Heb je een vork in je oog ofzo? Ik ben niet de TS van dit topicquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:59 schreef Braddie het volgende:
Ha... grappig dit, zeggen dat ik een zeik TT aanmaakte, om er vervolgens zelf een te maken.
Iedereen hier heeft z`n eigen mening, dat mag, en word (Hopelijk) ook gerespecteerd, maar als een grap constant naar boven gehaald word, en er maar gezeken word "ooh ooh ooh het is een kleuter, ooh ooh ooh wat ben je zielig en ooh ooh ooh stop met gitaar spelen" Dan is het logisch dat mensen op een gegeven moment het zat worden, nietwaar?
Die gast is goedquote:
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar de tt van dit topic is in het geheel niet gerelateerd aan jou.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:59 schreef Braddie het volgende:
Ha... grappig dit, zeggen dat ik een zeik TT aanmaakte, om er vervolgens zelf een te maken.
Iedereen hier heeft z`n eigen mening, dat mag, en word (Hopelijk) ook gerespecteerd, maar als een grap constant naar boven gehaald word, en er maar gezeken word "ooh ooh ooh het is een kleuter, ooh ooh ooh wat ben je zielig en ooh ooh ooh stop met gitaar spelen" Dan is het logisch dat mensen op een gegeven moment het zat worden, nietwaar?
Even een kleine tip.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:59 schreef Braddie het volgende:
Ik ben onschuldig!quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig!
Zal even kijken of het in de Wiki ook aangepast is.
Ik niet hoor!quote:
Oh, oke, natuurlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, niet gaan kijken, heeft BurnaBoy gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Daar ben ik het niet mee eens.quote:
Ik ook niet!quote:
Je klinkt als een wijfquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:59 schreef Braddie het volgende:
Dat vind ik nou ook!quote:
quote:
Is er niemand die een Synthesizer zoekt?, wel een projectje, maar vrij uniek, Roland JX1, 15 euro?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:25 schreef The_Dean het volgende:
Er is hier niemand die een keyboardversterker zoekt toevallig hé?
London City LCK-100/15.
http://www.hansvanbree.nl(...)keyboard_versterker/
Mijne verkeert in bijna nieuwstaat en mag voor 100 euro
Hij mist 4 toetsen, dat is het eigenlijk welquote:
De JX1 is in goede staat ongeveer 125-175 euro waard, het is een redelijk unieke synthesizer.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:06 schreef The_Dean het volgende:
Waar vind ik 4 toetsen voor zo'n ding? Wat zijn ze in goede staat waard?
Ik wel maar de vraagprijs was toen ook belachelijk laag.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:33 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb op marktplaats ook nog nooit de vraagprijs betaald
Dat inderdaad, of je laat hem er gewoon voor 150 op staan, en wacht wat langer.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:29 schreef The_Dean het volgende:
Dat hangt van je verkoopskills af
Of je gaat wat onder de gemiddelde prijs zitten, als je hem snel kwijt wil.
Ik heb een aantal dingen gedaan met sony vegas maar aan te raden durf ik het niet zo directquote:Op zondag 6 mei 2012 12:51 schreef Aresdreams het volgende:
wat is een goed video edit programma waar je de audio makkelijk kan verplaatsen?
Hier ligt al 2 maanden een boss ME-20 die een *Vriend* van me(Heb er 1 keer mee gejammed) is vergeten op te halen, geen idee of ik hem nou moet aansluiten en moet gaan gebruiken (I.C.M die Vox) of gewoon lekker laten liggen??quote:Op zondag 6 mei 2012 13:00 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb laatst een multi-fx gratis gekregen, dat is nog beter
Dat is het dus, 2 weken geleden gevraagd of hij hem nog kwam ophalen, toen zei hij "Ja, ik zie het wel wanneer ik hem eens langs kom halen bij je"quote:Op zondag 6 mei 2012 13:09 schreef The_Dean het volgende:
Hem er aan herinneren dat je hem nog hebt, en vragen of je hem zolang mag gebruiken.
ik had het over een goed programma, niet over Microsoft meuk...quote:Op zondag 6 mei 2012 12:54 schreef Braddie het volgende:
Windows Movie Maker
(ik heb geen idee, ik zou zeggen Final Cut Pro, maar dat is Mac)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2012 14:56:21 ]
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:39 schreef Trollscience het volgende:
sloppy op sommige momenten maar over het algemeen redelijk strak gespeeld, de noten zijn goed hoorbaar.
Ik ben aangenaam verrast
Ik moet binnenkort eens The bold and the Beautiful themesong opnemen.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:20 schreef Braddie het volgende:
Random gitaarcovers maken is altijd leuk!, ik zit al een tijdje met het idee in m`n hoofd om iets van Milli Vanilli op te nemen, en er gewoon een Edgy draai aan te geven
Haha, saxofoon ga je dan doen via gitaarsynthese?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort eens The bold and the Beautiful themesong opnemen.
Aansluiten op een pedaal, en dan een saxofoon nabootsen??.... weet niet of je een gitaarpedaal hebt met Synthese ingebouwd? (Of een Multi-fx, die hebben dat soort dingen volgens mij wel)quote:
timing is way of, dadelijk ff een serieus iets op proberen te nemen.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:21 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Not to be a dick maar klinkt niet echt top...
Waarom post je hem dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:15 schreef Braddie het volgende:
Ook totaal niet tevreden over Sweet Child O Mine maar dat moet kunnen
Omdat het kan, Ares postte net ook wat waar hij niet tevreden over is, dus waarom word daar dan niet over gezeken?quote:
Ik gebruikte altijd m`n onboard soundchip en Cool Edit Pro.quote:
Hangt er van af wat voor geluid we willen.quote:
Gitaar naar M13 of UA-25EX (via M13: M13 output naar de UA-25EX), dan via Reaper naar een VST pluging (Guitar rig 4), de track van de band in een appart spoor en dan gelijk opnemen met het meespelen. Video opgenomen via de Asus transformer pad, daarna getransporteerd naar de PC, daar middels Cyberlink PowerDirector het originele geluid verwijderd en de opnamen van Reaper ingevoegd, en klaar was hetquote:
Das nie geheel waar he!quote:
Ik heb niet meer nodig dan mijn MC-7 gitaren, op dit momentquote:Op zondag 6 mei 2012 21:48 schreef Braddie het volgende:
Andere vraag:
Nemen julie ook met 1 gitaar alles op? of gebruiken julie ook andere gitaren voor Rythm dan voor de Lead of zo?
Bij mij zijn de rythm sounds 9 van de 10 x de Strat en de solo`s meestal de LP, tenzij ik iets twangys nodig heb!
Vind ik alsnog wel enigzins opnemen, video!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:55 schreef The_Dean het volgende:
Naja, opnemen wil ik het niet noemen. Zit verder geen bewerking of shit aan vast. Van de camera via de harde schijf op Youtube.
Hangt er weer helemaal van af wat we willen. De basis is vaak 1 gitaar 2x hetzelfde (1 keer voor links en 1x voor rechts) voor fills en zo vaak dezelfde gitaar (hangt van de fills af) en voor solo's tot nu toe altijd een andere gitaar gebruikt.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:48 schreef Braddie het volgende:
Andere vraag:
Nemen julie ook met 1 gitaar alles op? of gebruiken julie ook andere gitaren voor Rythm dan voor de Lead of zo?
Bij mij zijn de rythm sounds 9 van de 10 x de Strat en de solo`s meestal de LP, tenzij ik iets twangys nodig heb!
Nee, dat setje zit momenteel nergens in.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:12 schreef brother52 het volgende:
Heb je dat setje SD's nu in die LP zitten? Dan zou ik die ook zeker meenemen.
Zo'n ding van Focusrite of een Line6 Ux2 zijn daar best wel geschikt voor.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:17 schreef mr-green het volgende:
Ik zoek dus iets waar ik mijn gitaar en zang kan opnemen. Het zal voornamelijk zijn om terug te luisteren hoe ik zing en speel en als het goed genoeg klinkt wellicht een keer op Youtube of forum te posten
Heb wel een microfoon die is verbonden met Traktor Pro (mix programma). Daarmee kan ik wel opnemen maar klinkt niet mooi. Ik ben dan ook niet op zoek naar webcam kwaliteit maar wel degelijke kwaliteit.
oja: zoek ook nog een spaanse gitaar voor max 150 euro
ook voor akoestisch? Want ik zal voornamelijk akoestisch spelen.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo'n ding van Focusrite of een Line6 Ux2 zijn daar best wel geschikt voor.
Yep. Een goede microfoon ervoor (of 2) en dan gaat dat prima.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:20 schreef mr-green het volgende:
[..]
ook voor akoestisch? Want ik zal voornamelijk akoestisch spelen.
en wat zijn goede mics?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Yep. Een goede microfoon ervoor (of 2) en dan gaat dat prima.
Interessantquote:
Ja beetje duurquote:Op zondag 6 mei 2012 23:33 schreef brother52 het volgende:
Voor akoestisch gebruiken wij vaak een setje AKG C414B-XLS maar die zijn nogal prijzig.
Die Focusrite 6 is inderdaad erg goed.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo'n ding van Focusrite of een Line6 Ux2 zijn daar best wel geschikt voor.
Mijn systeempje toen trok het amper (Dualcore 2,6 met 3GB ram)quote:Op maandag 7 mei 2012 00:58 schreef brother52 het volgende:
Dat ligt dan aan je systeem. Ik heb geen enkel probleem met de ux2. Kraakhelder en de latency is verwaarloosbaar. Terwijl mijn systeem nodig aan vervanging toe is...
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:47 schreef Trollscience het volgende:
Klinkt lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Best netjes, jammer van de te snel afgebroken tonen.quote:Even oefenen nogquote:.
Tof welquote:.
Klinkt lekkerquote:.
/criticus
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |