De buren aan beide kanten betalen ook mee dat scheelt natuurlijkquote:Op maandag 17 juni 2013 02:19 schreef loecje het volgende:
[..]
daar was ik al een beetje bang voor. iets wat boven ons budget.
maar het is dan ook vele malen mooier dan de standaard schuttingdelen...
Zeker! Zal kijken of ik morgen foto's kan maken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:25 schreef pascal_s het volgende:
Ziet er goed uit!
Vijg is een supermooie plant
Ja hoor aan beide kantenquote:
Prachtig, (uiteraard) hier ook pioenrozenquote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:06 schreef pascal_s het volgende:
[..]
Prachtig, (uiteraard) hier ook pioenrozen
Dank je! En het is zo fijn om 's avonds even een rondje te maken en onkruid te trekkenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:32 schreef pascal_s het volgende:
Ziet er goed uit!
Mooi die lampenpoetsers, je moestuin doet het ook erg goed zo te zien
Wat die onderste voor plant is zou ik trouwens niet weten helaas.
Wat heb je je tuin trouwens netjes onkruidvrij, ik zie geen sprietje
Oke de muur moet eerst een behandeling met voorstrijk krijgen. Ik zie alleen nergens of er nog een verschil is tussen voorstrijk voor binnen en buiten...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:28 schreef Stiemie het volgende:
Het schuurmuurtje dat onder de boom zit is erg donker. Nu willen we dat wit schilderen en ik weet inmiddels dat ik deze verf daarvoor kan gebruiken.
[ afbeelding ]
Maar moet ik de muur eerst nog met iets behandelen? Ik hoorde laatst van wel, maar die persoon wist niet meer waarmee...
Zie: https://www.karwei.nl/buitenmuur-schilderenquote:stap 3
Strijk onbehandelde baksteen eerst voor met een fixeermiddel geschikt voor buiten gebruik. Laat dit minimaal 12 uur drogen. Let goed op de droogtijd. Raadpleeg hiervoor de verpakking.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |