quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:56 schreef Cat22 het volgende:
Blauwtje stelt teleur.
Wil je me niet zo laten schrikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yeah Blauwtje![]()
![]()
![]()
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Wat zij zegt, ik schrik me hier doodquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:19 schreef indaha het volgende:
[..]
Wil je me niet zo laten schrikken![]()
Yeah Blauwtje![]()
![]()
![]()
Ow, nice.quote:
Echt he? Die kinders moeten naamloos op de site als het zo doorgaat.quote:
Morgen!quote:
Yeehquote:
Hij overleed TIJDENS het maken van foto's en fillumkus.quote:
Go Pol!quote:Hier probeert Pol mijn nieuwe stofzuiger dood te meppen..
* Oognip is hevig teleurgesteld dat Cat een eigen leven lijkt te hebben...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:45 schreef BlueEyes het volgende:
* BlueEyes is heftig teleurgesteld dat er (nog!!!) geen foto's zijn...
* indaha schrikt,dat kan toch nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
* Oognip is hevig teleurgesteld dat Cat een eigen leven lijkt te hebben...
Wat een gezellige boelquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:28 schreef Cat22 het volgende:
Drukte in de mand.![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mamma is er nog dik tevreden mee, getuige de knedende poot bij een kittenkont.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
(met knipoog van Blutz die een prutoogje heeft maar het niks erg vindt als ik dat een paar keer per dag schoonmaak).
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar stoeien kunnen we ook!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij willen eruihuit!![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Heej, uitzicht!![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En plek.![]()
[ afbeelding ]
Dappere kittens op expeditie.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Terug kunnen we ook.![]()
[ afbeelding ]
Ja, doei! Weg rust!
[ afbeelding ]
Uurtje later: alles uit de mand.Ach, onderlegger is onderlegger en de kinderkamer is op kittengrootte gemaakt dus laat maar schuiven.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Piest pesas.![]()
[ afbeelding ]
Meteen op schoot en hoog klimmen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meet Fyero
[ afbeelding ]
Met zilvergrijze voetjes.![]()
![]()
[ afbeelding ]
En Boq
[ afbeelding ]
Vriendin mocht eindelijk namen geven van me.![]()
Aangezien ElisaB en ik nooit op dezelfde tijd online schijnen te zijn laat the naming of kittehs nog even op zich wachten.![]()
Speciale vermelding moet er wel zijn voor schildpad met streep.
[ afbeelding ]
Lief ding, dapper ding, vrolijk ding maar ik zag in de loop van deze week dat haar linker oogje achterblijft in de ontwikkeling.
Ik heb het idee dat ze met haar goede oog in ieder geval ziet, hoe het met het andere oog zit andere weet ik niet. De flits laat soms een andere structuur zien en soms weer niet. Volgende week moet ik naar het asiel, misschien dat ik haar even meeneem om na te laten kijken, maar aangezien het aangeboren lijkt te zijn zal er weinig zijn wat ze kunnen doen. Is niks erg, met één goed oog kun je prima leven en als ze blind blijkt te zijn dan vinden we ook wel een goed huisje voor haar.
Jij snapt hem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |