Nou bijvoorbeeld als ze op de bodem van een meer liggen hè.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:56 schreef bjanaan het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je mensen kan opsporen mbv sonar? Ik blijf dit volgen en heb al een Tweet verzonden!
Sonar laat vormen zien welke op de bodem liggen van bijvoorbeeld meer of sloot.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:56 schreef bjanaan het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je mensen kan opsporen mbv sonar? Ik blijf dit volgen en heb al een Tweet verzonden!
Sonar stuurt een geluidsgolf door het water. Als er iets op het pad van deze geluidsgolf ligt, kaatst het signaal af, wat resulteert in een stip op de sonar.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:56 schreef bjanaan het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:46 schreef bjanaan het volgende:
En TS wat zijn de vorderingen op dit moment?
Geen flauw idee. We kunnen alleen maar vermoeden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:52 schreef Rewimo het volgende:
Wat naar voor jullieWat denken ze dat er gebeurd kan zijn?
Wat naar zeg, al bijna een week wegquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:46 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Sorry dat ik zo lang niet van me heb laten horen. Er is ook helaas niets te melden.
Ze is helaas nog niet gevonden.
ik heb er één over thuiscursussen. Kun je die systemen niet kwalijk nemen, die kijken gewoon naar bepaalde steekwoorden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:04 schreef Sylvana het volgende:
OMG die reclames onder dit topic over goedkope begrafenissen en crematies
ze maken gebruik van het persoonlijk aanbod volgens mij, gerelateerd aan de cookies op je pc. Ik heb de ads uitgeschakeld op FOK!, maar toen ik laatst wehkamp bezocht, kwam ik op andere site's alleen nog maar advertenties tegen met sportkleding van jawelquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:08 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
ik heb er één over thuiscursussen. Kun je die systemen niet kwalijk nemen, die kijken gewoon naar bepaalde steekwoorden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |