heb je mijn dm al op je voorhoofd getatoeeerd?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:57 schreef coban het volgende:
ik heb altijd geweten dat pz zeer interessante interesses had
baasquote:Op zondag 6 mei 2012 12:57 schreef Boterbartje het volgende:
Ok pz mag ik 1 ding zeggen
IK HAD LAPO
NOG EEN DING:
IK GING TOPIC OPENEN MET TT SEKS MET HONTEN; VERVOLGENS STOND ER: ER IS ER AL 1 OPEN EN TOEN STOND ER: SEKS MET HONTEN HAHAHAH IK LOLDE
great minds think alikequote:
ja duh op mijn hele lichaamquote:Op zondag 6 mei 2012 12:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
heb je mijn dm al op je voorhoofd getatoeeerd?
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:59 schreef Boterbartje het volgende:
Ok 500 euro van thuisfront binnen, even opgeven voor duikcertificaat
wat?quote:
hoezo wat, is m'n eigen geld enkel voorschotjequote:Op zondag 6 mei 2012 13:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
MAAMAAA IK BEN ZO SIELUG IK WIL DUIKUH MAAR IK HEB GEEN CENTJES MEER MAG IK 500 EURO AH TOEEEE
Hard werken als je centjes van je pappi en mammi krijgt wel jaquote:Op zondag 6 mei 2012 13:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ach, laat die jongen genieten. Hij heeft er hard voor gewerkt.
ik moest aan zweetteef denkenquote:Op zondag 6 mei 2012 13:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hard werken als je centjes van je pappi en mammi krijgt wel ja
IS MIJN EIGEN GELD MANquote:Op zondag 6 mei 2012 13:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
spaar gewoon doekoes mattie!!@! en doe het op reis naar zuidoost azie ofzo, vet goedkoop daar Gquote:Op zondag 6 mei 2012 13:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja waar denk je dat ie nu is? Noord Afrika?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:02 schreef Bieks het volgende:
[..]
spaar gewoon doekoes mattie!!@! en doe het op reis naar zuidoost azie ofzo, vet goedkoop daar G
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Spannende verhalen heb je welquote:Op zondag 6 mei 2012 13:03 schreef Boterbartje het volgende:
Ik zit natuurlijk gewoon thuis op zolder en dit is allemaal verzonnen!
Ik zou niet eens raar opkijken eigenlijk.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:03 schreef Boterbartje het volgende:
Ik zit natuurlijk gewoon thuis op zolder en dit is allemaal verzonnen!
ach, wat verwacht je anders van de ts?quote:
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach, wat verwacht je anders van de ts?
Docu van Josef Fritzlquote:Op zondag 6 mei 2012 13:06 schreef coban het volgende:
even een vraagje, ik heb een tijdje (4 jaar ofzo) geleden zo'n horror/thriller film gezien, het ging over een familie die hun kind had kwijtgeraakt en dat uiteindelijk bleek dat de buurman in zijn kelder ofzo allemaal lijken van mensen in een bad met zoutzuur en weet ik wat had gestopt en daarna er poppen van gemaakt heeft en ook hun dochter? ik kan het maar vaag herinnerenweet iemand maybe welke film dit is?
Dit klinkt wel als een film die ik samen met mijn kleine neefje wil kijken.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:06 schreef coban het volgende:
even een vraagje, ik heb een tijdje (4 jaar ofzo) geleden zo'n horror/thriller film gezien, het ging over een familie die hun kind had kwijtgeraakt en dat uiteindelijk bleek dat de buurman in zijn kelder ofzo allemaal lijken van mensen in een bad met zoutzuur en weet ik wat had gestopt en daarna er poppen van gemaakt heeft en ook hun dochter? ik kan het maar vaag herinnerenweet iemand maybe welke film dit is?
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zou niet eens raar opkijken eigenlijk.
horror is sowiesoquote:Op zondag 6 mei 2012 13:06 schreef coban het volgende:
disturbia?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:06 schreef coban het volgende:
doet me lichtjes denken aan house of waxquote:Op zondag 6 mei 2012 13:06 schreef coban het volgende:
Die film is ook wel lichtelijk fucked up jaquote:Op zondag 6 mei 2012 13:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
doet me lichtjes denken aan house of wax
daar speelt jared padalecki van supernatural in zag ik laatstquote:Op zondag 6 mei 2012 13:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die film is ook wel lichtelijk fucked up ja
Klopt inderdaad.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:11 schreef coban het volgende:
[..]
daar speelt jared padalecki van supernatural in zag ik laatst
yeah surequote:Op zondag 6 mei 2012 13:13 schreef Robophatt het volgende:
Nou net thuis van echt een fucking wazige avond / nachtIk ga denk ik echt eens niet drinken tot het eind van m'n schooljaar ofzo
Dat heb ik vaker gehoordquote:Op zondag 6 mei 2012 13:13 schreef Robophatt het volgende:
Nou net thuis van echt een fucking wazige avond / nachtIk ga denk ik echt eens niet drinken tot het eind van m'n schooljaar ofzo
dan nogquote:
emmers zin kan omdat je niet weet wat ze er in doenquote:Op zondag 6 mei 2012 13:15 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb gister maar 3 emmers gehad en 4 flesjes bier dus fit
jawel want ze maken ze voor je neus. Er staan nameiljk allemaal emmertjes met 1 blikje fris, 1 fles vodka/rum/wisky en 1 flesje redbull. Dan doen ze ijs in het emmertje en dan gieten ze de 3 flesjes leeg. klaarquote:Op zondag 6 mei 2012 13:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
emmers zin kan omdat je niet weet wat ze er in doen
fucking hoerenquote:How did you lose your virginity? What were the circumstances?
Anonymous
Um it was a guy I met on myspace and I went to his house and yeah haha.
oh dan heb je mazzel, ik had dat gedaan in Bulgarije man man man wat een troepquote:Op zondag 6 mei 2012 13:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
jawel want ze maken ze voor je neus. Er staan nameiljk allemaal emmertjes met 1 blikje fris, 1 fles vodka/rum/wisky en 1 flesje redbull. Dan doen ze ijs in het emmertje en dan gieten ze de 3 flesjes leeg. klaar
nee want ik wil in haar broekje.quote:
bestaat dat nog dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoef je duidelijk niet zo veel voor te doen dus, snel myspace aanmaken
Morgequote:
ach ja, wat is normaal..quote:Op zondag 6 mei 2012 13:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Morge![]()
Jaa naja... in ieder geval even op normale tijden thuiskomen dan!
hallon wreckreation nationquote:Op zondag 6 mei 2012 13:13 schreef Robophatt het volgende:
Toepasselijk wel!quote:
Hmm vooral dat ik niet op het tempo van een Tsjech mee moet drinken...quote:Op zondag 6 mei 2012 13:25 schreef Bieks het volgende:
[..]
haha you're living it up now, nog bizarre uitvindingen gedaan vandaag?
Ik heb uitgevonden dat een zakje snoep eten vlak voordat je aan de roti gaat een heul slecht idee is.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm vooral dat ik niet op het tempo van een Tsjech mee moet drinken...
jij iets beters?
Lijkt me nogal een vreemde combinatie jaquote:Op zondag 6 mei 2012 13:27 schreef Bieks het volgende:
[..]
Ik heb uitgevonden dat een zakje snoep eten vlak voordat je aan de roti gaat een heul slecht idee is.
Valt nog mee...quote:Op zondag 6 mei 2012 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, wat is normaal..
ik was iets na 3 uur thuis, maar ging nar 5 slapen. voel me nu wel aardig beroerd
wie dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hahhaha udowu heeft een nieuw sletje
Niet kunnen stoppen met snoep eten terwijl roti elk moment bezorgd kan worden. Daarna negeren dat je eigenlijk helemaal niet zoveel honger hebt. Ik stel voor dat jij ook leert van mijn fouten, of zorg in ieder geval dat je toilet goed zit.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lijkt me nogal een vreemde combinatie ja
begin viel, tot mn zus om 1 uur belde dat mn oma gestorven was, toen heb ik het nog 4 uur op een zuipen gezet.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Valt nog mee...
Veel gedronken lijkt me dus?
Ik lachte me kapot toennetquote:Op zondag 6 mei 2012 13:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hahhaha udowu heeft een nieuw sletje
Ja naja ik ken het wel, gisteravond hadden we een BBQ en ik had zo'n honger dat ik chips ging eten omdat we nog nieuwe gasflessen moesten regelen op het laatste moment. En toen stokbrood... Bijna niets van de BBQ gegeten nog :pquote:Op zondag 6 mei 2012 13:31 schreef Bieks het volgende:
[..]
Niet kunnen stoppen met snoep eten terwijl roti elk moment bezorgd kan worden. Daarna negeren dat je eigenlijk helemaal niet zoveel honger hebt. Ik stel voor dat jij ook leert van mijn fouten, of zorg in ieder geval dat je toilet goed zit.
haha dat is altijd het gevaar van BBQ's, dat je teveel versnaperingen neemt voordat die eckte shit begint. Altijd heel erg inhouden is dat.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja naja ik ken het wel, gisteravond hadden we een BBQ en ik had zo'n honger dat ik chips ging eten omdat we nog nieuwe gasflessen moesten regelen op het laatste moment. En toen stokbrood... Bijna niets van de BBQ gegeten nog :p
Tietenquote:Op zondag 6 mei 2012 13:33 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
omg, katy perry op last.fm
Ja is gewoon vrijwel onmogelijk. Ik had ook echt de pindasaus al klaar gemaakt en dan ruikt dat allemaal zo lekker... En ik weet van mezelf dat ik geen belachelijk grote maag hebquote:Op zondag 6 mei 2012 13:33 schreef Bieks het volgende:
[..]
haha dat is altijd het gevaar van BBQ's, dat je teveel versnaperingen neemt voordat die eckte shit begint. Altijd heel erg inhouden is dat.
Pics van je maag?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja is gewoon vrijwel onmogelijk. Ik had ook echt de pindasaus al klaar gemaakt en dan ruikt dat allemaal zo lekker... En ik weet van mezelf dat ik geen belachelijk grote maag heb
Zou raken.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:33 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
omg, katy perry op last.fm
oh my, nu voel ik geen liefde meer in jouw postsquote:Op zondag 6 mei 2012 13:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat heb ik allang afgerond
Ik heb besloten mijn standaard PI te verwijderen!!
pindasausquote:Op zondag 6 mei 2012 13:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja is gewoon vrijwel onmogelijk. Ik had ook echt de pindasaus al klaar gemaakt en dan ruikt dat allemaal zo lekker... En ik weet van mezelf dat ik geen belachelijk grote maag heb
Vind ik leukquote:Op zondag 6 mei 2012 13:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
quote:
Het was wel een beetje mijn stylo, misschien moet ik het toch maar terug doenquote:Op zondag 6 mei 2012 13:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh my, nu voel ik geen liefde meer in jouw posts
dus in plaats van jouw standaard PI heb je nu DE standaard PI?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit is helemaal geen paradox debiel.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:39 schreef Bieks het volgende:
[..]
dus in plaats van jouw standaard PI heb je nu DE standaard PI?
Mijn hooft kan deze paradox niet bevatten.
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:39 schreef Bieks het volgende:
[..]
pindasaus
Ik ga echt heel hard op pindakaas, maar ik kan niet met pindasaus. Gek toch??
Hahahahahquote:Op zondag 6 mei 2012 12:47 schreef napoleonfour het volgende:
http://www.heretical.com/houswitz/index.htmloh gowd, elk jaar moet ik hierom lachen
WIL JIJ SOMS FITTIE?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dit is helemaal geen paradox debiel.
hahahaha that feel broquote:
Je toont zwakte, je moet door blijven vechten. Je kan het!quote:Op zondag 6 mei 2012 13:42 schreef Snuf. het volgende:
Ok fuck dit, ik kan het niet handelen. Hij gaat weer terug.
gewoon vindquote:Op zondag 6 mei 2012 13:39 schreef Bieks het volgende:
[..]
pindasaus
Ik ga echt heel hard op pindakaas, maar ik kan niet met pindasaus. Gek toch??
Wat ik ook wel hatelijk vind(dt? td? t?) is dat de jumbo hier in allywood opeens geen bourgignonne saus meer verkoopt
Het is sterker dan ik zelfquote:Op zondag 6 mei 2012 13:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je toont zwakte, je moet door blijven vechten. Je kan het!
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Trollie heb je nog iets tofs gedaan gisteren?
watquote:Op zondag 6 mei 2012 13:43 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Aldus die collega van mij waar ik de laatste tijd steeds meer een hekel aan krijg.
Haha het is rode wijn saus ofzo geloof ik. Uiteraard VIND ik wijn helemaal niet lekker. Misschien ben ik zelf dan een paradox?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
gewoon vind
Die saus ken ik niet eens
Pindakaas vind ik op zich ewl lekker, maar eet het eigenlijk vrijwel nooit. Pindasaus vind ik gewoon echt super lekkermet allez
Dat is die gast van jackass. Steve-Oquote:Op zondag 6 mei 2012 13:45 schreef Snuf. het volgende:
Fotoboek van ill_Bill
Wtf wtf die derde foto
[..]
Oh die herkende ik nietquote:Op zondag 6 mei 2012 13:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is die gast van jackass. Steve-O
Ik twijfel nu ookquote:Op zondag 6 mei 2012 13:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh die herkende ik nietik dacht dat hij dat was ofzo
!
Hahaha lijkt het wel op jaquote:Op zondag 6 mei 2012 13:46 schreef Bieks het volgende:
[..]
Haha het is rode wijn saus ofzo geloof ik. Uiteraard VIND ik wijn helemaal niet lekker. Misschien ben ik zelf dan een paradox?
Wijnquote:Op zondag 6 mei 2012 13:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahaha lijkt het wel op jaTegenstrijdig stuk ongeluk.
Rode wijnsaus ken ik wel ja, lekkerMaar rode wijn is dan ook gewoon lekker!
Nergens voor nodig mattie, dat is m echt!quote:
Jumboquote:Op zondag 6 mei 2012 13:48 schreef Bieks het volgende:
[..]
Wijn
Maarja, nog meer![]()
![]()
voor de jumbo die het gewoon uit hun assortiment haalt voor 4 variaties knoflooksaus (LIKE FORREAL)
[..]
Nergens voor nodig mattie, dat is m echt!
Ook leukquote:Op zondag 6 mei 2012 13:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]![]()
Alleen maar wat autistisch gedaan op TC
Wat?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:43 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Aldus die collega van mij waar ik de laatste tijd steeds meer een hekel aan krijg.
Die collega die mijn fulltime baan heeft gestolen, zich nu verheven voelt en denkt mij te kunnen commanderen. En nu wilt hij dat ik een gebruikersnaam en wachtwoord van Ziggo aan hem geef omdat hij iets in zijn pakket wilt veranderen.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:43 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
sperma vlekjes?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:49 schreef Trollscience het volgende:
ingedroogde vlekken in je pyjamashirt
#struggles
Wat een idioot.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die collega die mijn fulltime baan heeft gestolen, zich nu verheven voelt en denkt mij te kunnen commanderen. En nu wilt hij dat ik een gebruikersnaam en wachtwoord van Ziggo aan hem geef omdat hij iets in zijn pakket wilt veranderen.
Wat bezielt je om een wachtwoord en gebruikersnaam te vragen en boos te worden als je het niet krijgt.
Wat een eikel.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die collega die mijn fulltime baan heeft gestolen, zich nu verheven voelt en denkt mij te kunnen commanderen. En nu wilt hij dat ik een gebruikersnaam en wachtwoord van Ziggo aan hem geef omdat hij iets in zijn pakket wilt veranderen.
Wat bezielt je om een wachtwoord en gebruikersnaam te vragen en boos te worden als je het niet krijgt.
Oh is het vakantie voor jou?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
normaal altijd chillen met mn homebois maar iedereen was weg of op vakantie c:
Fok! Knokploegquote:Op zondag 6 mei 2012 13:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
haha jumbo is goedkoop en hun huismerk is eigenlijk best goed.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JumboVind ik een vervelende winkel
Zeker als ze hun assortiment zo vreemd aanpassen!
Ik ga hier niet eens meer op reageren.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mensen die geen zomervakantie hebben.
Kan niet gratis. Maar als ik je postcode en huisnummer mag hebben, dan kan ik er wel wat pakketten bij zetten als je wilt.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:53 schreef Boterbartje het volgende:
dimens geef mij gratis dan film 1 dan kusjes
Moet je nog een verslag schrijven van 14 pagina's?quote:
Soo tering dat is echt een klotereclame jaquote:Op zondag 6 mei 2012 13:53 schreef Bieks het volgende:
[..]
haha jumbo is goedkoop en hun huismerk is eigenlijk best goed.
Voornaamste reden is natuurlijk dat ie op 100 meter afstand van mijn huis zit, maar alsnog.
Maar die reclame he. Wauw. Met dat kutkind.
Kan volgens mij nietquote:Op zondag 6 mei 2012 13:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit. Ga met zijn zenders kloten dan. Kun je lachen.
Omdat Nederland.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:55 schreef Snuf. het volgende:
Ja gelijk weer keelaids. Het is mei, waarom nog steeds zulk tergend kut weer?
Ja stageopdrachten.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Moet je nog een verslag schrijven van 14 pagina's?Lekker bezig, broeder.
Gastquote:Op zondag 6 mei 2012 13:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja stageopdrachten.maar ik ben al een maand weg bij m'n stage.
_!
Harde flash actie wel dan.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:56 schreef Dimens het volgende:
Die kerel van mijn werk denkt ook nog steeds dat ik 5 weken voor hem ga invallen op het werk en hij voor 5 weken naar Engeland toe kan gaan om zijn bruiloft te plannen.
Zeg dat hij jouw edele delen mag aanraken met zijn tong.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:56 schreef Dimens het volgende:
Die kerel van mijn werk denkt ook nog steeds dat ik 5 weken voor hem ga invallen op het werk en hij voor 5 weken naar Engeland toe kan gaan om zijn bruiloft te plannen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:56 schreef Dimens het volgende:
Nice.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:56 schreef Dimens het volgende:
Ik voel met je mee man, mijn stage was eind maart afgelopen en ik moet m'n verslag nog maken.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja stageopdrachten.maar ik ben al een maand weg bij m'n stage.
_!
Maar is hij je leidinggevende nu? Of kan je hem gewoon dissen?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:56 schreef Dimens het volgende:
Ik moet het morgen inleveren.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik voel met je mee man, mijn stage was eind maart afgelopen en ik moet m'n verslag nog maken.
Wilde ik vandaag doen
Nu we het hier over hebben. Hij hing zijn piemel een keer buitenboord terwijl ik mij aan het omkleden was en wilde dat ik er naar keek.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zeg dat hij jouw edele delen mag aanraken met zijn tong.
Wat een figuurquote:Op zondag 6 mei 2012 13:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nu we het hier over hebben. Hij hing zijn piemel een keer buitenboord terwijl ik mij aan het omkleden was en wilde dat ik er naar keek.
Ik had het voor de pasen in moeten leverenquote:
Die gast is helemaal leip, manquote:Op zondag 6 mei 2012 13:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nu we het hier over hebben. Hij hing zijn piemel een keer buitenboord terwijl ik mij aan het omkleden was en wilde dat ik er naar keek.
snitch m dan gewoon bij de leidinggevenden lolquote:Op zondag 6 mei 2012 13:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb een half jaar geleden, toen hij nog een toffe gozer was, oké gezegd. Maar aangezien daar nog niets van officieel is en degene die dat soort dingen plant ook van niets weet, gaat dat nu dus mooi niet meer door.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nice.
Maar hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Hij vroeg het en nam aan dat jij wel akkoord ging ofzo?
Dat is toch gewoon normaal? Deed ik ook gewoon bij alle baantjes die ik heb gehad.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik had het voor de pasen in moeten leverenin ieder geval een deel van de opdrachten
Je hebt gelijk, ik ruk mijn kabel er straks weer uit.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Weet niet. Met fokken schiet het ook niet echt op
Beterquote:Op zondag 6 mei 2012 14:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb een half jaar geleden, toen hij nog een toffe gozer was, oké gezegd. Maar aangezien daar nog niets van officieel is en degene die dat soort dingen plant ook van niets weet, gaat dat nu dus mooi niet meer door.
Mag ik nooit van mijn baasquote:
2 weken, maandag.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh my, OVwanneer moet je weer werken dan
![]()
hij is geniaal he :pquote:
Wat een lul is het ookquote:Op zondag 6 mei 2012 14:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik moet van mijn baas dan ook altijd onder de tafel.
Dat en een zonnebril zoalsquote:Op zondag 6 mei 2012 14:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat een lul is het ook![]()
Ik mis trouwens echt een kotssmiley op WhatsApp
Mijn vader werd hier gisteren heel boos om, plastic zak en alles erinquote:
ik heb twee kabels bij mijn imac.quote:
Ja echt ik heb nog nooit zoveel emoticons bij elkaar gezien als op WhatsApp, maar de meest essentiele missen gewoon.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat en een zonnebril zoalsen een minder verbazende
Ik snitch hem altijd op een subtiele manier. Zo was hij vorige week aan het bellen met zijn verloofde in Engeland. Daardoor moest ik twee klanten tegelijk helpen en zijn er klanten de winkel uitgelopen omdat ze niet geholpen werden.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:00 schreef Bieks het volgende:
[..]
snitch m dan gewoon bij de leidinggevenden lol
Jij zult dan ook vast en zeker geen elektrische gitaar op je kamer hebben staan. Tevens heeft mijn HP één kabel voor de voeding.quote:
1 kabel voeding en 1 usb kabel voor toetsenbord.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij zult dan ook vast en zeker geen elektrische gitaar op je kamer hebben staan. Tevens heeft mijn HP één kabel voor de voeding.
Serieus?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mijn vader werd hier gisteren heel boos om, plastic zak en alles erin.
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja echt ik heb nog nooit zoveel emoticons bij elkaar gezien als op WhatsApp, maar de meest essentiele missen gewoon.
Hoezo zou ik iemand een fucking rijstbal willen sturen![]()
mis ik ook
hahahaha wat een bazenactie, prachtig!quote:Op zondag 6 mei 2012 14:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik snitch hem altijd op een subtiele manier. Zo was hij vorige week aan het bellen met zijn verloofde in Engeland. Daardoor moest ik twee klanten tegelijk helpen en zijn er klanten de winkel uitgelopen omdat ze niet geholpen werden.
Ik heb toen een bon gemaakt die niet klopte en als je zoiets maakt, moet degende die de leiding heeft deze bon laten vervallen. Anders staat er in het systeem dat er niet voor het product betaalt is en word ik daarop aangesproken.
Ik heb die bon toen naast hem gelegd en ben even later naar de leidinggevende gegaan, tegen hem gezegd dat hij een bon in het aquarium (zo noemen we het kleine kantoortje) moest laten vervallen.
Hij is daar toen naartoe gelopen en heeft toen die collega op zijn donder gegeven.
Als het aan hem lag zou die jongen ook allang ontslagen zijn. Maar de leidinggevende heeft daar niets over te zeggen en volgens mij heeft die jongen de regiomanager zitten pijpen want die doet er ook niets aan.
Behalve die kabels die hij nodig heeft ofcourse en ja serieus.quote:
applequote:Op zondag 6 mei 2012 14:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
1 kabel voeding en 1 usb kabel voor toetsenbord.
Ja maar die mist dat sarcastische watquote:Op zondag 6 mei 2012 14:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Deze is overdreven en vooris er [ afbeelding ]
als ik een blauwetand toetsenbord had zelf maar 1 kabel. iMac is geniaal hoor, beter dan die touchwizard oid van hpquote:
Viel me ook al op inderdaad. Hele rits aan kutemoticons en degene die je vaak gebruikt, staan er niet inquote:Op zondag 6 mei 2012 14:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja echt ik heb nog nooit zoveel emoticons bij elkaar gezien als op WhatsApp, maar de meest essentiele missen gewoon.
Hoezo zou ik iemand een fucking rijstbal willen sturen![]()
mis ik ook
Hij is al aan het kijken naar het goedkoopste vliegticket dus binnenkort zal hij wel een boeking doen. Dan is hij of het geld kwijt, of zijn baan. In elk geval ben ik dan blij.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:09 schreef Bieks het volgende:
[..]
hahahaha wat een bazenactie, prachtig!
Ik denk dat ze wel second thoughts zullen hebben als hij plots 5 weken weg is zonder vervanger geregeld te hebben
Ik probeerde te scrollen.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:13 schreef Oceanview het volgende:
Sowieso mensen die niet dit hebben.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:13 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
mijn externe hd heet poempiedoe. mijn ipod heet BOMBOMBOMBOMBOMBOMBOBMOMBx40 ofzoquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:13 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb custom smiley op mijn adium hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 14:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kan geen eigen emoticons op Adium instellen
Hoezo bombombom.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mijn externe hd heet poempiedoe. mijn ipod heet BOMBOMBOMBOMBOMBOMBOBMOMBx40 ofzo
asdsggkshgjkh was al bezetquote:
ej maar uduwo staat voor users die uitgekotst wordenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij wel omdat je een kinderachtige kutdebiel bent.
OMMMMMGquote:Op zondag 6 mei 2012 14:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb custom smiley op mijn adium hoor
Ik zal vanavond even voor je kijken, dan zit ik weer op mijn mac namelijkquote:Op zondag 6 mei 2012 14:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
OMMMMMG
hoe moet het want ik mis er echt
Oh dat, wil ik snel bestandje maken doe afgfsf geeftie aan is al bezet.quote:
klopt de enigste smiley die je nodig hebt isquote:Op zondag 6 mei 2012 14:17 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Deze smileys zijn bijvoorbeeld overbodig.
mijn afbeeldingen zit vol met die namenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oh dat, wil ik snel bestandje maken doe afgfsf geeftie aan is al bezet.doe je afgfsdfdg, is die ook bezet.
Mijn dank is grootquote:Op zondag 6 mei 2012 14:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zal vanavond even voor je kijken, dan zit ik weer op mijn mac namelijk
zou ik rakenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Felicity Jones
[ afbeelding ]
Oh, zij is cute
that's so awesomequote:Op zondag 6 mei 2012 14:24 schreef Robophatt het volgende:
Ik geef mijn bestanden altijd gewoon namen
met pony is beterquote:
mooie meid.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Felicity Jones
[ afbeelding ]
Oh, zij is cute
chocotoffquote:
ja, eigenlijk zijn het Choco Riesen (is duits) maar bijna hetzelfdequote:
het is een XXL- pack, dus je kunt nog een paar mee etenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:36 schreef Robophatt het volgende:
Oh die dingen zijn zo lekker maar je moet er in het begin zo hard op kauwenTot ze lekker beginnen te smelten omg
op zich doen ze het wel goed met mn katertjequote:
thuis wel nog een shotje red stag gehad, maar dat zal het verschil niet maken.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:40 schreef Robophatt het volgende:
Ohh kater verhelp ik altijd met een goed ontbijtje inclusief groooooot glas melk en dan later op de middag glaasje cola
Moet zeggen dat ik vandaag eigenlijk vrijwel geen last heb van een kater. Komt denk ik omdat ik redelijk van de shotjes weg ben gebleven.
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Altijd als ik het woord erna zie, moet ik aan haar denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |