Pics no go haha.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat je er emo van word
[..]
Pics or it didn't happen
Wat heeft Etha met jou gedaan zegquote:Op zondag 6 mei 2012 16:41 schreef JackieBrown het volgende:
I wish I was him, cause those words are mine, to say to you till the end of tiimmeeee and IIIIIII will love youu baaabyy.. aaallwwayyss
quote:
Jezus alweer? Ik ben net aan het bijkomen van de vorige keerquote:Op zondag 6 mei 2012 17:44 schreef JackieBrown het volgende:
Echt saaie zondagen fmllll... Vas kom camsexen dan
Zondagen zijn juist prachtig. Lekker naar de kerk en daarna gezellig met de hele familie lunchen.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:44 schreef JackieBrown het volgende:
Een drukke dag hebben en nu nog steeds in je pyjama zitten om alles weer uit te stellen tot vanavondquote:Op zondag 6 mei 2012 17:44 schreef JackieBrown het volgende:
Oke oke vanavond danquote:Op zondag 6 mei 2012 17:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jezus alweer? Ik ben net aan het bijkomen van de vorige keer
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:48 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben sinds gisteren gestopt met fappen
Ik ben benieuwd hoe ik over 26 dagen functioneer.
Precies. 's Nachts romantisch GTA spelen is the movement.quote:
Morgenvroeg en ik moet echt nog alles doenquote:Op zondag 6 mei 2012 17:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oke oke vanavond dan
Herkenbare tactiek Jumi. En dan op het laatste moment klagen over te weinig tijd . Wanneer vertrek je?
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies. 's Nachts romantisch GTA spelen is the movement.
[..]
Morgenvroeg en ik moet echt nog alles doen![]()
Waarom stop je, waerde Ricko?quote:
Ik ben benieuwd welk effect dat mij zal brengen. Zal ik een seksueel gefrustreerde gast worden en overmatig veel seksueel getinte grapjensch maken? Misschien ga ik wel pro actiever op zoek naar de vrouwtjes om te neuk0n? Misschien blijkt dat ik beter juist wél moet fappen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |