Vraag, zijn jullie op de hoogte van de havendag?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ErwinRommel spreekt Braziliaans-Portugees
Hoi mietje.quote:
Zit je nu diep genoeg?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:55 schreef samthegreat5 het volgende:
Nibb-it wou dat ik dit zei, dus daar gaat ie dan maar
''Oh Nibb-it.. je bent de belichaming van al het goeds op de wereld. Ik wou dat ik jou was''.
je zou het eens moeten meemaken. gaan best rap. Ook leuk als je je geschoren hebtquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
je zou het eens moeten meemaken. gaan best rap. Ook leuk als je je geschoren hebt
uit me masker... mochten geen tabak mee.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Of vergeet je pakje shag uit je kleding te halen.
Typisch onze ANGST cultuur...OEHH ENGGGG AT4!!!!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:15 schreef Esses het volgende:
[..]
Oja, ging omd e AT4 "raket lanceer inrichting" die gevonden was in een bos aldaar.... Aldus de politie is hij geschikt om te gebruiken voor het afvuren van een raket, want die ligt er immers naast (in nederland? afvuren? in oefenterrein? LOL) en vervolgens zoomen ze er op in... wat staat er groot op?
EXERCITIE
quote:
quote:
Goeiemiddag.quote:Op woensdag 9 mei 2012 07:32 schreef Thaboel het volgende:
Na 2 goeie dagen moest ik er toch eens aan geloven... Verslapen!
12 mei is ook in Gorinchem Havendag. Of bedoel je dat niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Vraag, zijn jullie op de hoogte van de havendag?
quote:
Met de prijzen van een flesje Spa tegenwoordig zou ik ook koffiemelk pakken jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:39 schreef Erasmo het volgende:
Hoorde het al op het nieuws.
Misschien had ie dorst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |