Join the club, al heb ik mogelijk alweer 2 sollicitaties op zakquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:51 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
Misschien over twee maanden meer tijd om gitaar te spelen![]()
![]()
Misschien over twee maanden werkzoekende .......
Weet ik nog niet maar er moeten mensen uit om de winst te maximaliseren.quote:
Thanks! succes met het solliciterenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:22 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Join the club, al heb ik mogelijk alweer 2 sollicitaties op zak
Spelen ken ze wel, dat is trouwens echt een prachtige digitale piano.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:17 schreef Cynic het volgende:
Aardige cover overigens:
Zoiets mag je nog wel een keer online zetten.
Uhm, waarvoor is bladmuziek uitgevonden denk je?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Spelen ken ze wel, dat is trouwens echt een prachtige digitale piano.
Jammere vind ik wel dat ze van bladmuziek af leest....
Net nog wat andere filmpjes van haar gezien.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:17 schreef Cynic het volgende:
Aardige cover overigens:
Zoiets mag je nog wel een keer online zetten.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee de kogel is door de kerk.
Ik ga stoppen met FCHA en ga in die coverband spelen. Over een dikke week al een paar nummers meespelen op een gig. Ik ben benieuwd
Helemaal niets. Het is zo'n beetje de beste uitvinding na het koffiezetapparaat.quote:
Niks als het maar in tablatuur isquote:
Kun je dat verleren?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:07 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Niks als het maar in tablatuur is![]()
* ja ik kan kon noten lezen te lang geleden ben het verleerd
Per wanneer? Zijn er nog gigs die je speelt? Dan kom ik zeker nog even kijken dan!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee de kogel is door de kerk.
Ik ga stoppen met FCHA en ga in die coverband spelen. Over een dikke week al een paar nummers meespelen op een gig. Ik ben benieuwd
Heb nog wel een oud keyboard staan. Met standaard. Werkt perfect, alleen even een adapter er bij regelen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kun je dat verleren?
Dan moet ik daar maar eens snel mee aan de slag en toch maar weer eens wat met toetsen in huis halen.
Nou hoe het werk niet maar wat nu precies welke hoogte is raak ik kwijtquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kun je dat verleren?
Dan moet ik daar maar eens snel mee aan de slag en toch maar weer eens wat met toetsen in huis halen.
Ik zat meer aan een digitale piano met gewogen toetsen te denken. Dat vind ik stuk lekkerder spelen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb nog wel een oud keyboard staan. Met standaard. Werkt perfect, alleen even een adapter er bij regelen.
Bontempi nogwat.
Hmmm, beetje weinig toetsen. Moet je een stukje de hoogte (of laagte) in, kan dat weer niet omdat het keyboard ophoud.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:19 schreef The_Dean het volgende:
Volgens mij deze.
666 sounds
[ afbeelding ]
En een fender rhodesquote:
Ja, maar zoveel sounds jonge!quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hmmm, beetje weinig toetsen. Moet je een stukje de hoogte (of laagte) in, kan dat weer niet omdat het keyboard ophoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |