Jamaar, er is maar één Fritz natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:39 schreef ElisaB het volgende:
Fritz (!!) is óntroostbaar, maar ik vind het keileuke namen. Dat hebben jullie samen goed gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jes, want een beetje sneu is het wel voor hem .
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:45 schreef Cat22 het volgende:
Jamaar, er is maar één Fritz natuurlijk.Die is uniek en niet hernoembaar.
![]()
Trapt hij erin?![]()
Briljante kerel, die Fritz.quote:
Hij kijkt ongeveer zo...:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:04 schreef Cat22 het volgende:
Briljante kerel, die Fritz.Echt, ik wilde dat ik kon tippen aan dat vernuft.
![]()
Trapt hij hier wel in?![]()
Gelukkig maar!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij kijkt ongeveer zo...:
[ afbeelding ]
... maar ik heb nu geen camera bij de hand. Ik denk dat hij dus wel enigszins tevreden is!
Jammer van het oogje idd, maar ze zal vast een lief baasje krijgen.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb de kinderkamer maar vergroot, de dwergjes sjouwen zo snel rond.![]()
Met al dat sjouwen komt het bekende neven-effect: minder snel bijkomen.
Brinta is denk ik wat geïntimideerd door haar naam, die was gisteren afgevallen. Maar vanmorgen alweer wat bijgekomen.
Fiyero zag ik zowaar al pogingen doen om uit de waterbak te drinken dus hopelijk gaan ze binnenkort over op vast voer, daar halen ze waarschijnlijk een stuk meer energie uit.
Vandaag scheen het zonnetje lekker binnen en kon ik het oogje van Betty goed bekijken. Geen goed nieuws: de pupil is supergroot en reageert niet op licht.Het andere oogje toonde een mooi pupilspleetje en mevrouw wandelt lekker rond met de rest, dus ik denk dat het probleem maar aan één kant zit. Is prima mee te leven (sprak zij uit ervaring
) maar dit is wel een poesje wat van mij binnenpoes moet worden. Want ze mist toch een stukje blikveld en auto's zijn erg snel.
Woensdag moet ik voor een afspraak naar het asiel, ik denk dat ik Betty (oogje), Boq (gewicht) en Blutz (prutoogje) maar even meeneem om na te laten kijken. Kan ik meteen kijken hoe het met Dot is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |