SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Overigens moet ik mezelf even corrigeren.
Shot, niet shoot.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Die eerste twee zijn wel baasjes.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik had de lapo niet, lieve schat.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Kusje dr op.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik sluit niks uitquote:Op zondag 6 mei 2012 16:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoezo, ga jij daar vanavond van gebruik maken dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik sluit niks uitHeb nog wel een paar mooie spots, he he he he he heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
come at mequote:Op zondag 6 mei 2012 16:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb nog wel een paar mooie spots, he he he he he he![]()
Gaat alles nog wel goed in loveland dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
TT raakt me.
Tevens is Always van Bon Jovi wel een van m'n top vijf huilnummers![]()
![]()
Jawelquote:Op zondag 6 mei 2012 16:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gaat alles nog wel goed in loveland dan?Why?
![]()
Dat je er emo van wordquote:Pics or it didn't happenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb me baard net bijgeschoren, ben niet te weerstaan nu.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: