quote:Op zondag 6 mei 2012 20:07 schreef indaha het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet zo'n duidelijke foto aangezien dit vanmorgen met de telefoon gemaakt is.
Ik keek in bed nog televisie aangezien het nog vroeg was en de 2 boefjes kwamen ook nog een uurtje erbij liggen omdat het buiten stortregende![]()
Ik zal morgen nog wel wat recente foto's plaatsen die op het fototoestel staan.
Ollie is nu duidelijk de dikzak aan het worden en Tommie blijft gewoon een slanke kater.
Pumaen Polleke
zien er geweldig uit PB
Geen excuses nodig hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:59 schreef ElisaB het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ik niet meer kan komen dopen, maar het lukt écht niet. Heb zoveel werk (waarvoor we de Here - of wie er ook iets mee te maken heeft - oprecht danken), dat de uren al twee weken van de nachtrust afgeknabbeld worden.
Geen desinteresse (ow de contererriej), maar simpelweg gebrek aan tijd![]()
Maar de foto's zijn weer geweldig en ik smelt en glibber er een beetje van
*kuch* Dot.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:26 schreef Oognip het volgende:
Zo wat een drukte in huize Cat!
Hopelijk vindt Puma gauw een huisje vanuit het asiel! En wat is Radja mooi met haar mooie kindersIk denk dat het er 8 zijn.
Wat is het trouwens druk bij jullie! Bij ons is het nu super rustig.
Puma?? Dot bedoel je toch (hoop ik)!quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:26 schreef Oognip het volgende:
Zo wat een drukte in huize Cat!
Hopelijk vindt Puma gauw een huisje vanuit het asiel! En wat is Radja mooi met haar mooie kindersIk denk dat het er 8 zijn.
Wat is het trouwens druk bij jullie! Bij ons is het nu super rustig.
Dus nu mag Fritz de namen bedenken, want het is zijn familie, dus dan moet datquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:10 schreef Rewimo het volgende:
Oew 7 mini's met een Fritz-mama (moest ik ook gelijk aan denken, Elies!)
Balen zeg.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus nu mag Fritz de namen bedenken, want het is zijn familie, dus dan moet dat
Lullig voor jullie, want Fritz is écht slecht in namen
Maar ja, wat is dat is
Hi was al namen met een F aan het opschrijvenquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:24 schreef Cat22 het volgende:
Balen zeg.![]()
Maar ja, familie telt natuurlijk.![]()
Naamloos 1 t/m 7 lag net heerlijk aan de tet bij de mamma, dus die hebben nog wel even tijd tot Fritz eruit is.
Zeg je hem wel even dat het allemaal met een C moet?Want ik wil ze vooraan in het alfabet hebben.
B mag ook.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:39 schreef ElisaB het volgende:
Vraagje van Fritz: "Mag B ook, want daar weet ik kei-heel-goeien namen mee!"
Biefor ansurring: doe teek intie considderasjion dat ik heel boos kan kijken ende bovendien kan bijten![]()
Stilte: Fritz denkt na....
[ afbeelding ]
En kijk: sprekend zijn tante
[ afbeelding ]
Hij vraagt wat je ervoor over hebt. Ouwe handelaarquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:46 schreef Rewimo het volgende:
Fritz, ik weet een hele mooie naam met een C
Ik neem het met hem op en zal het in de gaten houdenquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:46 schreef Cat22 het volgende:
B mag ook.Zolang het dan alleen maar B is *kijkt streng*
![]()
Suces Fritz!
Lekker potje aaien en knuffelenquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:48 schreef ElisaB het volgende:
Hij vraagt wat je ervoor over hebt. Ouwe handelaar
Hij is een echte rooie, lui en hongerigquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:58 schreef Cat22 het volgende:
Ollie begint echt een buikje te krijgen.Dat is toch vaak met die rooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |