Ik 17, zij wordt bijna 17.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:15 schreef Isis20 het volgende:
Mag ik vragen hoe oud jullie zijn? Klinkt namelijk alsof zij nogal onvolwassen is...
Vanwege je correcte gebruik van dt, hier gratis oprecht advies:quote:
Had je niet mogen zeggen want toen ging het misquote:Op zondag 6 mei 2012 00:21 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Vanwege je correcte gebruik van dt, hier gratis oprecht advies:
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:21 schreef Unmountable het volgende:
Ze zei trouwens wel dat het na verloop van tijd wel anders word, omdat ze het bij iedereen heeft, niet alleen bij mij.
Edit: hier gratis onoprecht advies:quote:Op zondag 6 mei 2012 00:23 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Had je niet mogen zeggen want toen ging het mis
[..]
jje mag het niet forcerenquote:Op zondag 6 mei 2012 00:45 schreef Unmountable het volgende:
Ja dat kan allebei, maar moet ik dan gewoon afwachten tot ze zich wat meer op haar gemak voelt?
je moet gewoon MSN en Wapp en alles niet al te serieus nemen.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:51 schreef Unmountable het volgende:
Hoe bedoel je? Wat forceren? Het wachten?
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:56 schreef Unmountable het volgende:
Wacht ik mis het gedeelte waar ik haar onder druk heb gezet?
quote:Ook start ze nooit, echt nooit een gesprek uitzichzelf via Whatsapp, MSN of wat dan ook, en ik ben er eerlijk gezegd een beetje klaar mee dat het telkens van mijn kant moet komen. Dit heb ik haar ook gezegd.
Als jullie samen zijn moet je zorgen dat er een "relaxte" sfeer is zodat ze gewoon zichzelf kan zijn etc.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:45 schreef Unmountable het volgende:
Ja dat kan allebei, maar moet ik dan gewoon afwachten tot ze zich wat meer op haar gemak voelt?
Meh ik vind het juist goed dat hij eerlijk was anders schiet het ook niet veel opquote:
hij moet ook eerlijk zijn en nu moet hij zich verontschuldigen, want hij moet zorgen dat zij zich altijd als ze bij hem is, op haar gemak voeltquote:Op zondag 6 mei 2012 00:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als jullie samen zijn moet je zorgen dat er een "relaxte" sfeer is zodat ze gewoon zichzelf kan zijn etc.
[..]
Meh ik vind het juist goed dat hij eerlijk was anders schiet het ook niet veel op
Ik heb het niet gevraagd van: "YO WAAROM REGAAER JE NIET VERDOMME" ofzo hoor. Als ik een gesprek begin begint het meestal rustig zoals "Gooooodmorningg" of weet ik het hoe.quote:
het gaat niet om de manier waarop, jij hebt tegen haar gezegd dat het meer van haar kant moet komen.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:01 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevraagd van: "YO WAAROM REGAAER JE NIET VERDOMME" ofzo hoor. Als ik een gesprek begin begint het meestal rustig zoals "Gooooodmorningg" of weet ik het hoe.
je laat haar makkelijker wennen als je dit ff zo aanpakt...quote:Op zondag 6 mei 2012 01:07 schreef Unmountable het volgende:
Toch zei ze al wel dat ze zich op haar gemak bij mij voelde, maar dat ze gewoon even moer wennen, net zoals bij iedereen waar ze nog meer me praat.
het spijt me dat ik laatst zei dat het allemaal maar van mijn kant moet komen, je hebt zelf gezegd dat je even meer moet wennen. natuurlijk mag dat en in de tussentijd blablablabla.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:12 schreef Unmountable het volgende:
Heb je een voorbeeld van zo'n excuus? Dan weet ik hoe zacht ik het aan moet pakken.
ik ben 14 en doe niet mee aan social media, what about that!quote:Op zondag 6 mei 2012 02:20 schreef CoolCat31 het volgende:
lol TS je bent oppervlakkig, achja het is de jeugd van tegenwoordig. Probeer een normaal gesprek met haar te voeren zonder overige toestanden, zo deden we het vroeger altijd toen er nog geen sociaal media er was!
tieners,
Prima. Streep erdoor. Opgelost, slotje, graag gedaan.quote:en ik ben er eerlijk gezegd een beetje klaar mee dat het telkens van mijn kant moet komen.
eindbaasquote:Op zondag 6 mei 2012 22:08 schreef Weissman het volgende:
Dus ineens zegt die chick; ik wil niet slikken. Heb haar toen 1 klap gegeven jonguh, je wil niet weten. Volgende dag komen haar ouders dit dat, heb hun toen ook geklapt. Oprotten allemaal.
das dus gewoon kut voor je.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:54 schreef Unmountable het volgende:
En toen was het klaar. Ze vond me niet meer leuk. Tjah.
Jammer voor jequote:Op maandag 7 mei 2012 19:54 schreef Unmountable het volgende:
En toen was het klaar. Ze vond me niet meer leuk. Tjah.
Typte hij gniffelend op zijn donkere zolderkamer terwijl hij één van zijn vele puisten openkrabte en nostalgisch terugdacht aan die ene keer, jaren geleden, toen hij een keer zijn achtertuin uit durfde.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:08 schreef Weissman het volgende:
Dus ineens zegt die chick; ik wil niet slikken. Heb haar toen 1 klap gegeven jonguh, je wil niet weten. Volgende dag komen haar ouders dit dat, heb hun toen ook geklapt. Oprotten allemaal.
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:49 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Typte hij gniffelend op zijn donkere zolderkamer terwijl hij één van zijn vele puisten openkrabte en nostalgisch terugdacht aan die ene keer, jaren geleden, toen hij een keer zijn achtertuin uit durfde.
Moet ik jou ook klappen ofzo ?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:49 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Typte hij gniffelend op zijn donkere zolderkamer terwijl hij één van zijn vele puisten openkrabte en nostalgisch terugdacht aan die ene keer, jaren geleden, toen hij een keer zijn achtertuin uit durfde.
En dan verwachtte je dat ze binnen uiterlijk een kwartier wel antwoord gaf?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:01 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevraagd van: "YO WAAROM REGAAER JE NIET VERDOMME" ofzo hoor. Als ik een gesprek begin begint het meestal rustig zoals "Gooooodmorningg" of weet ik het hoe.
Het was een voorbeeld.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:01 schreef Hallmark het volgende:
[..]
En dan verwachtte je dat ze binnen uiterlijk een kwartier wel antwoord gaf?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |