Omdat het spam was. Mensen gillen hierom nu om het hardst, maar ik zal nooit wat verwijderen als het niet nodig is. Het was spam, dus weg. En dan gaan de reacties erop ook weg, anders klopt er geen fluit meer van het topic.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:04 schreef Debsterr het volgende:
Mirjam, waarom moest die foto weg in het tattoo topic?
Maar waarom zeg je dat dan niet gewoon ipv "daarom".quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Omdat het spam was. Mensen gillen hierom nu om het hardst, maar ik zal nooit wat verwijderen als het niet nodig is. Het was spam, dus weg. En dan gaan de reacties erop ook weg, anders klopt er geen fluit meer van het topic.
Dat ik dan posts mis kan natuurlijk gebeuren.
Ik was druk, en was vijf dingen tegelijk aan het doen. I.m.o. volstond dat antwoord wel, maar kennelijk niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 08:25 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Maar waarom zeg je dat dan niet gewoon ipv "daarom".
Kwam echt een beetje vreemd over imho.
Het zag er niet erg spammerig uit, ik denk dat daarom veel mensen verbaasd waren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik was druk, en was vijf dingen tegelijk aan het doen. I.m.o. volstond dat antwoord wel, maar kennelijk niet.
Ja maar dat is juist de crux he? Spammers worden steeds inventiever. Na rijp beraad bleek dit een spammer.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:08 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Het zag er niet erg spammerig uit, ik denk dat daarom veel mensen verbaasd waren.
Prima. Was dan idd sneaky. O.oquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja maar dat is juist de crux he? Spammers worden steeds inventiever. Na rijp beraad bleek dit een spammer.
Omdat dat altijd zo geweest isquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:32 schreef Burdie het volgende:
Even nieuwsgierig, waarom staat het topic over Trouwen eigenlijk in LIF en niet in Relaties&Psychologie?
Ik snap dat het altijd zo is geweest, maar is dat een valide argument?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Omdat dat altijd zo geweest is
En het is een lifestyle he
Je kunt het meer zien als een lifestyle-onderwerp aangezien het over alles gaat, niet enkel 'de daad' maar ook aankleding, foto's, boeket, kledij, make-up, etc etc etcquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik snap dat het altijd zo is geweest, maar is dat een valide argument?
Of is R&P alleen voor probleemgevallen
Trouwen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
Trouwen is veel te opgewekt, dat past niet in de sfeer
ja opgelost, thanksquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:50 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hallo, ik wou even zeggen dat er een flauwe troll-discussie in dit topic is. Beetje zonde want het topic is verder serieus. Misschien kun je t verwijderen?
LIF / Vlakke tepels, iets aan laten doen of niet
Ah, daar heb ik nog niets van gezien. Prima.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:14 schreef Mylene het volgende:
Je hebt commentaar op een edit. Dan kun je beter hier je vraag stellen. Het draait in de reeks om kleding en niet om te weten te komen of mensen je dik vinden. Dan ontstaat daar weer een discussie over. Als je het wilt weten moet je maar een apart topic openen. En gezeik op elkaar en ander geneuzel wordt ook verwijderd.
Kan ik jou even dm'en over het scheertopic?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:14 schreef Mylene het volgende:
Je hebt commentaar op een edit. Dan kun je beter hier je vraag stellen. Het draait in de reeks om kleding en niet om te weten te komen of mensen je dik vinden. Dan ontstaat daar weer een discussie over. Als je het wilt weten moet je maar een apart topic openen. En gezeik op elkaar en ander geneuzel wordt ook verwijderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |