Doen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:18 schreef mrstylo het volgende:
Zal ik californication downloaden?
Heb seizoen 1 en 2 gezien en ben dan gestopt.
Ik denk dat hij verdwaald is.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Soz. Wil jij topictitel editje doen?
Waar is De_Kromme?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:19 schreef Tyron het volgende:
img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 5 mei 2012 23:18 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ongesteld?
Die lizzie ziet er kk geil uit.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Doen.
Wordt wel veel van hetzelfde. Maar kan de humor meestal wel waarderen. Alsmede de geile wijven.
JA!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:18 schreef mrstylo het volgende:
Zal ik californication downloaden?
Heb seizoen 1 en 2 gezien en ben dan gestopt.
faalquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja leuk dat zo doen terwijl het helemaal niet is
leuk stijn altijd jolig met jou
Dit ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Doen.
Wordt wel veel van hetzelfde. Maar kan de humor meestal wel waarderen. Alsmede de geile wijven.
Weeds maar paar seizoen gekeken. Was leuk, maar opgegeven moment was ik het zat.quote:
Die zwartje in het laatste seizoen was ook niet verkeerd. Bohhh.quote:
Ik durf GoT niet te kijken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:23 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dit ja.
Als je vindt dat er teveel tieten in Game of Thrones zitten moet je het niet downloaden
Ja, 1ste twee seizoenen van Weeds waren briljant, toen nog 2 seizoenen soort van doorgekeken maar daarna echt afgehaakt. Dat hele verhaal met die Mexicaan kon me totaal niet boeien.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weeds maar paar seizoen gekeken. Was leuk, maar opgegeven moment was ik het zat.
Over uurtje dag cijfers jochie.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen. Tjoek tjoek.
Hoort er nou eenmaal bij, was bij Rome (wat ik ook zo fokking vet vond) ook zo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik durf GoT niet te kijken.
Ik kan niet tegen serieus waar je bijna een jaar voor moet wachten.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen. ik sta niet eerste.
quote:
Of nu.quote:
GoT heeft geen lager budget.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:26 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hoort er nou eenmaal bij, was bij Rome (wat ik ook zo fokking vet vond) ook zo.
Hoop dat GoT het langer volhoud, al stoppen ze daar veel minder budget in.
Bij Entourage ging ik bijna stuk toen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:26 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hoort er nou eenmaal bij, was bij Rome (wat ik ook zo fokking vet vond) ook zo.
Hoop dat GoT het langer volhoud, al stoppen ze daar veel minder budget in.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu echt weg.
gr gr
PSV gaat falen. gr gr
quote:
Maar wat vind zij een goede kont?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
I dont know man. Ze zegt zelf van wel.
Ene bil groter dan de ander..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wat vind zij een goede kont?
a. groot
b. strak
c. middel groot strak
d. klein kontje wat goed in een spijkerbroek past.
e. ze kijkt verkeerd
Is seizoen 2 nu al compleet te downloaden?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:23 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dit ja.
Als je vindt dat er teveel tieten in Game of Thrones zitten moet je het niet downloaden
Hoe kan er ergens téveel tieten in zitten?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:23 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dit ja.
Mwah, heb wel eens foto's van jou gezien.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe kan er ergens téveel tieten in zitten?Daar kan er toch nooit genoeg van inzitten.
Een vrouw die het begrijptquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe kan er ergens téveel tieten in zitten?Daar kan er toch nooit genoeg van inzitten.
Wat heeft dat met wat ik zei te maken?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, heb wel eens foto's van jou gezien.
Stelletje zeikwijvenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:35 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Een vrouw die het begrijpt![]()
In het GoT topic zijn een aantal jongens![]()
![]()
die zeuren dat er teveel nutteloze seks en tieten in GoT zitten
Die snappen niet dat seks in GoT als macht vaak wordt gebruikt
Tieten
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
samen naar zwangerschapsgym dinsdagmiddag? ik haal je wel op
Hoever ben je nu al, 95 maanden?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
samen naar zwangerschapsgym dinsdagmiddag? ik haal je wel op
Glee homo scene of achter gordijn dat je niets ziet.quote:
Ik dacht dat je aan de pil zatquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oja, je wordt over 9 maand papa.
Dacht dat Smoofie aan het liegen was.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oja, je wordt over 9 maand papa.
Dat was flippie denk ik. Ik heb nooit met smoofie op een achterbank gezeten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dacht dat Smoofie aan het liegen was.Over jullie twee, achterbank van de auto... meet in Rotterdam..
Dat kind ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vast wel, we gaan ff flink de boel oprekken
Oh wacht, was met Oceanview ofzo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat was flippie denk ik. Ik heb nooit met smoofie op een achterbank gezeten.
Kutjong.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh wacht, was met Oceanview ofzo.
Smoofie
wat niet rekt dat scheurt welquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat kind ook.
Wat ooit een mooi plekje was.. is dan een natte grot.
Wel normale bankquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat was flippie denk ik. Ik heb nooit met smoofie op een achterbank gezeten.
Hoe was die grote stuk vlees?quote:
Laten we het vandaag een beetje rustig houdenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel normale bank.
Davy, het is bijna 00:00..
Alleen foto's van users?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laten we het vandaag een beetje rustig houden
Ik twijfelde.quote:
Wow.quote:
Waarom kijk je dan films op TVquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:46 schreef Jojoortje het volgende:
Ben Inglourious Basterds aan het kijken op Veronica.
Stom stom stom kutreclames
Films op tv.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:46 schreef Jojoortje het volgende:
Gare filmquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:46 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn vriend kreeg een vlaggetje mee naar huis, omdat hij zoveel op kon.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wow.
Nooit zoveel gegeten. Moet een keer checken of ik het ook kan.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gare filmvond er weinig aan. En Brad Pitt met zijn vage stem.. net als die Valkyrie, maar een dure/bekende acteur erin gegooid om meer publiek aan te trekken.
best leujk, voice of holland enzo is geen reet aanquote:
Holland got talent, terug kijken.. de eerste keer wist je het niet zeker of ze talent hebben, dat je het nog een keer moet bekijken?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ben nog te skaffa G om deze grap te begrijpen
leg uit
Hahahahaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn vriend kreeg een vlaggetje mee naar huis, omdat hij zoveel op kon.
Ik had die 250g ook nog wel er bij kunnen eten![]()
oh nu snap ik hemquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Holland got talent, terug kijken.. de eerste keer wist je het niet zeker of ze talent hebben, dat je het nog een keer moet bekijken?
Dat programma heet tiara's toddlers ofzo. Waarbij ze jonge meisjes helemaal opmaken en mee laten doen aan beauty contests ofzo. Walgelijkquote:
Hoi Jojo. Hoe was je dag?quote:
Maak je niet druk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als je die item bij NOS Sport ziet weet je dat Excelsior morgen met 10 man achter de bal gaat spelen
Wow. Dat mensen daar dan ook nog naar kijken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat programma heet tiara's toddlers ofzo. Waarbij ze jonge meisjes helemaal opmaken en mee laten doen aan beauty contests ofzo. Walgelijk
Only in the US and A.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wow. Dat mensen daar dan ook nog naar kijken.
Amerikanen..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wow. Dat mensen daar dan ook nog naar kijken.
Dat is altijd als je hem uit moet leggenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
oh nu snap ik hem
matige fop geo
had beter verwacht
Oh ja, van die moeders die eigenlijk afgeschoten moeten worden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat programma heet tiara's toddlers ofzo. Waarbij ze jonge meisjes helemaal opmaken en mee laten doen aan beauty contests ofzo. Walgelijk
Precies. Nekschotje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ja, van die moeders die eigenlijk afgeschoten moeten worden.
Goedquote:
Nouquote:
ja leukquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is altijd als je hem uit moet leggen
In Nederland heb je ook paar shows waar ze ook nekschotjes nodig hebben.quote:
Zoals de PSV show.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In Nederland heb je ook paar shows waar ik ook graag nekschotjes nodig hebben.
Goed hoor. Met een leuk meisje bevrijdingsfestivalletje bezocht.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
GoedGroot stuk vlees gegeten, dus dan is mijn dag sowieso goed.
Jouw dag?
Daarom kijk ik nooit TV. 9/10 keer beginnen m'n handen te jeuken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In Nederland heb je ook paar shows waar ik ook graag nekschotjes nodig hebben.
Nee eerder dat ik hou van holland rip off op ned1.quote:
You do not hate on the "quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik begin echt allergisch voor dete worden.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik begin echt allergisch voor dete worden.
wow bedankt man, wat moet ik zonder jou. omg ik had dit echt niet zelf gevonden wowquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leuke wallpapers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bitchquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wow bedankt man, wat moet ik zonder jou. omg ik had dit echt niet zelf gevonden wow
Weer een ander meisje? Of dezelfde?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Goed hoor. Met een leuk meisje bevrijdingsfestivalletje bezocht.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wow bedankt man, wat moet ik zonder jou. omg ik had dit echt niet zelf gevonden wow
Hahaha copyshop op school zeker.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik moet maandag weer 50 euro aan printen besteden.![]()
Ik wil wel voor je printen, ik kom wel langs dan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik moet maandag weer 50 euro aan printen besteden.![]()
Zelfde. Goed he?quote:
Ja.. en dat is nog best goedkoop.quote:
Heb je A0 en A3 printer?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wil wel voor je printen, ik kom wel langs dan.
50 euro?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja.. en dat is nog best goedkoop.![]()
Bij een normale copyshop loopt het al snel op tot 100 euro..
Wat ga je printen dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
60x A3 en 5x A0quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
50 euro?shit man
hoeveel moet je wel niet printen dan
awwquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind haar verfrissend.
Ik was laatst 36 euro kwijt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als een bak met ijswater over je bakkes terwijl je met 30 graden nietsvermoedend op het strand ligt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind haar verfrissend.
Doe spoiler! ik waarschuw je niet nog een keer.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga wat kipnuggets in het vet gooien. Fecking honger.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan valt het nog mee 50euro.quote:
Om een dikke playah te zijn moet je lekker zijn. Dat ben ik niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker, anders was je een dikke playah.
Wtf zijn deze plaatjes man, waaromquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga wat kipnuggets in het vet gooien. Fecking honger.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Als een bak met ijswater over je bakkes terwijl je met 30 graden nietsvermoedend op het strand ligt.
Maar jouw ego dwarfed dan ook de eifel torenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb DV heel hoog zitten, maar dat gaat te ver.
Als je vaker hier was dan weet je dat dit traditie is geworden sinds vorige week.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wtf zijn deze plaatjes man, waarom
Wat loop jij hier te bitchen.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig. Pics!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Om een dikke playah te zijn moet je lekker zijn. Dat ben ik niet.
Davy kan nooit discussieren, dan gaat hij maar op andere manieren aandacht vragen.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Architectuur..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan valt het nog mee 50euro.
Wat voor studie doe je dan man als je zoveel moet printen? Fotografie?
Nee, helaas niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
A0? Nog nooit van gehoord.
Wordt het niet vergoed dan?
Stel je niet aan man, ik ben in 3 maanden tijd 300 euro kwijt aan printgeld..quote:
Pics!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Om een dikke playah te zijn moet je lekker zijn. Dat ben ik niet.
Dat weet ze al, en ze is bi dus ze vind het niet ergquote:Op zondag 6 mei 2012 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je vaker hier was dan weet je dat dit traditie is geworden sinds vorige week.
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je vaker hier was dan weet je dat dit traditie is geworden sinds vorige week.
Oh boyquote:Op zondag 6 mei 2012 00:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Davy kan nooit discussieren, dan gaat hij maar op andere manieren aandacht vragen.
Je UI doet anders vermoeden.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je moet niet alles zo serieus opvatten. Ik ben heel lief.
Wordt tijd om wat externe HDD's en laptops te skoepen en te verpatsen.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Stel je niet aan man, ik ben in 3 maanden tijd 300 euro kwijt aan printgeld..
Wie zegt dat ik het over mezelf heb lul.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar jouw ego dwarfed dan ook de eifel toren
Ik vind het niet erg als het plaatje van geefbare vrouwen zijn nee. Maar dit is toch nutteloos. M'n browser wordt er alleen maar trager vanquote:Op zondag 6 mei 2012 00:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat weet ze al, en ze is bi dus ze vind het niet erg
Damnn. Dan heb ik geluk.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Stel je niet aan man, ik ben in 3 maanden tijd 300 euro kwijt aan printgeld..
Stylo legde het ook niet goed uit, de trend is inderdaad batsbare vrouwen, niet wallpapersquote:Op zondag 6 mei 2012 00:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als het plaatje van geefbare vrouwen zijn nee. Maar dit is toch nutteloos. M'n browser wordt er alleen maar trager van
Eerst jij. Dan bepaal ik of je het waard bent.quote:
Wat voor studie doe jij dan? Laat me raden.. op de Burgh?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Damnn. Dan heb ik geluk.
Ben tot nu toe maar 100 euro kwijt geweest (pas 9 maanden hé).
Ik PM wel.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Eerst jij. Dan bepaal ik of je het waard bent.
Jaloers.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Damnn. Dan heb ik geluk.
Ben tot nu toe maar 100 euro kwijt geweest (pas 9 maanden hé).
Bedrijfseconomie.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat voor studie doe jij dan? Laat me raden.. op de Burgh?
Hahaquote:Op zondag 6 mei 2012 00:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over mezelf heb lul.
Oh, maar dat is niet erg.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[VBL Slowchat] #183: bWaar de chicks binnenkomen ( :D )
Deze traditie.
Dit haat ik weer. Praat de hele tijd privé of helemaal open.quote:
Maak je niet druk.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit haat ik weer. Praat de hele tijd privé of helemaal open.
Niet één of het andere.
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wil ook pics van Jojoortje en Muto
Jij bent het niet waard.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wil ook pics van Jojoortje en Muto
Waarom word ik niet geïncludeerd in deze privé conversatie?quote:
Omdat je het zo lief vraagt. En ik geen notes wil.quote:
Hoeft toch niet altijd.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom word ik niet geïncludeerd in deze privé conversatie?
Doe eens normaal.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom ben je teruggekomen naar VBL SC eigenlijk?
Om mij een plezier te doenquote:Op zondag 6 mei 2012 00:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Soms kom ik even kijken, soms post ik even mee. Is dat erg dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als vrouwen willen deelnemen moeten ze eerst pics posten van zichzelf, daarna wachten op goedkeuring van de overige leden en buitenspel in eigen woorden uitleggen.quote:
Nee hoor, you're welcome.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Soms kom ik even kijken, soms post ik even mee. Is dat erg dan?
Doe eens niet.quote:
Kijk eens in m'n foboquote:Op zondag 6 mei 2012 00:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Als vrouwen willen deelnemen moeten ze eerst pics posten van zichzelf, daarna wachten op goedkeuring van de overige leden en buitenspel in eigen woorden uitleggen.
Maar als het naaktpics zijn laat die buitenspelregels dan maar zitten.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Als vrouwen willen deelnemen moeten ze eerst pics posten van zichzelf, daarna wachten op goedkeuring van de overige leden en buitenspel in eigen woorden uitleggen.
Nee.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Soms kom ik even kijken, soms post ik even mee. Is dat erg dan?
Dreigen = ban toch?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee.
Als je weg gaat, dan krijg je een note + ban
Hahah watquote:Op zondag 6 mei 2012 00:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee.
Als je weg gaat, dan krijg je een note + ban
Jij ging dreigen en je hebt geen ban gekregen.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dreigen = ban toch?
Dat zei je laatst tegen mij ...
Doe het voorlopig maar met dit. Ik post af en toe wel eens in US, en als je niet kan wachten kan je me toevoegen op facebook.quote:
Ach, ik kan het hebben van jojoortjequote:Op zondag 6 mei 2012 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dreigen = ban toch?
Dat zei je laatst tegen mij ...
En KPD?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doe het voorlopig maar met dit. Ik post af en toe wel eens in US, en als je niet kan wachten kan je me toevoegen op facebook.
quote:
quote:Laatste voyeur(s) Muto
Jacobuspower
mrstylo
Muto
Anonieme_Fokker
j0rdiiii
onlogisch
Dj_Day-V
Anonieme_Fokker
Oh, was jij dat niet?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heb ik geen toegang toe. Niet dat ik er iets wil gaan posten. Deal with it.
Als ik je beter ken dan voeg ik je wel toe.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doe het voorlopig maar met dit. Ik post af en toe wel eens in US, en als je niet kan wachten kan je me toevoegen op facebook.
Dat maakt niet uit... je moet je als mod aan de regels houden.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij ging dreigen en je hebt geen ban gekregen.
Toch?
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:12 schreef Geo4kant het volgende:
Zit ik een beetje op cam4 te kijken.. wijf in een legging of hoe je dat noemt, opeens pist ze in der box
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ja, weet ik veel. Tijdje terug postte hier ook zo'n kenkerdik wijf mee die foto's in KPD had staan.quote:
Dat was Madame Paonquote:Op zondag 6 mei 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Tijdje terug postte hier ook zo'n kenkerdik wijf mee die foto's in KPD had staan.
Madame_Paonquote:Op zondag 6 mei 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Tijdje terug postte hier ook zo'n kenkerdik wijf mee die foto's in KPD had staan.
Knetterkrankjorum?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, ja da's toch allemaal hetzelfde.quote:
Wat heb jij een lief karakter.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, ja da's toch allemaal hetzelfde.
Behalve jojo natuurlijk.
Hoe kom je daar nou bij joh?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit... je moet je als mod aan de regels houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |