abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111706563
Wat een heerlijk stel O+ O+ O+

Hopelijk komt het nog goed met het oogje!
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 18 mei 2012 @ 15:53:00 #227
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_111706688
Cat mag veto-en, dus dan kunnen we haar voor beide meisjes net zo goed laten kiezen uit:

- Betty,
- Brinta
- Beany
- Bjoetie
- Basje

Barie-Antoinette is afgevallen. Was een garpje volgens Fritz :@

De heertjes gaat voortaan door het leven als bijvoorbeeld:

- Barney
- Fritz
- Bink
- Brutus

Nou Cat, leef je uit met groente & fruit *O*
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_111708473
Vetottijd! *O*

Meet:

Betty

Brinta (omdat dit exemplaar VREET en de zwaarste van het nest is :7 )

(foto van vorige week, deze week had ze er niet zoveel zin in :P )

Barney

Bink

Blutz, Boq en Fiyero kenden jullie al.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_111708920
Leuke namen! O+ En leuke kittens O+ Moederpoes lijkt wat scheel, klopt dat?
  vrijdag 18 mei 2012 @ 17:39:11 #230
33954 ElisaB
pi_111710651
Fritz (!!) is óntroostbaar, maar ik vind het keileuke namen. Dat hebben jullie samen goed gedaan O+
pi_111710899
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 17:39 schreef ElisaB het volgende:
Fritz (!!) is óntroostbaar, maar ik vind het keileuke namen. Dat hebben jullie samen goed gedaan O+
Jamaar, er is maar één Fritz natuurlijk. O+ Die is uniek en niet hernoembaar. :Y

Trapt hij erin? :D
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_111711030
Anders het volgende nestje met F
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jes O+ , want een beetje sneu is het wel voor hem .
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_111711155
Maar leuke namen *O* , nu nog leuke baasjes voor mams en de overgebleven kittens *;
pi_111711219
Jeej, én foto's én filmpjes én namen!! *O*

Wat heeft mams trouwens een 'beschaafd' siamezenmiauwtje!
Maar ze is oh zo leuk....
Net als d'r kittens!
pi_111711228
Jaaaaa! Namen! *O* *O*

En wat zijn ze weer leuk hè? O+
  vrijdag 18 mei 2012 @ 17:59:12 #236
33954 ElisaB
pi_111711468
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 17:45 schreef Cat22 het volgende:
Jamaar, er is maar één Fritz natuurlijk. O+ Die is uniek en niet hernoembaar. :Y

Trapt hij erin? :D
:N
pi_111711620
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 17:59 schreef ElisaB het volgende:

[..]

:N
Briljante kerel, die Fritz. _O_ Echt, ik wilde dat ik kon tippen aan dat vernuft. _O_

Trapt hij hier wel in? :D
  vrijdag 18 mei 2012 @ 18:28:47 #238
33954 ElisaB
pi_111712522
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 18:04 schreef Cat22 het volgende:

Briljante kerel, die Fritz. _O_ Echt, ik wilde dat ik kon tippen aan dat vernuft. _O_

Trapt hij hier wel in? :D
Hij kijkt ongeveer zo...:

... maar ik heb nu geen camera bij de hand. Ik denk dat hij dus wel enigszins tevreden is!
pi_111712964
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 18:28 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Hij kijkt ongeveer zo...:

[ afbeelding ]

... maar ik heb nu geen camera bij de hand. Ik denk dat hij dus wel enigszins tevreden is!
Gelukkig maar! O+ Ik zou Frits niet tegen zijn mooie haren in willen strijken. :D
pi_111729946
Alle foto's en filmpjes O+ O+ O+ *O*
Volgende week zaterdag duurt nog zo lang!
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
pi_111777125
Ik heb de kinderkamer maar vergroot, de dwergjes sjouwen zo snel rond. :)
Met al dat sjouwen komt het bekende neven-effect: minder snel bijkomen.
Brinta is denk ik wat geïntimideerd door haar naam, die was gisteren afgevallen. Maar vanmorgen alweer wat bijgekomen.

Fiyero zag ik zowaar al pogingen doen om uit de waterbak te drinken dus hopelijk gaan ze binnenkort over op vast voer, daar halen ze waarschijnlijk een stuk meer energie uit.

Vandaag scheen het zonnetje lekker binnen en kon ik het oogje van Betty goed bekijken. Geen goed nieuws: de pupil is supergroot en reageert niet op licht. -O- Het andere oogje toonde een mooi pupilspleetje en mevrouw wandelt lekker rond met de rest, dus ik denk dat het probleem maar aan één kant zit. Is prima mee te leven (sprak zij uit ervaring ;) ) maar dit is wel een poesje wat van mij binnenpoes moet worden. Want ze mist toch een stukje blikveld en auto's zijn erg snel.

Woensdag moet ik voor een afspraak naar het asiel, ik denk dat ik Betty (oogje), Boq (gewicht) en Blutz (prutoogje) maar even meeneem om na te laten kijken. Kan ik meteen kijken hoe het met Dot is.
pi_111777812
Jammer dat het oogje niet goed is ;( maar gelukkig kunnen ze prima oud worden met 1 oog O+
  Manager PR/Moderator zondag 20 mei 2012 @ 13:33:21 #243
269689 crew  Viv
pi_111785334
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 12:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb de kinderkamer maar vergroot, de dwergjes sjouwen zo snel rond. :)
Met al dat sjouwen komt het bekende neven-effect: minder snel bijkomen.
Brinta is denk ik wat geïntimideerd door haar naam, die was gisteren afgevallen. Maar vanmorgen alweer wat bijgekomen.

Fiyero zag ik zowaar al pogingen doen om uit de waterbak te drinken dus hopelijk gaan ze binnenkort over op vast voer, daar halen ze waarschijnlijk een stuk meer energie uit.

Vandaag scheen het zonnetje lekker binnen en kon ik het oogje van Betty goed bekijken. Geen goed nieuws: de pupil is supergroot en reageert niet op licht. -O- Het andere oogje toonde een mooi pupilspleetje en mevrouw wandelt lekker rond met de rest, dus ik denk dat het probleem maar aan één kant zit. Is prima mee te leven (sprak zij uit ervaring ;) ) maar dit is wel een poesje wat van mij binnenpoes moet worden. Want ze mist toch een stukje blikveld en auto's zijn erg snel.

Woensdag moet ik voor een afspraak naar het asiel, ik denk dat ik Betty (oogje), Boq (gewicht) en Blutz (prutoogje) maar even meeneem om na te laten kijken. Kan ik meteen kijken hoe het met Dot is.
Jammer van het oogje idd, maar ze zal vast een lief baasje krijgen.
pi_111823136
En toen waren we aan het flessen. -O-
Radja at en dronk niet veel meer dan een normale kat, de kittens waren wat mopperig en toen ik ze gisteren woog was alles afgevallen. Inspectie van de Radja wees uit de de melkpakketten slap en leeg zijn... moedertje is op. Niet helemaal gelukkig, en ze laat de kittens ook nog drinken maar ze halen er niet genoeg meer uit.

Dus aan de fles! Zeven stuks. :X Gelukkig zitten ze net op het kieppunt van zelf eten en ik heb er al een paar water zien drinken en brokjes zien snoepen. Dus het flessen gaat ook makkelijk. Spuitje erbij en ze dan naar het schoteltje melk toelokken en dan slobberen ze het netjes op. Maar dat moet wel 4 keer per dag en vannacht ben ik er voor de zekerheid ook maar voor opgestaan. Gelukkig heb ik een hele lieve vriendin die deze week vakantie heeft en me alle dagen uithelpt O+ (ik ben veel weg ivm werk en andere activiteiten). En zo komen we deze week door (hopelijk zonder diarree of andere nare complicaties) en ik hoop dat ze heel snel zelf gaan eten.
Effect van drie keer flessen: alles royaal bijgekomen! :)
pi_111823241
Jeetje wat shit dat je ook aan het flessen moet -O- Gelukkig zijn ze al een beetje van de brokjes aan het snoepen. Je hebt het er maar druk mee.
pi_111828664
Sjonge... Dat is vervelend, inderdaad maar hopen dat ze het snel zelf op gaan pakken met brokjes/water!
pi_111836515
Hoe gaat het met flessen ?
Hopelijk.eten ze snel zelf O+
pi_111853294
Wat zonde dat je moet flessen.. 7 kittens is dan ook wel echt veel voor zo'n moedertje natuurlijk. En wat Indaha zegt.. hoe gaat het nu?
pi_111858776
Gaat redelijk goed, niet veel bijgekomen maar lekker levendig. En met vier man op schoot in slaap gevallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')