Niet gewend, sta altijd.quote:
Na denk niet dat het iets van niet gewend isquote:
Dit ja.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:18 schreef genakt het volgende:
[..]
Na denk niet dat het iets van niet gewend isIk krijg helemaal nergens last van behalve me handen dan als ik lange tijd zit te te spelen. Nooit gehad ook
Kijk dit zoek ikquote:Op maandag 7 mei 2012 14:17 schreef Dribbel_ het volgende:
mr-green
Ik heb een Condensator MXL 990, een "budget" microfoon maar ik ben er erg tevreden mee.
http://picosong.com/wPte/
Akoestische sample
Danke, en ja, die X-men cover was puur voor de lolquote:Op maandag 7 mei 2012 10:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klinkt lekker.
[..]
Best netjes, jammer van de te snel afgebroken tonen.
[..]
Even oefenen nog.
[..]
Tof wel.
[..]
Klinkt lekker.
/criticus
Wat overigens ook wel aardige microfoons zijn voor het opnemen van zang/gitaar (Zonder grappen) die Singstar PS3 microfoons, heb er 2 gehad en ze klinken verdomd goed.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:08 schreef mr-green het volgende:
[..]
Kijk dit zoek ik
Klinkt goed. Bedankt!
Eerste filmpje was een gigantische verbetering, tweede was erg matig en aan deze is dus écht veel werk, de bends klinken flink vals, je mist geregeld noten (en de meeste noten die je wél raakt zijn bijna allemaal verkeerd) en laat je gitaar eens uitzingen in plaats van na iedere phrasering gelijk te gaan sliden.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:26 schreef Braddie het volgende:
ligt het aan mij of ben ik vooruit gegaan?
Ooh, hehe.... hoe bedoel je precies ? "Laat je gitaar eens uitzingen inplaats van na iedere phrasering te gaan sliden? "quote:Op maandag 7 mei 2012 19:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Eerste filmpje was een gigantische verbetering, tweede was erg matig en aan deze is dus écht veel werk, de bends klinken niet goed, je mist geregeld noten, en laat je gitaar eens uitzingen in plaats van na iedere phrasering gelijk te gaan sliden.
Gelijk naar beneden sliden om af te dempen, om vervolgens weer gehaast naar boven te rennen voor de volgende serie noten.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ooh, hehe.... hoe bedoel je precies ? "Laat je gitaar eens uitzingen inplaats van na iedere phrasering te gaan sliden? "
Ooh, dat... ja precies, ik doe dat puur uit onzekerheid omdat ik bang ben dat de noot opeens weg is omdat ik hem toch niet goed fret of zo(denk ik)quote:Op maandag 7 mei 2012 19:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gelijk naar beneden sliden om af te dempen, om vervolgens weer gehaast naar boven te rennen voor de volgende serie noten.
Nee. Complete onzin. Niet kopen.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat overigens ook wel aardige microfoons zijn voor het opnemen van zang/gitaar (Zonder grappen) die Singstar PS3 microfoons, heb er 2 gehad en ze klinken verdomd goed.
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:57 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Nee. Complete onzin. Niet kopen.
Houd eens op verkeerde adviezen te geven.
Ken het nummer niet, maar klinkt wel lekker. Heb alleen het idee dat je de rhythm gitaar wat strakker moet doen. Je speelt het wel erg losjes en daardoor gaat het rommeliger klinken. Zou me niks verbazen als het alleen maar down-picks zouden moeten zijnquote:Op maandag 7 mei 2012 20:53 schreef Trollscience het volgende:
Dit heeft me echt veel te veel werk gekostMet het klooien met de synchroonheid van de multicams. Maar ben wel tevreden over het resultaat.
slecht..quote:Op maandag 7 mei 2012 19:26 schreef Braddie het volgende:
stairway To Heaven solo, laatste filmpje.... maar ehh, ligt het aan mij of ben ik vooruit gegaan? just askin`
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:57 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Nee. Complete onzin. Niet kopen.
Houd eens op verkeerde adviezen te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |