Ben uit algemene interesse wel benieuwd of er een politieonderzoek wordt gedaan na de hele zaak zodat jullie misschien nog weten hoe en door wellicht wie ze om het leven is gekomen?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:28 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Allerbeste FOK!kers,
Allereerst enorm bedankt voor al jullie inzet en medeleven. De gehele familie waardeert enorm de ongedwongen en spontane inzet van iedereen.
Zoals al te lezen is in de media is ze inderdaad gevonden. Alhoewel we nooit 100% zullen weten van het hoe en waarom, is met het vinden van haar lichaam het in ieder geval mogelijk voor de familie om het af te sluiten.
Nogmaals bedankt voor al jullie steun.
Ik wil er wel op antwoorden, maar ik kan het niet. Ook uit respect naar de familie toe. Ik weet niet veel meer dan wat jullie weten. Het lichaam is vrijgegeven dus kan alles op de gebruikelijke manier afgesloten worden.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ben uit algemene interesse wel benieuwd of er een politieonderzoek wordt gedaan na de hele zaak zodat jullie misschien nog weten hoe en door wellicht wie ze om het leven is gekomen?
Als je hier liever niet op antwoord snap ik dat volkomen. Nogmaals sterkte en fijn dat jullie het kunnen afsluiten.
Begrijpelijk. Fijn dat het nu af te sluiten is.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:42 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik wil er wel op antwoorden, maar ik kan het niet. Ook uit respect naar de familie toe. Ik weet niet veel meer dan wat jullie weten. Het lichaam is vrijgegeven dus kan alles op de gebruikelijke manier afgesloten worden.
Het zij je vergeven. Ik heb ook wel eens een tig jaar oud topic van je omhooggetrapt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:52 schreef vosss het volgende:
Volgende keer eerst lezen vosss
Nouja gecondoleerd dan maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |