Niet. In zijn paspoort stond Fortuijn. En hij maakte hier gewoon Y van. Niks interessants aan, Joop den Uyl deed dit ook, officieel luidde dat ook: den Uijl. Maarja, die was van de PvdA jouw 'kluppie', dus dan zal het wel niet meer met interessant doen te maken hebben he?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
In z'n paspoort stond Fortuin. Maar narcistisch als ie was wou ie interessant doen.
Rot is eens keer op met je klote vergelijkingen met de oorlog..quote:Op zondag 6 mei 2012 00:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Slaap zelf lekker door met je persoonsverheerlijking. Dat werkte 70 jaar geleden ook zo goed.
Hou je even rustig. Je weet dat Pim net zo graag lijsttrekker van de PvdA was geworden hè? Hij was puur op macht uit.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:48 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Rot is eens keer op met je klote vergelijkingen met de oorlog..
Puur op macht uit omdat hij wist dat heel veel nederlanders hem zouden steunen. Of dat goed of slecht is/was laat ik in het middenquote:Op zondag 6 mei 2012 00:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Hou je even rustig. Je weet dat Pim net zo graag lijsttrekker van de PvdA was geworden hè? Hij was puur op macht uit.
Een politicus die puur op macht uit is en jij vraagt je af of dat goed of slecht is?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:53 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Puur op macht uit omdat hij wist dat heel veel nederlanders hem zouden steunen. Of dat goed of slecht is/was laat ik in het midden
Oneens, en dit?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Hou je even rustig. Je weet dat Pim net zo graag lijsttrekker van de PvdA was geworden hè? Hij was puur op macht uit.
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:46 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Niet. In zijn paspoort stond Fortuijn. En hij maakte hier gewoon Y van. Niks interessants aan, Joop den Uyl deed dit ook, officieel luidde dat ook: den Uijl. Maarja, die was van de PvdA jouw 'kluppie', dus dan zal het wel niet meer met interessant doen te maken hebben he?![]()
Er gaat een heel klein lampje branden.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:01 schreef DrDentz het volgende:
Die ene die vermoord werd door een moslimextremist
Van Den Uijl vond ik dat ook onzin. Maar die ging tenminste nog voor het landsbelang en niet voor z'n eigen egotrip.quote:
Macht omdat hij werd gesteund door heel veel nederlanders.. Wij zullen nooit weten of dat goed of slecht zou zijn geweest, dat bedoel ik zeg maar.. Ik snap je punt, maar volgens mij kan ik niet goed verwoorden wat ik bedoelquote:Op zondag 6 mei 2012 00:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Een politicus die puur op macht uit is en jij vraagt je af of dat goed of slecht is?
Ik vind dat elke politicus het landsbelang op de eerste plaats moet stellen, vanuit zijn of haar invalshoek. Daar was bij Fortuin geen sprake van. En bij Wilders nog minder trouwens.
Ja. En toen rook ie machtquote:Op zondag 6 mei 2012 01:11 schreef DrDentz het volgende:
Geert vond hem te extreem en zag de islam niet als bedreiging.
Ja, want die 10% moslims in Nederland gaan echt dit land naar de tering helpen (als het niet minder dan 10% is...)quote:Op zondag 6 mei 2012 00:41 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Ach man, lekkere respectloze opmerking ook weer. Maar had jou toch al niet al te hoog ingeschat naar je vergelijking in je oudertitel. PVV=NSB.
Linkse 'gekkies' (en dan houd ik me nog in omdat je een mod bent) als jou helpen dit land naar de tering. En dan heb ik het vooral over de kijk op de Islam en Wilders in jouw geval.. Wordt toch een keer wakker!
En daarvan is 1% misschien echt radicaal. Nou poehee, wat een bedreigingquote:Op zondag 6 mei 2012 01:29 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, ik heb het even opgezocht hoor.
Volgens de enquêtegegevens komt het aantal islamieten in ons land uit op 850 duizend, circa 5 procent van de bevolking. Het betekent dat bijna de helft van de niet-westerse allochtonen aanhanger is van de islam. Turken (bijna 325 duizend personen) en Marokkanen (ruim 260 duizend personen) vormen de grootste groepen islamieten.
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)007/2007-2278-wm.htm
Toen had Geert Wilders ook al een belachelijk kapsel.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:11 schreef DrDentz het volgende:
Geert vond hem te extreem en zag de islam niet als bedreiging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |