SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2012 14:56:21 ]
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:39 schreef Trollscience het volgende:
sloppy op sommige momenten maar over het algemeen redelijk strak gespeeld, de noten zijn goed hoorbaar.
Ik ben aangenaam verrast
Ik moet binnenkort eens The bold and the Beautiful themesong opnemen.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:20 schreef Braddie het volgende:
Random gitaarcovers maken is altijd leuk!, ik zit al een tijdje met het idee in m`n hoofd om iets van Milli Vanilli op te nemen, en er gewoon een Edgy draai aan te geven
Haha, saxofoon ga je dan doen via gitaarsynthese?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort eens The bold and the Beautiful themesong opnemen.
Aansluiten op een pedaal, en dan een saxofoon nabootsen??.... weet niet of je een gitaarpedaal hebt met Synthese ingebouwd? (Of een Multi-fx, die hebben dat soort dingen volgens mij wel)quote:
timing is way of, dadelijk ff een serieus iets op proberen te nemen.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:21 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Not to be a dick maar klinkt niet echt top...
Waarom post je hem dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:15 schreef Braddie het volgende:
Ook totaal niet tevreden over Sweet Child O Mine maar dat moet kunnen
Omdat het kan, Ares postte net ook wat waar hij niet tevreden over is, dus waarom word daar dan niet over gezeken?quote:
Ik gebruikte altijd m`n onboard soundchip en Cool Edit Pro.quote:
Hangt er van af wat voor geluid we willen.quote:
Gitaar naar M13 of UA-25EX (via M13: M13 output naar de UA-25EX), dan via Reaper naar een VST pluging (Guitar rig 4), de track van de band in een appart spoor en dan gelijk opnemen met het meespelen. Video opgenomen via de Asus transformer pad, daarna getransporteerd naar de PC, daar middels Cyberlink PowerDirector het originele geluid verwijderd en de opnamen van Reaper ingevoegd, en klaar was hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |