Sendra populair is bij de 'trendvolgers'.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:51 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Nou tussen Sendra's zit opvallend meer variaties, bij Uggs koopt iedereen continue dezelfde modellen
Nja de modellen met zo'n riempje om de enkel heen zien je wel vaak ja, maar die zijn volgens mij ook goedkoper. Maar niet zo vaak als het standaardmodel en kleur uggs...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat er ook een paar modellen van Sendra populair is bij de 'trendvolgers'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |