Hi hondjesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:59 schreef hondjes het volgende:
Is er al een foto van oma en Vegas.
Ik wil nu wel eens die moeder van Amanda zien.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:59 schreef hondjes het volgende:
Is er al een foto van oma en Vegas.
Ik wil nu wel eens die moeder van Amanda zien.
volgens mij wilt de moeder ver uit de media blijvenquote:Op zondag 6 mei 2012 10:23 schreef purebliss het volgende:
Ja ik ben eigenlijk nog steeds wel benieuwd wie de moeder van amanda nou eigenlijk is!
dat wist ik niet, ik heb me nooit zo verdiept in haar achtergrond en roots...zag het net pas...quote:Op zondag 6 mei 2012 12:58 schreef Leandra het volgende:
Niet alleen op VOL, op FOK! zijn er ook diverse topics over.
Oh wacht.... het topic op VOL is gebaseerd op een FOK!topic.
Oud nieuws, het is Thea Moear niet, het kan hoogstens haar zus zijn, maar ik vermoed dat die het ook niet is.
Zou ze in den lande zijn?twitter:ParisHilton twitterde op dinsdag 08-05-2012 om 16:52:24Riding on a bike to all these cute little stores in town. So fun! I love shopping in Europe, so many different fashion styles. ☺ reageer retweet
Of over een jaar....10 jaar....dat kwam niet zo nauw...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:43 schreef Mylene het volgende:
Heeft Afrodrek nu eindelijk zijn dochter gezien? Zo vorige week toch gebeuren?
Hij was op Koninginnedag in Amsterdamquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:43 schreef Mylene het volgende:
Heeft Afrodrek nu eindelijk zijn dochter gezien? Zo vorige week toch gebeuren?
Dat zou financieel gezien niet zo heel slim zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:50 schreef sherezade het volgende:
zou kunnen, heeft afro eigenlijk zijn kind erkent?? hmm ik ga er vanuit dat amanda gewoon vader onbekend heeft opgegeven en dat zij alleen het gezag heeft
We hadden toch al bepaald dat hij die via oma Debby kreeg te zien?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja en daarom stuurt ze hem wel foto's en filmpjes van Vegas
heeft toch niks met het hebben van gezag te maken??quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja en daarom stuurt ze hem wel foto's en filmpjes van Vegas
O ja, dat is logisch. De moeder van Afrojack mag haar wel zien maar hijzelf niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hadden toch al bepaald dat hij die via oma Debby kreeg te zien?
Precies!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, dat is logisch. De moeder van Afrojack mag haar wel zien maar hijzelf niet.
Ik reageerde op dr Mikey die veronderstelt dat AJ zijn dochter van Amanda mogelijk niet zou mogen zien wat ook door jou als mogelijkheid gezien wordt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:57 schreef sherezade het volgende:
[..]
heeft toch niks met het hebben van gezag te maken??
oh ik dacht alquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik reageerde op dr Mikey die veronderstelt dat AJ zijn dochter van Amanda mogelijk niet zou mogen zien wat ook door jou als mogelijkheid gezien wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |