Hoe moet ik dan je bipsje kopen?quote:
Afgesprokenquote:Op zondag 6 mei 2012 02:39 schreef Bizznitch het volgende:
Mijn bipsje kost een breezer Honderd miljoen miljard overigens.
Kan niet.quote:
Ik ben niet zo goed in poker dat ik daar constante winst mee behaal, tenzij je waardevolle tips hebt?quote:Op zondag 6 mei 2012 02:41 schreef monkyyy het volgende:
Pimmetje, ga 7 uur per dag 10NL grinden op een of andere euro site met 50% rakeback.
Hahaha picca gezien van haar, dat valt tegenquote:
Alleen met mongolen spelen en niet tilten.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in poker dat ik daar constante winst mee behaal, tenzij je waardevolle tips hebt?
Best wel ja. Ook zo'n beetje de enige website waar ik het 'comment' deel kan lezen zonder een massamoord te willen plegen. De meeste reacties zoals bijvoorbeeld op foto's zoals deze komen redelijk sympathiek over.. vooral voor het internet.quote:
Maar op 10NL kom je zoveel verschillende spelers tegen dat is haast niet te doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Alleen met mongolen spelen en niet tilten.
Oh. Dan houdt het op.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Maar op 10NL kom je zoveel verschillende spelers tegen dat is haast niet te doen.
Harrypottershirt ja dan ist raak hequote:Op zondag 6 mei 2012 02:45 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Best wel ja. Ook zo'n beetje de enige website waar ik het 'comment' deel kan lezen zonder een massamoord te willen plegen. De meeste reacties zoals bijvoorbeeld op foto's zoals deze komen redelijk sympathiek over.. vooral voor het internet.
Ik kan het wel waarderen.
[ afbeelding ]
Oh en de grappige plaatjes zijn grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |