Heb je een vork in je oog ofzo? Ik ben niet de TS van dit topicquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:59 schreef Braddie het volgende:
Ha... grappig dit, zeggen dat ik een zeik TT aanmaakte, om er vervolgens zelf een te maken.
Iedereen hier heeft z`n eigen mening, dat mag, en word (Hopelijk) ook gerespecteerd, maar als een grap constant naar boven gehaald word, en er maar gezeken word "ooh ooh ooh het is een kleuter, ooh ooh ooh wat ben je zielig en ooh ooh ooh stop met gitaar spelen" Dan is het logisch dat mensen op een gegeven moment het zat worden, nietwaar?
Die gast is goedquote:
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar de tt van dit topic is in het geheel niet gerelateerd aan jou.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:59 schreef Braddie het volgende:
Ha... grappig dit, zeggen dat ik een zeik TT aanmaakte, om er vervolgens zelf een te maken.
Iedereen hier heeft z`n eigen mening, dat mag, en word (Hopelijk) ook gerespecteerd, maar als een grap constant naar boven gehaald word, en er maar gezeken word "ooh ooh ooh het is een kleuter, ooh ooh ooh wat ben je zielig en ooh ooh ooh stop met gitaar spelen" Dan is het logisch dat mensen op een gegeven moment het zat worden, nietwaar?
Even een kleine tip.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:59 schreef Braddie het volgende:
Ik ben onschuldig!quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig!
Zal even kijken of het in de Wiki ook aangepast is.
Ik niet hoor!quote:
Oh, oke, natuurlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, niet gaan kijken, heeft BurnaBoy gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Daar ben ik het niet mee eens.quote:
Ik ook niet!quote:
Je klinkt als een wijfquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:59 schreef Braddie het volgende:
Dat vind ik nou ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |