Jezus alweer? Ik ben net aan het bijkomen van de vorige keerquote:Op zondag 6 mei 2012 17:44 schreef JackieBrown het volgende:
Echt saaie zondagen fmllll... Vas kom camsexen dan
Zondagen zijn juist prachtig. Lekker naar de kerk en daarna gezellig met de hele familie lunchen.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:44 schreef JackieBrown het volgende:
Een drukke dag hebben en nu nog steeds in je pyjama zitten om alles weer uit te stellen tot vanavondquote:Op zondag 6 mei 2012 17:44 schreef JackieBrown het volgende:
Oke oke vanavond danquote:Op zondag 6 mei 2012 17:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jezus alweer? Ik ben net aan het bijkomen van de vorige keer
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:48 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben sinds gisteren gestopt met fappen
Ik ben benieuwd hoe ik over 26 dagen functioneer.
Precies. 's Nachts romantisch GTA spelen is the movement.quote:
Morgenvroeg en ik moet echt nog alles doenquote:Op zondag 6 mei 2012 17:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oke oke vanavond dan
Herkenbare tactiek Jumi. En dan op het laatste moment klagen over te weinig tijd . Wanneer vertrek je?
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies. 's Nachts romantisch GTA spelen is the movement.
[..]
Morgenvroeg en ik moet echt nog alles doen![]()
Waarom stop je, waerde Ricko?quote:
Ik ben benieuwd welk effect dat mij zal brengen. Zal ik een seksueel gefrustreerde gast worden en overmatig veel seksueel getinte grapjensch maken? Misschien ga ik wel pro actiever op zoek naar de vrouwtjes om te neuk0n? Misschien blijkt dat ik beter juist wél moet fappen?quote:
Maar Vasje heeft geen PS dus dat gaat nietquote:Op zondag 6 mei 2012 17:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies. 's Nachts romantisch GTA spelen is the movement.
Altijd interessant zo'n 1mans onderzoekquote:Op zondag 6 mei 2012 18:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welk effect dat mij zal brengen. Zal ik een seksueel gefrustreerde gast worden en overmatig veel seksueel getinte grapjensch maken? Misschien ga ik wel pro actiever op zoek naar de vrouwtjes om te neuk0n? Misschien blijkt dat ik beter juist wél moet fappen?
Bovendien heb je ook wat verhaaltjes over dat het goed zou zijn, al neem ik dat met een grote klodder sperma natuurlijk
Ik wel.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Maar Vasje heeft geen PS dus dat gaat niet
[..]
Altijd interessant zo'n 1mans onderzoek
Nou na iets van 7 dagen wordt het ook weer afgebroken he, dus het is niet zo dat het oneindig blijft opbouwenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:04 schreef Gridlok het volgende:
Die verhalen komen alleen van geloof volgens mij, weinig wetenschappelijke feitjes. Enige verschil is dat je 10x zoveel spuit haha.
Hahaha dat lijkt me logisch, skippyballen dit dat.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nou na iets van 7 dagen wordt het ook weer afgebroken he, dus het is niet zo dat het oneindig blijft opbouwen
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Bovendien heb je ook wat verhaaltjes over dat het goed zou zijn, al neem ik dat met een grote klodder sperma natuurlijk
Was er niet zo een filmpje van een gast die 30 jaar lang niet was klaargekomen ofzo?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nou na iets van 7 dagen wordt het ook weer afgebroken he, dus het is niet zo dat het oneindig blijft opbouwen
7 dagen sparen is ook al veel hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oftewel... standards gaan omlaagquote:Op zondag 6 mei 2012 18:06 schreef ThaTim het volgende:
[..]![]()
Ja, enige pluspunt is dat je misschien sneller meiden gaat neuken. Maar voor hetzelfde geld wordt je nu een rapist.
Geen idee? Wat gebeurde er? Hij spoot door het plafond?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was er niet zo een filmpje van een gast die 30 jaar lang niet was klaargekomen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |