Paul Mccartney - Blackbird (in het begin lastig maar als je het door hebt goed aan te leren)quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:51 schreef m0ridin het volgende:
Ugh, iemand nog tips voor leuke gitaarnummers voor gitaarles (vanavond)? Ben n beetje inspiratieloos...
Nummers die ik tot nu toe een beetje heb gehad...
Lynyrd Skynyrd - Simple Man
Foo Fighters - Pretender
Stevie Ray Vaughan - Love Struck
Eagles - Hotel California
Blue Oyster Cult - Then came the last days of may
Zit elf te denken aan RHCP - Under the Bridge, of Mad World van Gary Jules fingerstyle achtig, iets van ACDC kan ook nog (back in black bijvoorbeeld)...
Iemand nog leuke tips?
Btw, niet TE lastig plz. Hoewel hij de nummers wel redelijk kan aanpassen aan mn niveau (heb nu net een jaartje les ongeveer) gaat dat maar tot een bepaalde hoogte natuurlijk
Goede suggestiesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:00 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ramones - I wanna be sedated (in het begin lastig maar als je het door hebt goed aan te leren)
Ramones - Sheena is a punk rocker (zit een leuk slagje in en je kan zowel rifjes als akkoorden leren)
Ramones - Pinhead (wederom leuk ritme met interessante dempings)
Ramones - Blitzkrieg bop (gewoon lekker meezing nummer)
Teenage lobotomy (je hebt veel versies en daarom ook van easy tot hard versies voor gitaar)
Ramones - The KKK Took My Baby Away (pittig nummer)
En zo kan ik nog wel even doorgaan
Gewoon nummers kiezen die jij graag wil spelen.
Damn. Zal toch niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:51 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
Misschien over twee maanden meer tijd om gitaar te spelen![]()
![]()
Misschien over twee maanden werkzoekende .......
Join the club, al heb ik mogelijk alweer 2 sollicitaties op zakquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:51 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
Misschien over twee maanden meer tijd om gitaar te spelen![]()
![]()
Misschien over twee maanden werkzoekende .......
Weet ik nog niet maar er moeten mensen uit om de winst te maximaliseren.quote:
Thanks! succes met het solliciterenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:22 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Join the club, al heb ik mogelijk alweer 2 sollicitaties op zak
Spelen ken ze wel, dat is trouwens echt een prachtige digitale piano.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:17 schreef Cynic het volgende:
Aardige cover overigens:
Zoiets mag je nog wel een keer online zetten.
Uhm, waarvoor is bladmuziek uitgevonden denk je?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Spelen ken ze wel, dat is trouwens echt een prachtige digitale piano.
Jammere vind ik wel dat ze van bladmuziek af leest....
Net nog wat andere filmpjes van haar gezien.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:17 schreef Cynic het volgende:
Aardige cover overigens:
Zoiets mag je nog wel een keer online zetten.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee de kogel is door de kerk.
Ik ga stoppen met FCHA en ga in die coverband spelen. Over een dikke week al een paar nummers meespelen op een gig. Ik ben benieuwd
Helemaal niets. Het is zo'n beetje de beste uitvinding na het koffiezetapparaat.quote:
Niks als het maar in tablatuur isquote:
Kun je dat verleren?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:07 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Niks als het maar in tablatuur is![]()
* ja ik kan kon noten lezen te lang geleden ben het verleerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |