SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
Dottey's tasjes:
BrainTeaser's beertje:
en Trui's nieuwe familie:
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
Ik heb hem pas geleden ook gemaakt en de oren krijg ik ook niet zoals in haar voorbeeld. Ik heb het met meerdere steken geprobeerd en op een gegeven moment besloten dat ik meer kon verpesten dan mooier maken. Het zag er ongeveer net zo uit als bij jou. Zou het zo laten, straks met de ogen en vleugels e.d. let je daar niet meer op!quote:Op zondag 6 mei 2012 00:11 schreef Makayla het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met een uiltje wat ik heb gekocht van Etsy. Ik dacht dat iemand die hier had gepost en dat ik hem daardoor ken zeg maar. Alleen de 'oren' zijn een beetje raar bij mij. Krijg ze niet helemaal goed, net als op het plaatje. Nou ben ik wel echt perfectionistisch in het kwadraat, maar toch... Wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
Yes! Hij is alleen te kort, nu ben ik bezig met het achterpand, naald 7, dat wordt al een stuk groter.quote:
maar 3 ogen is dat niet wat veelquote:Op zondag 6 mei 2012 09:43 schreef Whoopdidoo het volgende:
Vandaag eens kijken of ik er 3 ogen kan geven.
die zijn van owlishly! (ze heeft een winkeltje op etsy & verkoopt ze ook via ravelry)quote:Op zondag 6 mei 2012 09:18 schreef crejo het volgende:
trui, waar heb je die patronen van die poppetjes weg? Die vind ik zo schattig!!!![]()
whoopdidoo.quote:
dunner garen?quote:Op zondag 6 mei 2012 11:40 schreef BrainTeaser het volgende:
Hmm, zul je altijd zien: heb ik eindelijk alle letters enzo uitgetekend, wordt het tasje 2x zo breed als dat ik eigenlijk in gedachten had..![]()
Maar even een andere oplossing verzinnen dan...
In mijn 'grote handwerk encyclopedie' is er een pagina aan gewijd. Ik zal hem zo even scannen en posten. Misschien staat het daar duidelijker op!quote:Op zondag 6 mei 2012 11:40 schreef trui het volgende:
[..]
whoopdidoo.
angel, dat staat ook in de beschrijving ongeveer inderdaad, maar dan met 5 lossen. ik vind alleen niet duidelijk hoe ik dan naar de volgende steek moet gaan om 't zo mooi plat naast elkaar te krijgen. ik maak 'm natuurlijk vast aan het dekentje, het is bij mij geen losse ketting. bij mij resulteert het in wat rare flubbeltjes. ik probeer nog even wat door, maar wie een tip heeft: graag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |