Ja, een goede poweramp zou dan prima moeten zijn. Heb tijden met mijn PodXt Live op een Peavey Classic 60/60 gespeeld (ik geloof 3HE hoog in een rack), dat wilde wel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Het gaat er meer om dat ik de trap moet hebben tussen die pod en een passief kabinet.
Als ik ze thuis link op m'n actieve monitors werkt het perfect.
Ah, op zo'n manier. Dan zou een transistor-poweramp ook prima moeten zijn, of zelfs alleen een (zo transparant mogelijke) actieve monitor voor jezelf. Heb je ook niet per se een 4x12 nodig, al is dat voor de oomph wel lekker.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja ik wil dus direct de tafel in voor het zaalgeluid maar ik wil zeker ook zelf iets op het podium voor monitoring.
Dan blijft het nog twijfelen want die warmte van een goede poweramp is wel fijn maar die trap komt dan natuurlijk niet de tafel in voor het zaalgeluid.
Heb je me uberhaubt wel eens horen keyboard spelen?, dat ik er niks van bak is nogal raar, wil niet zeggen dat ik echt super ben, maar ik weet van mezelf dat ik wel aardig kan spelenquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:04 schreef genakt het volgende:
[..]
En dat is het verschill tussen jou en Wibi Soerjadi bakt er wel wat van jij niet
Ja dat heb ik gehoord en vergeleken met wibi is het bagger toch of wilde je zeggen van niet .Maar ik generaliseerde gewoon het gebruik van bladmuziekquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb je me uberhaubt wel eens horen keyboard spelen?, dat ik er niks van bak is nogal raar, wil niet zeggen dat ik echt super ben, maar ik weet van mezelf dat ik wel aardig kan spelen
Ik wilde absoluut niet zeggen van nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:30 schreef genakt het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gehoord en vergeleken met wibi is het bagger toch of wilde je zeggen van niet .Maar ik generaliseerde gewoon het gebruik van bladmuziek
Bassisten met een Ampeg van 2000 euro hebben die ook alleen maar voor de sier staan, 9 van de 10 keer gebruik ik voor zaal geluid bijna alleen DI.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja ik wil dus direct de tafel in voor het zaalgeluid maar ik wil zeker ook zelf iets op het podium voor monitoring.
Dan blijft het nog twijfelen want die warmte van een goede poweramp is wel fijn maar die trap komt dan natuurlijk niet de tafel in voor het zaalgeluid.
Valt me ook op bij sommige concert foto`s dat je een hele rij aan Marshalls ziet staan, maar geen een is uit versterkt, wat gebruiken ze dan uitversterkt?, een marshall combotje of iets anders?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:49 schreef guitarist het volgende:
[..]
Bassisten met een Ampeg van 2000 euro hebben die ook alleen maar voor de sier staan, 9 van de 10 keer gebruik ik voor zaal geluid bijna alleen DI.
Nee, een stack. Rest is voor opvulling van het geluid. Soms voor de sierquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Valt me ook op bij sommige concert foto`s dat je een hele rij aan Marshalls ziet staan, maar geen een is uit versterkt, wat gebruiken ze dan uitversterkt?, een marshall combotje of iets anders?
Zoiets bedoel je?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Valt me ook op bij sommige concert foto`s dat je een hele rij aan Marshalls ziet staan, maar geen een is uit versterkt, wat gebruiken ze dan uitversterkt?, een marshall combotje of iets anders?
Dan moet je toch juist jaloers zijn dat iemand dat wel kan lezen en van bladmuziek kan spelen en het niet 'jammer' vinden wanneer ze dat doen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik wilde absoluut niet zeggen van niet
Wibi is een fantastische pianist, de reden dat ik niet zo ben als Wibi is omdat hij puur klassiek speelt, en een pianist speelt anders dan een toetsenist(Daarbij bedoel ik puur Keyboard/Synthesizer)
(niet dat ik ook maar iets in de buurt kom bij Wibi, misschien qua snelheid een beetje)
Bladmuziek opzich is niks mis mee hoor, ik schrijf vaak zat dingetjes uit met behulp van Guitar Pro (Zowel de toetsen partij als de gitaarpartij) maar lezen kan ik het niet...
Nou....quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je toch juist jaloers zijn dat iemand dat wel kan lezen en van bladmuziek kan spelen en het niet 'jammer' vinden wanneer ze dat doen?
Dit kan ook zo'n wand zijn:quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zoiets bedoel je?
[ afbeelding ]
2 stuks hangt een mic voor. Die worden dus uitversterkt. De tops staan ergens achter die rij cabs.
Ojaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |