Jawel, dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn bestelling is iig vorige week verzonden. Ben benieuwd of ik er nog wat van zie ooit
Was wel lang ja. Ik wilde alleen weten of het nu wat was.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:52 schreef RobertNL het volgende:
Wel een beetje lang geworden(en dan ben ik nog niet klaar
)
Maak ik voor jou ook nog speciaal een korte versiequote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Was wel lang ja. Ik wilde alleen weten of het nu wat was.(Attentionspan of a squirrel).
Zou het splitten.In een korte review van een minuut of drie met het apparaat in beeld, een video sample, maar voornamelijk een overview en mening van wat je krijgt voor je geld met voor- en nadelen (geen unboxing, maar alles wat in de doos zit op een tafel uitgespreid tonen). Daarna een aparte video met unboxing en tutorial over het aansluiten, instellen en functioneren van het product.
Ditquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Was wel lang ja. Ik wilde alleen weten of het nu wat was.(Attentionspan of a squirrel).
Zou het splitten.In een korte review van een minuut of drie met het apparaat in beeld, een video sample, maar voornamelijk een overview en mening van wat je krijgt voor je geld met voor- en nadelen (geen unboxing, maar alles wat in de doos zit op een tafel uitgespreid tonen). Daarna een aparte video met unboxing en tutorial over het aansluiten, instellen en functioneren van het product.
Nice, toevallig geen zin in het schrijven van een review naast de video voor de website?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:07 schreef RobertNL het volgende:
[..]
150 dollarlink volgt (of staat denk ik ook iets terug in de reeks wel)
Hmzquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:52 schreef Skiet het volgende:
[..]
Nice, toevallig geen zin in het schrijven van een review naast de video voor de website?
Thanks, had wat problemen met de camera dus heb ik het ''foute'' unboxing filmpje gebruiktquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:36 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dit![]()
(En misschien is het handiger om de specs ff van te voren op te schrijven, dan lees je ze zo achterelkaar op en is het iets minder warrig)
Verder erg leuk al die reviews, ik zit nog een beetje te rommelen met mn mic volume in windows 7 (lees: die eikels hebben de opname mixer, die wel in xp zat, weggelaten en kan dus geen voorversterking meer instellen...
)
Als ik dat voor elkaar heb, begin ik ook met videoreviews
Als Expert van de ip camera (quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:52 schreef RobertNL het volgende:
Wel een beetje lang geworden(en dan ben ik nog niet klaar
)
Kun je natuurlijk niet live meekijken hè? (Tenzij je een monitor hebt met zo'n input, maar dan nog steeds niet live op internet)quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:27 schreef mickeyD het volgende:
zoek een redelijke camera met een BNC aansluiting ( http://www.dealextreme.co(...)-vision-purple-90434 )
en haal deze er bij
http://www.trait-tech.com(...)otion-detection.html
Dit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:21 schreef RacerDKB het volgende:
Wat een ongelooflijke teringzooi is het geworden met DX Points, heb tientallen vermeldingen met ''data migration'' en punten die bijgeschreven worden en meteen afgeschreven (niet geannuleerde orders, maar vage shit), gewoon een puinhoop.
Wacht al sinds november 2011 op het omzetten van DX points naar geld, krijg ik echt nooit meerAl 7 keer over gemaild en telkens is het weer ''Graag geduld, het is doorgegeven en je krijgt het volgende week''.
Kuttent geworden door de populariteit, vond het 3 jaar terug leuker.
Geduld is een schone zaak.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:51 schreef Eenskijken het volgende:
Argh waarom komen bestellingen die ik later heb besteld eerder binnen dan bestellingen die ik daarvoor heb besteld.. doesn't make sensedan ga ik me zorgen maken dat het kwijt kan zijn ofzo terwijl ik weet dat het niets hoeft te betekenen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |