Ik moet binnenkort eens The bold and the Beautiful themesong opnemen.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:20 schreef Braddie het volgende:
Random gitaarcovers maken is altijd leuk!, ik zit al een tijdje met het idee in m`n hoofd om iets van Milli Vanilli op te nemen, en er gewoon een Edgy draai aan te geven
Haha, saxofoon ga je dan doen via gitaarsynthese?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort eens The bold and the Beautiful themesong opnemen.
Aansluiten op een pedaal, en dan een saxofoon nabootsen??.... weet niet of je een gitaarpedaal hebt met Synthese ingebouwd? (Of een Multi-fx, die hebben dat soort dingen volgens mij wel)quote:
timing is way of, dadelijk ff een serieus iets op proberen te nemen.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:21 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Not to be a dick maar klinkt niet echt top...
Waarom post je hem dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:15 schreef Braddie het volgende:
Ook totaal niet tevreden over Sweet Child O Mine maar dat moet kunnen
Omdat het kan, Ares postte net ook wat waar hij niet tevreden over is, dus waarom word daar dan niet over gezeken?quote:
Ik gebruikte altijd m`n onboard soundchip en Cool Edit Pro.quote:
Hangt er van af wat voor geluid we willen.quote:
Gitaar naar M13 of UA-25EX (via M13: M13 output naar de UA-25EX), dan via Reaper naar een VST pluging (Guitar rig 4), de track van de band in een appart spoor en dan gelijk opnemen met het meespelen. Video opgenomen via de Asus transformer pad, daarna getransporteerd naar de PC, daar middels Cyberlink PowerDirector het originele geluid verwijderd en de opnamen van Reaper ingevoegd, en klaar was hetquote:
Das nie geheel waar he!quote:
Ik heb niet meer nodig dan mijn MC-7 gitaren, op dit momentquote:Op zondag 6 mei 2012 21:48 schreef Braddie het volgende:
Andere vraag:
Nemen julie ook met 1 gitaar alles op? of gebruiken julie ook andere gitaren voor Rythm dan voor de Lead of zo?
Bij mij zijn de rythm sounds 9 van de 10 x de Strat en de solo`s meestal de LP, tenzij ik iets twangys nodig heb!
Vind ik alsnog wel enigzins opnemen, video!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:55 schreef The_Dean het volgende:
Naja, opnemen wil ik het niet noemen. Zit verder geen bewerking of shit aan vast. Van de camera via de harde schijf op Youtube.
Hangt er weer helemaal van af wat we willen. De basis is vaak 1 gitaar 2x hetzelfde (1 keer voor links en 1x voor rechts) voor fills en zo vaak dezelfde gitaar (hangt van de fills af) en voor solo's tot nu toe altijd een andere gitaar gebruikt.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:48 schreef Braddie het volgende:
Andere vraag:
Nemen julie ook met 1 gitaar alles op? of gebruiken julie ook andere gitaren voor Rythm dan voor de Lead of zo?
Bij mij zijn de rythm sounds 9 van de 10 x de Strat en de solo`s meestal de LP, tenzij ik iets twangys nodig heb!
Nee, dat setje zit momenteel nergens in.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:12 schreef brother52 het volgende:
Heb je dat setje SD's nu in die LP zitten? Dan zou ik die ook zeker meenemen.
Zo'n ding van Focusrite of een Line6 Ux2 zijn daar best wel geschikt voor.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:17 schreef mr-green het volgende:
Ik zoek dus iets waar ik mijn gitaar en zang kan opnemen. Het zal voornamelijk zijn om terug te luisteren hoe ik zing en speel en als het goed genoeg klinkt wellicht een keer op Youtube of forum te posten
Heb wel een microfoon die is verbonden met Traktor Pro (mix programma). Daarmee kan ik wel opnemen maar klinkt niet mooi. Ik ben dan ook niet op zoek naar webcam kwaliteit maar wel degelijke kwaliteit.
oja: zoek ook nog een spaanse gitaar voor max 150 euro
ook voor akoestisch? Want ik zal voornamelijk akoestisch spelen.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo'n ding van Focusrite of een Line6 Ux2 zijn daar best wel geschikt voor.
Yep. Een goede microfoon ervoor (of 2) en dan gaat dat prima.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:20 schreef mr-green het volgende:
[..]
ook voor akoestisch? Want ik zal voornamelijk akoestisch spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |