Dat is toch ontzettend ranzig?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:26 schreef Monopoly het volgende:
GEwoon zo in zijn studentenkamerRook gaat alle kanten op . meurt daar altijd naarvette frituurlucht
Hij is ranzige studentquote:Op zondag 6 mei 2012 18:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is toch ontzettend ranzig?Ga dan gewoon naar de friettent en koop voor iets meer je zooi daar. Tis wel duur, maar je zit niet met de overlast van stank ed.
Kan ik geloven jaquote:Op zondag 6 mei 2012 18:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij is ranzige student
Maar toegegeven, heerlijk om te zitten als je kaolo stoned bent
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:29 schreef coban het volgende:
hey, ik ben niet gewend op pc te fokken dus ik moest zoeken
en ten tweede bieks, ik ben speciaal mensen hebben respect voor mij. Als ze mijn topic stelen dan krijgen ze billenkoek
omg dientjequote:
billenkoek van cobanquote:Op zondag 6 mei 2012 18:29 schreef coban het volgende:
en ten tweede bieks, ik ben speciaal mensen hebben respect voor mij. Als ze mijn topic stelen dan krijgen ze billenkoek
Ik kachel ook altijd een enorme hoeveelheid aan eten naar binnen als ik een vreetkick hebquote:Op zondag 6 mei 2012 18:29 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon 4 broodjes kipcorn mayo ketchup als vreetkick
ik heb geen badquote:Op zondag 6 mei 2012 18:29 schreef coban het volgende:
[..]
omg dientjeNIET in bad liggen en niet langer dan 5 minuten he
Volgende keer even stelen danquote:Op zondag 6 mei 2012 18:29 schreef coban het volgende:
Als ze mijn topic stelen dan krijgen ze billenkoek
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kachel ook altijd een enorme hoeveelheid aan eten naar binnen als ik een vreetkick heb
ik ben keuriger dan datquote:Op zondag 6 mei 2012 18:30 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil coban een keer meeten, dan drinken we keurig thee, en doen we waterpijp.
haha met al die oma opmerkingen heb ik nu echt het beeld van een kranige oude dame voor mequote:Op zondag 6 mei 2012 18:29 schreef coban het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |