Trustenquote:Op maandag 7 mei 2012 00:08 schreef chufi het volgende:
Trusten allen alvast want ik ga er ook zo van tussen ... Ik moet eerst nog even de verleiding de deur wijzen ..
Moest jij nou juist morgen niet vroeg op?quote:Op maandag 7 mei 2012 00:12 schreef sacha het volgende:
toedeloe, ik ga rampen, moord & doodslag, spoken of andersoortige enge dingen kijken
ja, dat verandert nietquote:Op maandag 7 mei 2012 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Moest jij nou juist morgen niet vroeg op?
Ben je niet de enigequote:Op maandag 7 mei 2012 00:39 schreef Aleandra het volgende:
semi-bikkeltje?
Ik kan het effe niet volgen.
Gewoon puur? Vroeger was dat 1 van de vele ingredienten van de 100 lt super Sangria om de 3 daagse Spaanse feesten door te komenquote:Op maandag 7 mei 2012 00:47 schreef Aleandra het volgende:
Mijne ook niet. Zojuist borreltje quarante tres ingeschonken
Nee ik moet morgen weer aan de bak helaas ...quote:Op maandag 7 mei 2012 00:53 schreef Aleandra het volgende:
Met een ijsklontje. Gewoon voor de smaak een borreltje. Kwart voor een s'nachts is niet echt het moment om door te zakken.
I.R. Baboons Semibikkeltijd - Deel 124 :Pquote:Op maandag 7 mei 2012 00:39 schreef Aleandra het volgende:
semi-bikkeltje?
Ik kan het effe niet volgen.
Nog nooit gezien. Forum leeft ook echt s'nachts dus.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
I.R. Baboons Semibikkeltijd - Deel 124 :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |