quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertellen over je indrukwekkend penis.
Ah, volgens mij proef ik hier een gevalletje 'nog geen zin in een volgende'quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ben hier omdat CA me meesleurde naar een meet toen ik 1 week alleen (en erg verdrietig enzo) was... en toen aangemeld... met t idee dat mn sociaal leven best karig is en vind t best gezellig zo!
Is er in dit topic geen vrouwmensch die goed is met lieve, slimme jongens?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:13 schreef Detroit het volgende:
[..]
Volgens mij is er in dit topic een bepaald vrouwmensch is die goed is met honden!
Ow ik vroeg het me af... Omdat zei blijkbaar iks verteld toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel, het gaat nog door, maar het is helemaal vriendschappelijk nog hoor.
Ben niet van plan haar te versieren (voor nu dan) effe wat meer horen eerst
Hmmm denk niet dat ik daar over moet gaan beginnen want dan is het einde verhaal.quote:
zoiets iddquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ah, volgens mij proef ik hier een gevalletje 'nog geen zin in een volgende'
genoegquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Is er in dit topic geen vrouwmensch die goed is met lieve, slimme jongens?
Dat doe ik ook maar wel buiten anders plas ik zo tegen de bank, stoel en tafel aanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ben heel goed met honden, maar kan ze niet uitwringen, plassen moeten ze echt zelf doen
Ja ze verteld wel, maar het gaat een beetje over wat we gemeenschappelijk kennen tot nu toe.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ik vroeg het me af... Omdat zei blijkbaar iks verteld toch?
quote:
Vrouwen die niet graag over peners praten, zijn er bij mij snel uit hoor.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
Hmmm denk niet dat ik daar over moet gaan beginnen want dan is het einde verhaal.
En nee dat komt niet door m'n pener want die is 20cm (oh E-pener dan)
stoute puppy!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doe ik ook maar wel buiten anders plas ik zo tegen de bank, stoel en tafel aan
Ik had het woord vrouw ook niet in de mond moeten nemen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Das vragen om medelijdenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:16 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ik had het woord vrouw ook niet in de mond moeten nemen..
Je zegt net dat ze overal, ja en ok op antwoordquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:16 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ze verteld wel, maar het gaat een beetje over wat we gemeenschappelijk kennen tot nu toe.
wil je mn pener zienquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je zegt net dat ze overal, ja en ok op antwoord
quote:
Iets anders van een vrouw wel?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:16 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ik had het woord vrouw ook niet in de mond moeten nemen..
Ohnee correctie die bestaan niet dus je zult alleen blijven. Helaas. Je kan ook zelf een vrouw creeeren a;a revenge of the nerdsquote:
Niet op alles maar ik geef wel steeds de opzettjes om over te praten jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je zegt net dat ze overal, ja en ok op antwoord
Voor iemand die zichzelf niet als intellectueel superieur wenst te betitelen omschrijf je jezelf wel bijzonder vaak als 'slim'.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Niks mis mee hoorquote:
moest zelf ok heel hard om mn eigen grapje lachen ghehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |